• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God palmelørdag

Someone

Moderator
Medlem
God palmelørdag

God morgen fra Beitostølen. Her er det mer snø en palmer. Junior har bestemt seg for og starte dagen, så da hadde man lite valg om og gjøre det samme. Forhåpentligvis blir det ut på en skitur senere i dag, men først blir det endel som må gjøres som f.eks montere trappegrinder etc, da enkelte ikke helt ser sin egen begrensning. Ha en fin dag

Re: God palmelørdag

God lørdag fra gullstua på Kaosmoen. Fikk ikke med meg om bagasjeberget fra igår kveld fortsatt var her idag. Og da jeg igår kom til hotellet jeg hadde tatt for behagelig start på reisen så var det endeløse køer med strandede flypassasjerer som hadde blitt sendt dit med papir i hånden. Etter å ha stått i kø som ikke beveget seg i en halvtime klarte jeg få spesialbehandling som "vanlig gjest" og ble endelig sjekket inn. Det tok under ett minutt i motsetning til de andre som det tydeligvis tok over en halvtime å få sjekket inn.

Her i gullloungen er det AMMING! Ja, slik kan det gå når man først gir kvinner aksess til loungen.

Ha en god en alle som skal ut på nye eventyr. Kofferten min vil jeg først se igjen om over 40 timer.

Morn fra Forus. Her går nattevakt nr. en av fire mot slutten og det nærmer seg bingetid. Blir nok bra! Satser på at resten av helgen også forløper uten de store begivenheter.

Ha en riktig god lørdag forumister!

God morgen fra Snillfjord! :)

Her er det lite palmesus for å si det mildt. Heller en følelese av overgang mellom vinter/vår. Været er nå heldigvis litt bedre etter noen dager med mye skyet vær. Hadde 30 passeringer på to dager som var passert uten å bli sett pga skyene da været i går fant det for godt å bidra litt, hvilket endte i en flott passering fra DY7067 ARN-OAK inn i solnedgangen. :) Dagen i dag blir nok tatt litt på sparket tenker jeg.

Nåvel, ha en topp dag forumister!! :D :D

God morgen fra Oslo nord i byen - her er det null plussgrader og 0 minus grader og hva blir det ?? Hvis det er mulig for å finne en plass i tåken på OSL - så blir det en tur i dag.

Ha en flott lørdag.

Jan

GOOOOD Morning verden, for en fantastisk dag. Her i Lommedalen er det skyfri himmel og knallvær. Enten jeg ser mot Oslofjorden og Nesodden eller mot Nordstrandshøgda, så ser det ut som alt er dekket av skyer, Tryvannshøgda ligger også badet i solskinn. Frokosten er så godt som fortært, så da får jeg starte på dagens gjøremål, som er kapping av litt ved og skru på en gammel bil som står i garasjen. Kanskje rekker jeg også en tur til Byggmax for å kjøpe nye takrenner til garasjen.
Ha en fantastisk solrik og køfri dag alle sammen.

God morgen fra Sola!

Da var man på jobb etter å ha hatt den sedvanlige 9 dagers langhelgen! Værmessig kan man rapportere om ca. 5-6 grader, ikke noe særlig vind og strålende sol!

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

God dag fra Gamlebyen. Her jobbes det i heimen, fortsatt mye flystoff i nyhetssendingene, men ser vel ikke ut til at det blir verdens mest slitsomme helg. Skal straks ut for å kjøpe noe skalldyr til kvelden. Ha en fin lørdag, med eller uten palmer!

God morgen? Jo forsåvidt, er jo oppe og går så det er et bra tegn, selvom ryggen sier hei og takk for 10 timer med bagasjesøl:)
Snart er det å dykke ned i berget igjen og rote videre.:)

God morgen fra Dublin. Frisk og opplagt etter en god natts søvn. Her går dagene i kortspill, og i dag starter dag 3 av hovedøvelsen i NM. Det er 79 stykker igjen av et startfelt på 1275, og en av disse er undertegnete. Nå begynner det å bli interessant for alvor. Fortsatt god morro!

Retur blir etter planen med SAS via CPH i morgen kl. 16:00, men strengt tatt håper jeg at det flyet går uten meg... :)

Ha en fin palmelørdag forumister.

Har oppgradert til Maple Leaf Lounge på LHR. Her er det litt mere servering og en kokk steker crepes. Når de bruker samme røre til crepes og vafler blir det likevel ikke helt som det skal.

Har fått bekreftet både av support på Air Canada og av SAS når jeg sjekket inn på Gardermoen at jeg ikke trenger røre bagasjen ved 23 timers transit i Montreal. Så når jeg kommer til loungen til Air Canada så sier damen i skranken at jeg må huske på å hente innsjekket bagasje når jeg kommer til Montreal. Hvorfor klarer ikke flyselskapene gi konsistent informasjon? :old

God dag fra Oslo,påskesolen skinner og sneen smelter. Godt man ikke skal fly før imorgen slik at kaoset på Gardermoen er forbi, får man håpe.

Jæjæ ... G'morgen fra høydedragene i det nordlige Georgia .. da var akkurat frokost overtstått, kjerringa er på vei til SC og jeg vurderer kaffekopp nummer to. Her er det 'skaurydding' som står på programmet og muligens et voksent bål .... Kanskje klarer jeg å få gutttungen til å hjelpe litt også ...

Faktisk et par kuldegrader på morran, men solen er oppe og da vil nok gradestokken krype litt oppover. Enda kaldere til natten sies det - ser ut som en liten kaldfront sigfer forbi ....

God morgen fra Lillestrøm.

Her har man vært ute og lunchet med venner, og nå står elefanten og skriker og vil opp til bestemor og hente påskeegg.

Så da er det vel bare å hive seg i bilen da.

Gledelig lørdag fra CUN. Opprinnelig flight til LAX er kansellert for dagen, så nå ventes det på å komme seg om bord supplementet som går til ORD. Derfra går ferden videre til LAX, og er jeg heldig rekker jeg siste buss til Santa Barbara for kvelden med ankomst rundt klokken 01.00 i natt. Håper resten her inne får en mer behagelig dag enn meg ... :rolleyes:

God ettermiddag fra Nordland!
Ble kalt ut på kjøring til Oslo for SAS herfra på torsdag, og var altså tilbake i dag. Hvis dere så en buss fra Nordland stå nede ved deponiet i går, var det altså jeg og en kollega som kjørte den dit, og i retur i natt. Skal ta en siesta nå, før jeg skal på besøk senere i kveld. Godt å være hjemme igjen! :)
Ha en fin helg!

Back