God påskemorgen

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
God påskemorgen

God morgen fra OSL. Nattvakten er bare noen timer igjen så settes snuten mot min firbente venn Bingen. Tenkte å sende opp SAR for å søke etter LN-MOW som ikke har vært på forumet i natt. Mulig påskeharen spiste han opp, hvem vet.

Ha en fortreffelig dag rundt om på Moder Jord og dere på romstasjonen ISS.

Re: God påskemorgen

God morgen fra Bangkok.

Nest siste dag før kursen settes hjemover imorgen mandag. Vel... teknisk sett er det ikke i morgen, men overimorgen siden flighten er satt opp 00:15, tirsdag 6. april.

I dag skal man hente en brudekjole som ble kjøpt inn tidligere i uken. En ordentlig kjole må min bedre halvdel ha når hun skal gifte seg med meg senere i år ;)

Det store spørsmålet er hvordan man skal få denne med seg hjem når man reiser bak gardinen med AY... Selve vektbegrensningen er nok ikke noe problem. Utfordringen er selve transporten av kjolen.

Hvis man ikke får tatt den med ombord som håndbagasje så må vi forsøke å putte kjolen oppi den største kofferten og prøve å pakke alt annet over i den litt mindre kofferten (som da vil nå sine tilmålte 20 kg). Om kjolen vil kunne pakkes ned på en ok måte i en koffert som skal sendes i buken på A340 gjenstår jo å se.

Det beste hadde nok vært og fått den med seg som håndbagasje ombord, men det spørs om AY har noe plass til slikt når en fullstappet A340 med turister, hvor alle sikkert har shoppet litt for mye, skal sendes avgårde.

Jaja... en spennende dag i vente :)

Ha en finfin søndag alle sammen!

Go' morran fra Hovedflyplassen.

Første timen straks unnagjort, bare 10 igjen.... Trøtt som ei strømpe, så her blir nok ikke kaffen gammel i dag.

Ha en flott dag alle, jobb eller ikke. :)

God morgen fra Forus. Her tilbringes også natta på jobb. En og en halv time igjen av vakta. Så er det hjem å hvile i 12 timer før man skal på jobb igjen.

Glad morgen fra en hovedstad hvor solen skinner... Her blir det jobbing på veranda, i hagen og vask av bilen. Håper på en tur til fots i deler av byen vi ikke har sett så mye av tidligere også - morsomt å se nye sider/deler av egen by.

Ha en strålende søndag!

PSST! Hva om bruden tar på seg kjolen på flyet hjem?

God morgen fra et solfylt Tromsø, der ungen nekter å sove etter kl 0700. Etter siste forberedelser venter en sen påskeferie. Ikveld blir det første leg fra TOS til OSL DY253, og etter natta på Gardermoen blir det DY1636 og en storbyferie i Wien. Men først håper jeg på å få litt sovn senere idag...

God morgen

Her har man fått dratt legemet opp av sengen og en bedre frokost er på gang.

Litt trøtt etter sen jobbkveld. Nå blir det å få i seg frokosten før kursen settes mot OSL og en ny ettermiddags vakt.

jcnorway, har sendt en forespørsel til HEL og håper de svarer meg i dag. Er på jobb kl 14 og får sjekket da. Sender deg en SMS.

Ønsker alle en trivelig dag

S

Mornings fra Beitostølen. Etter frokost blir det å preppe mine 4 par ski for sommerlagring. Så blir det å pakke baggen, hvilket bør gå fort da det ikke er snakk om brudekjoler. Ut å ta noen øl med noen kamerater i Oslo i kveld, og med fri i morgen blir det fort flere enn en.....

Yes, sol og klart for jollevask :) , deretter skal hekken få en runde med saxa, men det blir vel i morgen.

God morgen fra Oslo! Her er det nok ikke sol og klar himmel, her er det kraftig overskyet, kaldt og guffent. Dagen skal på grunn av det tilbringes inne med bl.a. "Oceans Eleven", "The Italian Job" og mange andre gode filmer! :)

Da ønsker jeg dere en riktig fin dag! :colgate:

God morgen fra Stavanger!

Da var kaffen klar og forum skal skumleses før det frokost.

Rimelig greit vær ute, men det blåser en guffen vind, så det blir nok en inne-dag i dag gitt!

