• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God(?) onsdag ...

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Oi ... sitter her med et glass Husky-vin og foelger valgsendingene ... ser ikke lovende ut, men alt er ikke tapt ennaa.

Det er klarnet - hadde en fin tur med bikkja, men tipper taaken ligger her paa morgenkvisten.

Det er fyr paa peisen, vin i glasset og spenning paa boksen! La miraklet skje!!!!!

Replying to Topic 'God(?) onsdag ...'

Og andre har postet god morgen for leeenge siden!!!

... men 'andre' har ikke diktator-rettigheter!!! :D

Jøss vant Bush?????

Ja ja... Du der og STP-Pål i dette landet...

Og jeg blir ikke sint...(...alternativet med STP-PÅL er så mye værre!!!)

Jeg skal laa deg faa prioritet ved neste stortingsvalg .. OK?

Med Halvorsen, Haga og Stoltenberg på vei til makten tor jeg at jeg har tatt en lengre ferie... men takk alikevel!!!

God morgen til alle. Ikke nevn STP-Pål nå, ikke lyst å få dagen ødelagt allerede. Nå blir jeg sikkert anmeldt for den kommentaren.....:)

Blir du buret inn - så skal vi nok besøke deg...:spin:

Godt å vite, men tror Politiet har andre viktigere saker å henge fingrene i..

Ja ja...vi bør kanskje være fornøyd med de prioriteringene...:)

Onsdagen er IKKE god... Kan vel nesten gå å legge meg igjen. Men da er det kanskje duket for den første kvinnelige presidenten om 4 år?

Jepp - dette ser dårlig ut. Oprah er både kvinne og afro-amerikansk og jeg tror hun kunne klart det!

Tror vi bør satste på nye år med Clinton i det hvite hus...(...noe som ikke ville skjedd om Kerry hadde vunnet!)

Nei tror ikke han kommer tilbake nei, Men kanskje kona hans kan etterhvert

"God" morgen. Høres ikke bra ut med meldingene fra over dammen... Da glapp vel håpet om en sikrere verden. Heldigvis har vi det jo bra i vårt lille hjørne av verden som nok ikke blir særlig påvirket av det som skjer rundt oss.
Her sentralt i Norge er det knapt noen plussgrad i dag, fyr i ovnen og første kaffekopp inntatt. Får vel logge av her nå og kjøre ned på kontoret snart..

Back