God onsdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Hvalstad stasjon. Nok en gang var vi for effektive med leveringen, så det ble unødvendig lenge å vente på L1. Ny dag på kontoret, før vi får se om jeg får til en løpetur uten at jeg føler jeg skal hoste opp lungene. Seig denne vårforkjølelsen. Ha en fin dag

Heia fra BGO hvor man skal SE-ROT til OSL [emoji23] SAS Cafe Lounge er blitt til Fly Chicken her ved gate B17, men fordi de ikke åpner for 10 blir det neppe testet med det første. Håper på en effektiv arbeidsdag slik at man kan ta et tidligere fly hjem i morgen, time will show!

Stock skal testes i kveld, spennende meny [emoji4]

G'morgen. Strålende vær vær i Mosjøen, men hvem vet hvordan det ser ut om en halvtime.

Nok en dag med kunder i by'n. Ziplining står på programmet, men mulig jeg feiger ut og tar fototjeneste isteden. Slike ting har aldri appelert til meg .... :p

Super onsdag fra bortekontoret. Bilen ble levert for noen justeringer i Bærum og han på verkstedet foreslo tog(?) i steden for taxi fra Bærum til jobben. Kostet 66 kroner, tok kortere tid OG du møtte andre folk en naboene.. Sabla kult.. Sparte vel 400 kroner.. Tror kjerra var en R13

Nå er det storfint kundebesøk fra Sørøst-Asia så Evergooden skal styrtes og sleiken justeres bittelitt.

Tror kjerra var en R13

Kjerra var nok en Stadler FLIRT, og den lokale varianten "Type 75". R13 er ruta mellom Drammen og Dal.

https://www.norsketog.no/tog/type75

God dag fra jobben. Dag to av to med bortekontor denne uka. Heldigvis ingen ulykker og kø i dag. Strekningen hjemmefra til ulykkesstedet ved Arteid Bru gikk i går på 57 minutter, i dag på ca. 17, og helt fram til jobb tok det 55 (var litt kø lenger ned) mot 1 time og 19 i går.

Er man heldig har noen klart å reparere fiberkabelen som gjorde ca. hele hjemkommunen internettløs i går, så man måtte stå i kø i betjent kasse og bruke det "vanlige" bankkortet og betale med (inkludert klussing av navn på en lapp) på butikken i går.

"Heldigvis" har man ikke fiber selv, så man hadde internett hjemme.

Ha en god en :)

God morgen fra Kongsberg. Straks klart for første møte her fra hjemmekontoret. Deretter går det slag i slag. I kveld blir det Rosenborg - Brann på fjernsynet. Satser på en bra kamp av rødtrøyene. Ellers blir det bytte av en medisin i dag. Det kan bli litt spennende. Satser på at det går fint uten de store komplikasjonene.

God morgen fra hyttekontoret i Kristiansand. Her er det strålende sol, men fortsatt ganske kjølig. Får ta noen timer foran PCen før det blir å sjaue litt på utsiden

God morgen fra Forus. I gang med dagens innsats her. Leverte kjerra inn til verksted i går kveld for en sjekk av en ryggesensor som ikke fungerer helt som den skal. Så får se hvordan vi løser logistikken når den skal hentes senere. Går ikke tog på Forus. Så kanskje det blir buss?

God morgen fra KSU hvor en ATR skal boardes om kun kort tid. Så blir det kaffi på senteret i formiddag og en høneblund siden jeg har gått nattskift og begynner å bli trøtt.

Neste flytur er på mandag.

FQTV

Når selv Sud hopper på et tog så står vel ikke verden til påske!
God morgen fra Oslo. Alt vært i kontakt med kundeservice hos Amex da de ikke fjernet de ørten ukjente Uber transaksjonene som de lovte i slutten av mars. Men nå har de lovt å gjøre noe da og de vil kontakte meg for mer informasjon om de skulle trenge det. Jeg har ikke vært i eurosonen den siste tiden i det hele tatt og det å ha tatt 13 ubere i løpet av et par dager i en by jeg faktisk aldri har vært i (Amsterdam) ville jeg nok aldri ha gjort. Heldigvis er ingen nye slike transaskjoner kommet til på mitt nye kort da jeg fikk det gamle kortet sperret da jeg kontaktet dem i mars.

Snakk om transkjoner på i underkant av 5000 kroner tilsammen. Jeg tror Amex har en del å jobbe med hva gjelder kortsikkerhet, det er feks ikke knyttet opp til norsk BankID slik omtrent alle andre kort i Norge er, slik at man feks måtte hatt totrinnsverifikasjon for å sette det opp mot Uberappen.