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Kvitfjell. Etter en sen kveld i går, blir det deilig å komme seg i ut, før man kjører hjemover mot Oslo i kveld. Selv om det har vært tåkete her i påsken, har det vært digg med noen dager i bakken.
God morgen fra Oslo! Her er det nok ikke sol og klar himmel, her er det kraftig overskyet, kaldt og guffent. Dagen skal på grunn av det tilbringes inne med bl.a. "Oceans Eleven", "The Italian Job" og mange andre gode filmer! :)

En hel søndag inne med film: Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær! :old

God morgon frå Trondheim!

Omsider! Ein fridag! Dvs. sidan me har påført oss sjølv mykje oppussingsarbeid -så er det vel ikkje heilt riktig å sei at me har "fridag" -men ein dag utan oppussing ;) Påska skal jo liksom vera appelsin og kvikklunsj med ski og snø -einaste eg har sett er malekost, hammer, skruer og diverse kabler. Ikkje har eg hatt brudekjole på meg heller -bare skikkelige arbeidsklede med masse malingsflekker.

Nei, no skal eg ha meg ein lang og god frokost!

Ha ein flott dag alle saman!

G'moorgen fra Alpharetta! Ingen påskestemning å melde om, men småfuglene synger fornøyd over 14 grader på utsiden som minst skal fordobles i løpet av dagen. Rundt 11 timer igjen av arbeidshelgen, så begynner å se land.

Tenkte å sende opp SAR for å søke etter LN-MOW som ikke har vært på forumet i natt. Mulig påskeharen spiste han opp, hvem vet.

Neida, ingen fare .. Var innom og tittet et par ganger, men det var jo så dødt at jeg ga meg andre aktiviteter i vold ...

Påskemorgen slukker .... eh.... tørsten????
Jeg var iallefall tørst da jeg våknet. Må være de salte peanøttene jeg spiste i går.
Kjedelig vær. Foreløpig blir vi innendørs. For prøve oss på en liten kjøretur i ettermiddag tenker jeg. Deilig med fri og masse søvn!!

PSST! Hva om bruden tar på seg kjolen på flyet hjem?

Eller at JC tar den på seg selv? Han blir tross alt bare en av mange menn i kvinneklær nede i Thailandet!! :D

Neida, ingen fare .. Var innom og tittet et par ganger, men det var jo så dødt at jeg ga meg andre aktiviteter i vold ...

Ja, da var vel fruen fornøyd? :colgate:

Fortsatt glad påsk, evlybloddy!

BF:cool2

God dag fra Tidelyn. Ankommer Valderøya om en knapp time. Denne båten korresponderer ikke med buss, det gjør den andre sørfra. Men de skulle holde igjen bussen. DY 1650 fra AES blir forhåpentligvis 1650 og ikke 2245 som sist gang!

Ingen fare for at jeg skal ikle med brudekjole. Ladyboys og lignende finnes det mye av her nede og jeg ser ingen grunn til å importere slike trender til Norge :lol:

Får prøve å pakke smart og ta høyde for at kjolen kanskje må tvinges ned i en eller annen koffert. Så får vi se hva som skjer ved innsjekk på Suvarnabhumi.

Finnair har forresten 2 rader i biz på A340 som er lagt inn i Economy-delen, men disse fikk jeg ikke valgt selv om jeg sikkert var en av de første til å sjekke inn :angry: Hadde gjort turen over så mye mer behagelig... Jaja... er sikkert noen som ikke bryr seg om fly og slikt som får gleden av å sitte i de :rolleyes:

EDIT: Ser nå at disse biz-radene på A340 er fjernet fra Economy, så da slapp jeg å ergre meg over dem :p

Last edited:

Og da har man hatt årets første shorts-opplevelse. Fant ut at jeg på dagens løpetur kunne droppe bukse og gå for shorts istedet :) Men det skal sies at det ennå er en stund til jeg kan sette meg ned i Frognerparken med øl og solbriller og drive babe-spotting....til det er det ennå for mye skjerf og tykke jakker :p

Ellers så blir det å sette PVR boksen i kveld til å ta opp The Pacific som har premiere på Canal+ i kveld :)

Vi har sittet ute på verandaen i kortermet t-skjorte....så våren er definitivt kommet til hovedstaden...

Får prøve å pakke smart og ta høyde for at kjolen kanskje må tvinges ned i en eller annen koffert. Så får vi se hva som skjer ved innsjekk på Suvarnabhumi.

Skittentøyet ditt er i hvertfall i Paris ;)

God søndag herfra også. Hart tilbragt dagen med noen kamerater som er av typen som kun beginner seg i hjembygda til påske, jul og sommerferier. Dvs. han ene var hos kjæresten i Oslo, og rakk ikke opp til Maura, men Risk over webcam funket det også ;)

Fortsatt god første påskedag til forumistene.

Back