• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdags morgen

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Prærieekspressen som skrangler seg utover. Jobben kaller og man får vel gjøre seg fortjent til gasjen. Foreløpig i det blå hvor lenge jeg blir sittende. Ha en fin dag

God morgen fra OSL-- hvor man har rukket å stifte bekjentskap med gate 19H... Natten i Bodø, hvor Berg-Hansen gjorde en strålende jobb med å finne hotellrom tross militærøvelse. Ha en god onsdag.

G'morgen fra bartebyen
Frisk morgen med spasertur til jobb, nå er det fullt kjør til middag, og deretter overtid.Må gjøres klart til jeg skal på flytur må vite :D :D
Litt veimat ble innhandlet igår -tipper Cedlind kommer til å mingle når dette serveres på 11AC :lol: :lol: :lol:

Ha en strålende dag :) :)

God morgen fra like utenfor bartebyen, Skaun - Verdens navle!

Her skal man ha besøk av slike reparatører, som skal stanse plystrekonserten vi har hatt i ventilasjonen vår, balansert ventilasjon påsto entrepenør, særlig balansert er den plystrekonserten i rørene IKKE sier jeg... Vel, man får nu se....

Ellers første hjemmekamp for Rosenborg Hockey i morgen kveld, før man fredag morgen vendre snuten langt mot nord og en jobbhelg i Alta. Droppet DY-billetten etter alt styret deres, og har nå booket med SK/WF via Tromsø i stedet! :)

Ha en flott dag folkens!

Kim

God morgen fra Lillestrøm. Tror kanskje jeg har hatt et, ikke ubetydelig, underskudd på søvn da jeg dro min fjerde 9 timers cowboystrekk på rad. Det er relativt uvanlig til å være meg.

Imorra er'e showtime!

God morgen fra Oslo nord - nærmere grensen til Akershus fylke kommer du ikke.

Dagens værmelding.

1238310_10151604993131260_1970368322_n.jpg

Jan

God morgen #2 fra prærien, raste noen regnbyger forbi her, håper det blir litt bedre utover. Har vært på nettet og bestilt ny sommer, leveres på døra om ca 7 mnd, så da får vi satse på en god vinter i mellomtiden.

God morgen fra OSL-- hvor man har rukket å stifte bekjentskap med gate 19H... Natten i Bodø, hvor Berg-Hansen gjorde en strålende jobb med å finne hotellrom tross militærøvelse. Ha en god onsdag.

19H er jo enhver mann med short connection sin våte drøm.... Håper du husket å sende masse vonde tanker til de som syntes den midlertidige utbyggingen der uten rullebånd var en god ide.

God morgen fra nest siste dag på havet. Ting begynner å roe seg her nå, både vær- og oppgavemessig.

God morgen fra flytoget inn mot Oslo. Et lite dagsmøte på Thon Hotel Opera før man drar nordover igjen i ettermiddag. Halv dag på jobben i morgen før man setter snuten sørover til helgens event.

God morgen fra kontoret, her leker man med tanken om en liten helg i Helsinki i oktober nå som SAS har 50% poengrabatt, men jeg får tenke litt til! Oppdatert CC-status hjelper også litt på.. :p

Gleder meg også enormt til imorgen, men spesielt fredagen! :D

Ha en fin dag!

Morn (rettare: god midt-på-dagen) frå Beijing. Det vart ein ganske behageleg tur over frå CPH med SAS. Oppgradering til Plus med Optiontown var veeeldig verdt det. 14A+B for seg sjølv --> meget bra. Sov jo til og med rundt fire timar. Serveringa gjekk veldig kjapt og crewet var trivlege. Bra til SAS! Det var rimeleg glissent i Plus-avdelinga, og stappa bak. Sånn pluss-minus halvfullt lenger fram, trur eg.

Morgen (sånn delvis i alle fall) fra Bodø.

Tempraturen og antall jagerfly er upåklagelig, og utsiken fra kontoret er helt genial mens øvelsen pågår :-)

Ser fram mot SK 4113 i morgen, og en flott helg sammen med hyggelige folk i verdens beste flymaskin :D

God snart lunsj fra det Sørlandske!

Ser ut til at regnet holder seg borte i dag, men bare 8 grader da man dro på jobb minner om at høsten er over oss.

Kontortid i dag, og i ettermiddag skal junior kjøres til fotballkamp han skal spille. Så går resten av uka like fort er det snart mandag igjen!! :drunk: Det er nok derfor jeg :drink

Jaja. Snart lunsj! Skal bli greit, for jeg er sulten som en løve!

BF:cool2

Så går resten av uka like fort er det snart mandag igjen!! :drunk:

Fordi du skal på MD80? :)

Kjenner at feriefølelsen kommer signende innover, og jeg går rundt og gleder meg til ferien som startet ca. 1700 i morgen. Da skal det pakkes for 2,5 uke på tur, og starter med å treffe flere av dere :D Passer bra mtp. været også :D Går bare rundt og gliser for tiden ---> :D :D :D

Morgen (sånn delvis i alle fall) fra Bodø.

Tempraturen og antall jagerfly er upåklagelig, og utsiken fra kontoret er helt genial mens øvelsen pågår :-)

Ser fram mot SK 4113 i morgen, og en flott helg sammen med hyggelige folk i verdens beste flymaskin :D

Får du gjort noe jobb med den utsikten da?

Hepp hepp fra det indiske havet... Mor mener fremdeles dette skal være en idrettsferie, og jeg mener fremdeles noe helt annet. Fremdeles litt kjølig i vindkastene - men man klimatiseres gradvis.

Nyt dagen.

image.jpg

Du snakker, våknet 11:30 helt i villrede så febrilsk på klokken og skjønte ingen ting. Er det ikke kvalitetstid det kalles?

Kveldsvakt står for døren, laget jeg skal jobbe med har VM-medalje i å presse flest ord ut av kjeften i løpet av en vakt. Jøje meg.....

Forresten, når er det Megadokjerra går fra OSL, er det torsdag eller freddan?

Litt øl og chips i loungen i Stockholm før det bærer videre til Bangkok om et par timer. Blir Heelt bakerst i bussen men overlever nok:)

Back