God morgen fra Lillestrøm. Kaffe på senga og litt sengekontor på starten av dagen her.

Så kommer det gjester på kontoret i ettermiddag. De skal underholdes og has møter med frem til litt utpå fredagen. Så jeg føler jeg fortjener sengekontor nå først.

Ha en ekstra best dag

Glad formiddag fra Ris. Gårsdagens impulsive bobler og pannekaker ble en suksess. Nå er halve dagen unnagjort - nå lunsj før turen går ned til sentrum til fots og et møte før 4 og som fortsetter etter 4 med vin og mat. #livsnyter

Glad formiddag fra Ris. Gårsdagens impulsive bobler og pannekaker ble en suksess. Nå er halve dagen unnagjort - nå lunsj før turen går ned til sentrum til fots og et møte før 4 og som fortsetter etter 4 med vin og mat. #livsnyter

Det er ikke så dumt.. Som min sommelier-søster sier - "er du i tvil om hva du skal drikke til maten så kjør Champagne".. Har ennå ikke spist en rett det ikke passer til :D
(I går var det "Charlemagne Blanc de Blancs Réserve Brut" til lamme-lasagne)

Last edited:
God ettermiddag fra Sola,

Politiske møter på planen i dag. Fortsatt kjølig og til dels kaldt her over i sørvest. Fikk sjøsatt båten på vannet i går ettermiddag. Det var en kald fornøyelse!
Satser på at våren kommer etter hvert.
Ha en fin dag.

God ettermiddag fra Hamburg, ombord et fly for første gang siden 2019. Holy s h i e t, det er lenge siden det. LN-NIB og Norwegian får æren av å fly meg til moderlandet. Pollenallergikeren gleder seg til å reise fra bjørkepolleninferno til snøinferno. Først en snartur innom Gardis.

God dag fra Bergen. Her er det en god miks av borte og hjemmekontor hver dag. Prosjektavslutning tar mesteparten av tiden nå, så da vet jeg hva jeg skal den neste måneden.

Ellers ble billettene til 16.mai kampen mot Stabæk lagt ut kl.12 i dag, og ikke lenge etter kl.13 var alle 16.000 tilgjengelige billettene borte! bra trøkk i byen for tiden når det er snakk om fotball.

SAS Cafe Lounge er blitt til Fly Chicken her ved gate B17, men fordi de ikke åpner for 10 blir det neppe testet med det første.

At de selger fried chicken, og ingen er blitt krenket av navnet ennå, er nesten imponerende!

God dag fra Bergen. Her er det en god miks av borte og hjemmekontor hver dag. Prosjektavslutning tar mesteparten av tiden nå, så da vet jeg hva jeg skal den neste måneden.

Ellers ble billettene til 16.mai kampen mot Stabæk lagt ut kl.12 i dag, og ikke lenge etter kl.13 var alle 16.000 tilgjengelige billettene borte! bra trøkk i byen for tiden når det er snakk om fotball.

Har du tenkt deg til Ullevaal 20. mai forresten? Ser for meg at det kan være litt utfordringer med å få billetter til den kampen. Jeg skal gjøre et forsøk på å sikre meg en av de 2500 billettene, men det skal vel godt gjøres å lykkes med det.

Har du tenkt deg til Ullevaal 20. mai forresten? Ser for meg at det kan være litt utfordringer med å få billetter til den kampen. Jeg skal gjøre et forsøk på å sikre meg en av de 2500 billettene, men det skal vel godt gjøres å lykkes med det.

Jada. Har torturkort, så går ut fra at det ordner seg for min del. Å få billetter på det åpne markedet er nok nesten som å vinne i Lotto. Dagens billettslipp var nok et greit forvarsel. Du må nok kjenne noen som har sponsorbilletter eller noe slikt.

Jada. Har torturkort, så går ut fra at det ordner seg for min del. Å få billetter på det åpne markedet er nok nesten som å vinne i Lotto. Dagens billettslipp var nok et greit forvarsel. Du må nok kjenne noen som har sponsorbilletter eller noe slikt.

Jeg skal høre litt med folk jeg kjenner. Jeg kjenner jo mange i Bergen, men jeg vet om det er noen som har sponsorbilletter. Skal sjekke litt hvilke muligheter som finnes. Det er også en mulighet til å skaffe billett gjennom idrettslag. De kan bestille av kvoten på 1900 billetter. Skal se litt på mulighetene der. Jeg har vært litt involvert i KIF siste årene, men det har vært mest på friidrettsiden.

Back