• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdagsmorgen!

oskarflekkefjord

ScanFlyer Blue
Vet ikke hvorfor jeg er oppe nå, reisefeber kanskje. Klar for cruise nå, stiger ombord i 11-tiden og sitter med første drink i handa fem minutter etter det. :D Destinasjon: Hamburg! Hva er det å se der? :angry: Drar mest for cruisebåten sin skyld denne gangen..

Southampton er disig og kald denne morgenen, håper det bedrer seg utover dagen. Ha en fin onsdag allezusammen! :drink

God morn fra et kaldt og klart Trøndelag. Fikk litt abstinens da bussen passerte TRD kjente jeg. Mandag skal jeg opp i lufta igjen. Men før det skal en masse ting ordnes og forberedes. Det betyr at dagene på kontoret stort sett går fort unna. Ønsket om en fin vinterdag til alle er herved på vei!

God Morgen fra en kald stavanger, her planlegges EB Challenge slik at man kan høste inn 30k poeng! :D

Stønn fra Sola, her er dagen allerede tre timer gammel - to av dem på jobb, for her våknet en mye for tidelig. Men har da fått ryddet unna julepynten fra kontorbygget vårt og fant selvsagt en hel eske med julepynt som vi ikke fant da vi drev å pyntet før jul. Den gang løste vi saken ved å kjøpe mer pynt - mye mer pynt. Så nå ligger vi meget godt an. Værmessig har vi det meget bra og dagen blir strålende, men dog mye for kald.

Ha en glitrende flott dag da :)

God morgen fra hele minus 15 i Oslo nord (Rommen) - klar himmel for det meste - ser litt av månen - så dagen slutter på minus 11 tenker jeg.

"EB Challenge slik at man kan høste inn 30k poeng" - den er bestilt og ber i boks her :)

Jan

Morgen fra Prærien. Minus 10 her og minus 12 hjemme, så vinteren er definitivt på plass. Bare litt mer snø nå. Vel, uansett blir det Sats i kveld. Ha en fin dag

God formiddag fra Trondheim
12 blå på termometeret i morres, heldigvis var kaffen klar da jeg kom på jobb.
Lite å gjøre akkurat nå, men det tar vel seg opp ila neste uke :)

Ha en flotters dag :) :)

God onsdag fra tiggerstaden.

*Bang* så satt man der på jobb igjen. Det er den vanlige vakum-følelsen etter omorganisering. Sitter man egentlig i rett sone? Har enda ikke sett noen av de som skal være i samme avdeling og jeg aner enda ikke sikkert hvem som skal være midlertidig leder. Leter etter nytt organisasjonskart slik at jeg i alle fall får oppdatert signaturen. Plutselig ser nesten hotellstranda ut som et greit alternativ.

Ha en god en alle som har styr på hvordan de er organisert.

Mornings fra Bergen. Kaffemaskinen som det offentlige har brukt skattepenger på spyr ut usmakelig kaffe, så har endt opp med å kjøre egen kaffe fra Moccamasteren istedenfor. Godt og kaldt i Bergen, noe som medfører at byens totalt inkompetente ledere (uavhengig av partitilhørighet, alle er like udugelige) mener at det hjelper å innføre restriksjoner på hvem som kan få kjøre bil :headbang. Ellers vurderer man å riste litt i sparebørsen og nyte godt av BA sitt salg over dammen.

Ha en fin dag, uavhengig av om du er kommunepolitiker eller ikke og om du drikker god kaffe eller ikke.

Last edited:
God ettermiddag fra Forus,
Nydelig vintervær her over i sørvest.
Måtte det kalde fine været holde seg en lang periode. Bedre enn regn og vind.
Arbeidsdagen er interessant og utfordrende.
I kveld er det oppstartsmøte i arrangementgruppen for Flydagen/Hafrsfjorddagen den 11. juni. Vi håper på en lignende susksess også i år.
Merk av datoen.
Ha en god alle.

God morgen fra The LINQ i Las Vegas. En nokså hard overgang fra Mandarin Oriental, må jeg si. Men sånn er jo livet.

I dag begynner CES messen, så da er det vel bare å si som Stormåsen fra Harstad:

GIDDY UP!

Jæjæ ... 400 mill i Powerball i kveld. Hvis jeg trykker dem godt sammen, tipper jeg at jeg akkurat får plass på bankkontoen min ... Krysser fingra!

Back