• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdags morgon!

wf145

at your service!
Då var ein oppe og snart i gang med tidlegvakta, klart og fint vær på Sunnmøre i dag. Ha ein strålande dag!:)

Replying to Topic 'God onsdags morgon!'

Glad onsdag... Noen få møter og så hjem til videre malearbeid. Det er nok lister som skal males i en leilighet med 10 rom og kjøkken... Ha en bedre dag!

Yo! Har akkurat lagt minsten, og feirer en suksessfull innsovning med en skaal iskrem!

Disig i Seattle - ingen tegn til nordlys. I morgen skal 747-'Dreamliner'n' ut og fly for soerste gang .. Royal, Bronko og Bill Anthony planlegger alle aa vaere til stede paa Everett, men stakkars jeg maa jobbe ... Det dukker nok opp noen bilder paa A.net i morgen kveld.

g'onsdag! Dagens (første) NSB-tur er unnagjort. Har de gjort setene smalere på de nye lokaltogene? Og det er digg å komme på kontoret klokken 07:16, nå blir utfordringen å komme UT herfra tilsvarende tidlig... Scanair.no ble oppdatert i går, og nye oppdateringer ventes i løpet av uken, så stay tuned!

Forsiktig CK! det kan være du som har vokst...;)

God onsdag.

Solen vaende aater idag aeven om vaermen stannade kvar naagonannanstans. Foer naervarande aer det 10,1 grader utanfoer universitetets bibliotek. Om en vecka sitter jag paa en Swiss flight hem foer att arbeta paa en studentfair i ett par dagar. It is gonna be a bright and sunny day.

God onsdag :)

Endelig tilbake fra ett lite sykehus opphold. fytte for en kjip helg.. Jeg trodde jeg var tilbake her forrige dagen,men nå er jeg heelt tilbake.

Regntungt her på Kløfta lave skyer og i det hele tatt grått. ,MEn heldigvis ingen snø.. ennå

Hei og hopp!

"hump-day" er bra, og i kveld er det sosialt samvaere med gutta fra IPMS london IPMS London, etter to timer bygging, blir det et par kalde paa Kelsey's med litt kveldsmat og Bullsh!t!

Cheers all!:D

Back