• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag!!!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Aarets siste arbeidsdag naermer seg! Onsdagen blir siste dag paa kontoret foer nyttaar - torsdag har jeg halv feriedag (HR sa jeg har opptjent 6 1/2 feriedag siden jeg begynte) og derfor tar jeg hjemmedag de timene jeg maa 'jobbe'.

Men har litt daarlig samvittighet - vi har flere store prosjekter i stoepeskjeen og julen burde heller ha blitt brukt til aa jobbe paa disse. Men forhaapendtligvis gaar noen av dem i boks likevel. Vi staar ogsaa rett foran signering av en storkontrakt som ogsaa vil beroere noen av dere her paa forumet. Haaper den er i boks paa fredag. Stay tuned! ^_^

Har akkurat vaert ute med bikkja. 14-15 grader og fint aa gaa i t-skjorta, og julelys i boetter og spann. Folk smeller opp mer lys hvert aar ... og de to siste aarene er det blitt populaert med digre oppblaasbare plastfigurer av nissen, pingviner, snoemenn osv osv .. Elektrisitetsvaerket tjener iallefall godt paa dette. Temperaturen inngir lite julestemning, men dekoren hjelper litt ...

Happy onsdag!!

Her i Chicago er det et par varmegrader, kun repriser på TV denne uka...

Jeg har et 3 timer langt telefonmøte med Noreg i morgen, så er det juleferie på meg!

God morgen alle!

Julen nærmer seg med stormskritt.......Er på nattevakt enda, men om et par timer blir det 3 timer på øyet før lunsj-flyet opp til Kristiansund for bytte av julegaver med familien der oppe....

Hjem i morgen kveld og rett i gang med å vaske huset til jul. Her skal hybelkaninene byttes ut med grønnsåpe-lukt!

Ha en strålende dag alle sammen!

;)

Glad morgen... Nesten siste "arbeidsdag" på meg også... I dag blir det ikke mindre enn 2 julelunsjer med kunder... Hovedstaden byr på pluss/minus null grader og det er blant de mørkeste døgnene vi nå går inn i... Ha en bedre onsdag - 4 dager igjen til julaften.

God morgen fra København, mørkt og surt her på denne tiden og idag er det enten siste eller nest sist arbeidsdag. Ha en fin dag

God morgen her fra kontoret på Hasle. Julen har startet flott med vann/råteskade i en kjeller, så i går kveld var det støping av gulv etc. Skikkelig julestemning altså, selv om sementen ikke var med innlagt ribbeduft.

Det tar seg nok opp!

God morgen fra Nærsnes med noen små blå som visstnok skal bli røde i løpet av dagen.
Ny dag med telefonvakt og etterpå litt kjøring for å levere/hente de siste julepresangene.
Har vært veldig mye standby de siste 2-3 månedene,men man får jo gjort mye nødvendig opprydding og flytting/forandring i huset.Og mye lesing i håndbøker/manualer.Nokia N73 ble innkjøpt igår.Nå er den vel snart ferdig ladet skulle jeg tro.
Ha en bedre dag alle sammen!

God morgen fra Alta.

Fint vær i nord i dag. Temperatur på rundt -10 grader. Ellers blir det nok hvit jul her oppe. For mangdagen kom det en halvmeter snø. Det har også ført til at det har blitt flotte forhold i lysløypen og årets første skitur ble gjennomført i går kveld. Får prøve å ta noen turer hver kveld nå frem mot jul. Det skader jo ikke å trimme bort litt av magen før julen setter inn for alvor.

God morgen fra hovedstaden,
Er på plass på kontoret på Skøyen idag , det blir fullfart på jobb idag for å bli ferdig til returen over fjellet i kveld med SK4047.
Julegaver er byttet med familien igår kveld så da er denne del av juleforberedelsene utført.
Fint å oppleve litt kaldt og tørt vintervær her inne selv om vi ikke har hatt så aller værst vær på Nord-Jæren i året som er iferd med å gå over i historien.
Det har vel vært et av de beste spotter årene med hensyn til været hos oss på SVG.
Ha en fin dag , trekk pusten dypt og ikke stress for mye før jula setter inn.

g'onsdag fra Asker. Fikk melding fra opphavet om at de hadde kommet seg helt frem til siste bestemmelsessted i Australia, så nå gjenstår det bare å få dem hjem igjen etter jul.

