• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God palmesøndag fra fjellet

Someone

Moderator
Medlem
God palmesøndag fra fjellet

God morgen fra Beitostølen. Espresso, en liten jägermeister og litt sjokolade for å få i gang dagen. Blir vel en skitur etterhvert. I går kom IL-76 institutt høyde over her, så får man se hva som dukker opp i dag. Ha en fin dag

Re: God palmesøndag fra fjellet

Morn frå langt nord i Trøndelag. I dag er det strålande sol! Meir skeptisk til stormen som er meldt tirsdag, då må vi heim... Jaja. Ser på orrhane, ryper og hare her. Lite fly.

G’morgen. Stille nyhetsdag, tror jeg .. TV-stasjonene fråder allerede rundt munnen over fronten som skal passere rundt lunchtid. Blir nok mest litt torden her hos oss vil jeg tro. Vi får se ... En del vann blir det ihvertfall.

Kaffe og frokost innabords .. på tide å sparke igang svigerbeistet ..

God ettermiddag fra vestkanten.
Her blir det å holde fortet en periode, men med venner som har fylt opp kjøleskapet med utsøkt mat og drikke, stor terrasse, hengekøye og turterreng utenfor døra skal nok dette kunne bli en strålende påske i fred og ro. :)

God dag fra Lillestrøm. Her snudde jeg litt på rekkefølgen. Det ble lang gåtur først, og så egg og bacon kl 16. Det er fint.

Ingen store planer ellers

Ha en fin en

Da var stormen over. Ble med en promp for vårt vedkommende. Litt vann ble det riktignok. Nok til at jeg må vente til i morgen med å klippe gresset. Egentlig fint det og.

Da setter jeg meg i gyngestolen på terassen igjen og drikker iste og hører på Prucel fra Norske Albumklassikere.

Sukk og stønn for en søndag!
Hyggelige kvelder kan fort bli fæle neste dager.....
Tilbake i køya og vente på at det blir mandag.....

Her snudde jeg litt på rekkefølgen. Det ble lang gåtur først, og så egg og bacon kl 16. Det er fint.

Takk, det ble et spark bak til fin luftetur ved fjorden her, før´fotball, øl og (kanskje) vin. :cool:

Ble med en promp for vårt vedkommende

En god prump er ikke å forakte!

God kveld fra stova. Her sitter jeg klistret foran skjermen for sesongstart i F1, og så langt er det langt mer spennende enn vanlig. Det borger for en spennende sesong!

God kveld fra 2ern på vei østover. Middagsvisitt hos fullvaksinerte bestefar på 99 oppi traktene til Sud er gjennomført. Nå blir det hjem og slappe av. Kanskje med en øl.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Back