• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God påskeonsdag

Someone

Moderator
Medlem
God påskeonsdag

Eller Lille Skjærtorsdag som det også heter. Ser ut til og bli nok en strålende dag her på Bekitistølen.
Min tur til og stå opp med arvingen i dag, og da kaster man ikke bort morgenen med søvn. Antall potensielle barnevakten dobles til åtte her på hytta i løpet av dagen, men spørs nok om man får byttet bort morgenvakten av den grunn. En tur ned til landsbyen da jeg ønsker meg nye langrennsski, så får bare håpe de fortsatt har par som passer meg på tilbud. Det er litt mer behagelig og betale 2000 istedet for 4000. :rolleyes:

Ha en fin dag

Re: God påskeonsdag

God morgen. Ligger i senga og slapper av. Ikke helt i form i går så mye som skulle gjøres ble ikke gjort. Men ting føles mye bedre ut i dag. Husk at ølsalget stenger 18 og Polet 15 i dag (det er ingen aprilsnarr)

God påskeonsdag

God formiddag fra Bangkok og dag 2 i årets påskeferie. Hadde en helt upåklagelig tur med Turkish ned hit. Stappfull A321 fra Oslo med "juksebusiness". A333 videre til Bangkok, nesten ikke folk foran gardinene. Så godt som flat seng, og TK har nå også innført sengetøy og "turndown service". En av cc hadde sågar rød leppestift[emoji8]. Nesten et par år siden siste longhaul med TK, og det virker som om servicenivået har tatt seg opp litt. Snart lunch med en kompis på Stable Lodge. Ha en aldeles fortreffelig dag[emoji41]

28d068fcc70de5f0608fe3206a350ec6.jpg

God morgen fra et foreløpig grått Sola!

Noen har ferie ser jeg, og andre må jobbe! Men sånn er det bare, enkelt og greit. Grumset i kroppen gir seg ikke, så man får hangle og gjøre det beste ut av dagen til man skal hjem.

I kveld skal for øvrig kvelden nytes i mitt eget selskap, da både kjerring og unger tar seg en tur sørover og huset blir tomt! :D

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Snillfjorden!! :)

Her er det skyet men nedbøren holder seg unna.....enn så lenge i alle fall, og temperaturen ligger på omlag 2+. Her blir det butikkrunde i dag, handler i dag så slipper jeg noe mer styr resten av påsken....tror jeg graver ned visaen etterpå. ;) Ellers de neste 3-4 dagene er jeg hundepasser. Naboen kommer ned fra sin egen hytte i dag og drar etter hvert til Røros og påskehygge med svigers. Da hunden ikke kan bli med er denne naboen så grei og stiller opp..#selvskryt må være lov en gang det også. Ellers forsvinnende lite å melde om bortsett fra at SU103 har passert med reg VQ-BQE(B77W). :)

Ha en fortryllende flott onsdag forumister!! :D :D

God morgen fra SAS sin kantine på OSL. Klar for en kort uke i Syden, noe som nok skal bli fint. Eneste målsetningen blir avslapning og ferie, så den skal jeg nok klare å få oppfyllt. Turen går videre herfra via MUC med SAS og LH. Retur på søndag, så akkurat passe lenge.

God påske!

God onsdag fra Akersgata. Her er man i gang med 2,5 timers arbeidsdag. Det lar seg høre. Ettersom SAS har kuttet avisene, må jeg huske på å ta med aviser fra jobben. Det varsles kuling på Vigra, og sågar fare for torden. Men sørger for at det går greit. Ha en fin "påsketorsdag" !

God påske fra Skaun!

Her er man nettopp kommet hjem etter 11 dagers maratonjobbing i Dublin, fortsatt dødsliten... Skal pakke bilen og sette kursen mot Stryn i morgen tidlig, har lovt megselv å "glemme" pc hjemme og bare nyte fridagene!

London igjen neste uke, så Stockholm, så deilig å nyte noen dager med familien!

God påske til dere alle sammen!

Kim

God påske fra Oslo nord - stedet hvor man har tatt ferie i påskeuken :) Været er topp - min us på natta - sol og plussgrader på dagtid. Påsken er en herlig tid.

Ha en fortsatt god påske.

Jan

God påskeonsdag

God onsdag fra TRD. Straks klar for avreise til København med fruen. Deilig med et par dager for oss selv :)
Ser ut som stappfull maskin og farvel ledig midtsete. Ha en strålende dag forumister :) :)
9c726f6bff991332f080dd94de7cad89.jpg

Last edited:

God formiddag fra Tananger,
her over blæs det friskt friskt fra nordvest idag.
Ikke mye som ligner på påskevær. Det blir nok ingen tur til fjells idag. Regner med at Hunnedalsveien er stengt på grunn av vind.
Vi lager trivlig inneaktiviteter isteden.
Ludo er tingen!
Ha en fin dag folkens.

God formiddag fra LIS

Her har man klart å komme seg utav senga. Frokosten er sikkert ikke åpen lengre, så det blir en tur ut for å fange noe fòr.
Blir interessant å se hva jeg bestemmer meg for å finne på i dag, om det blir tur til Oriente og akvariet (pluss The Fifties), eller om jeg velger noe annet.

Meldt godt over 20 grader i dag, og med NULL skyer synlig fra vinduet (CAVOK på LIS) så vil det nok føles slik også.

Men først, fange noe fòr...

Ha en fin dag forumister :)

God feriedag fra palmeland. Idag skal jeg ut og se på hjembygda til Bob Marley, de har visst funnet en måte å tjene penger på det.

Ha en god en alle som håper de ikke blir utsatt for passiv røyking idag.

Hoi fra studentbyen. Jobb i ettermiddag, ser for meg at det ikke blir en veldig avslappet skift, men så er det bare 4t da. Inn i bilen for å kjøre opp til fjells etter det. Satser på å slippe krangling på stengt ølsalg kl 18

God påske, sitter i innenlandsloungen på OSL etter utenlandstur.
Og her blir jeg sittene til nermere kl 16 da det nesten ikke går fly til SVG i dag. Rop ut om noen er innom (jeg har blå og hvit skjorte). Det er pølser her og!

God ettermiddag fra Forus. Tid for to kjappe kveldsvakter på rad før jeg og stikker til fjells på fredag. Men her på huset var det jo ganske så stille så da tipper jeg det blir en rolig aften.

Hoi fra studentbyen. Jobb i ettermiddag, ser for meg at det ikke blir en veldig avslappet skift, men så er det bare 4t da. Inn i bilen for å kjøre opp til fjells etter det. Satser på å slippe krangling på stengt ølsalg kl 18

Hehe - er nok sikkert en del som går på en sånn bommert ja. Her er nå uansett alkoholen i hus og slipper å stresse avgårde til noe butikk.Jeg har også faktisk klart å lure noen i dag ved å skrive et insane sakspapir. Var noen sure fjes da jeg avslørte at hele saken bare var bløff.

Last edited:
Back