God onsdag forum. Skal skeie ut med å kjøre 31-bussen et par runder i kveld, har aldri i mitt liv vært lenger ut enn gode gamle Fornebu, men finner forhåpentligvis fram :huh:

Julen bringer stort sett jobbing, men ser fram til Thailandtur i januar :colgate:

God formiddag fra et forblåst og regnfullt Tromsø. Her er det sendt ut flomvarsel pga av store nedbørsmengder som visstnok skal være på vei. Hurra for meg som skal jobbe ute i dag til 0200.....:cry: :cry:
Akkurat nå er den nye konveksjonsovnen vår bare minutter unna ferdig installering, mao. jobbes det i heimen også.

Ha en strålende dag dere :nor

God morgen fra sør!

Ganske fin dag her faktisk! Har bestemt meg for å ta fri fredagen. Torsdag er det vintersolverv, og da går vi lysere tider i møte! Det skal feires med god mat og drikke og kanskje litt hikke! :p

I dag derimot, kunne jeg tenke meg å ta førstepremien i Viking Lotto!!

Ha ein finare dag!!

BF:lol:

God formiddag fra Bodø.
Ble selvfølgelig forsinkelser i går kveld også. Dårlig vær på helgeland og mye snø i Bodø førte til at vi til slutt ble ferdige 1,5 time etter rutetid.
I dag regner det og all snøen som har falt de siste døgnene er så godt som borte.
Skal straks begynne å gjøre klart for pinnekjøttmiddag. Har bedt noen venner av meg på middag i dag. 4 kilo pinnekjøtt står klart.
Skal ikke på jobb igjen før fredag.

Originally posted by TG923

God onsdag forum. Skal skeie ut med å kjøre 31-bussen et par runder i kveld, har aldri i mitt liv vært lenger ut enn gode gamle Fornebu, men finner forhåpentligvis fram :huh:

Julen bringer stort sett jobbing, men ser fram til Thailandtur i januar :colgate:
God onsdag, og god tur med 31-bussen. Er det en rute jeg kjenner alle stoppene på i begge ender, så er det den, så du får ringe om du står fast ;)

...etter mange aar med 31 bussen....har jeg byttet til 95 Battle Point...i motsetning til Snaroeya...saa gaar 95 paa en ekte oey:lol:

En graa trist vaat dag i vest.....har brukt de 2 siste timene til forgjeves aa bestille 2 Seattle - Oslo t/r med SAS i Januar....det er ikke lett, makan til haaploest internett opplegg og support tror jeg neppe finnes....kan ikke huske aa ha slitt mere med bestillinger siden den julen jeg klarte aa bestille Bombay - Dacca med Bangladesh Biman for Arne Fjoertoft...Biman hadde den gang ikke elektronisk Reservasjoner...passasjer listene fulgte med DC-10ern..!!! Aner ikke hva det er, men med vaare sikkerhets innstillinger paa Firefox og IE er det plent umulig aa bruke SAS sine sider....min tyske kollega gav opp tidligere i hoest....og reiser naa med KL/NW....support er telefon til Stockholm !! detta kan vi inte fixa via email !!

Men liker ikke du Lufthansa bedre enn SAS? Molly skal vel plasseres i portland og da er jo LH best... Velkommen hjem...:D

Originally posted by EB

Men liker ikke du Lufthansa bedre enn SAS? Molly skal vel plasseres i portland og da er jo LH best... Velkommen hjem...:D

Vel det var 2 ting jeg ikke likte med LH....avgangstid i fra Oslo 06 ett eller annet, det er ille for meg, og utenkelig for den lille Italienerinnen.....:p

Frankfurt Marathon er heller ikke droemmen, hadde 10 minutter connection paa vei hjem, og Lufthansas bidrag var de ansatte stod med stoppeklokker, tok mellom tider og lo.....absolut 0-null, zero, nada transfer hjelp ved ankommst med 35 som skulle videre til diverse destinasjoner i USA......likte ikke det heller.....

Back