• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Hvalstad stasjon. Litt togkrøll da noen har klart å parkere et tog ved Sandvika. Litt kontorering før det skal løpes i kveld. Ha en fin dag

Last edited:
Morn fra Bergen.

Tidlig våken og intet å gjøre på.
Venter på svaret fra gårsdagens corona test.
Forventer svaret: Ikke påvist = karantene slutt.
Så dette kan bli en grei dag.

FQTV

God morgen fra Quality Hotel på Jessheim. Gått en flott tur rundt Nordbytjernet i soloppgang...blir ikke så mye bedre enn det på en onsdag i oktober. Is på bilrutene...men skal jo ikke kjøre før i 17-tiden så det går nok fint. Ha en bra onsdag med rene hender og god avstand.

God morgen fra Quality Hotel på Jessheim.

Pass deg for GT'en der. Den er veldig hissig. Hilsen 22 år gamle meg på julebord der i 2005.

God morgen fra jobben. Den ene av de to dagene i uka der jeg må sjekke inntill tre Excel-ark istedenfor ett for å finne ut hvor mye jobb jeg har, men ingen har sendt meg info om hvordan jeg skal finne to av dem. Makan...

Ha en god en, med eller uten kontroll på hva du gjør :)

God formiddag fra Oslo. Har følelsen av å være nesten tilbake til normale tider i dag. Konferanse på Felix nå og senere i dag går turen til Trondheim. DY sørger for transporten. Ha en strålende tirsdag[emoji3]

Hei fra hjemmekontoret.. Det har vel alltid svingt bra i shipping, men nå er det jaggu knepent - fordelen med mange år i bransjen er jo at man blir litt avslepet på motgang.

En melodi på playlisten min for barna i dag tidlig var "Koteletter" med Jokke, så da er det koteletter, med bearnaise saus og pot(t)eter i kveld.. Kongemat.

God formiddag fra Pellestova Høyfjellshotell på Hafjell. Årets bursdagsgave til kona, ikke like spektakulær som Lisboa i biz i fjor men greit å spare litt penger etter bryllup og bryllupsreise i år. Vandret en liten tur i fjellet så da får man vel snart fyre opp saunaen

Jæjæ .. nok en dag i emning. Og en arbeidsdag, sådan ... Etter innboksen å dømme kan det bli en travel en også, med mindre jeg finner på noe ekstra lurt.

Det stemmes. Guttungen slapp med 20 minutters venting i går. Det ble rapportert om god stemning og god avstand. Andre steder står folk hele dagen. Men det er lite klaging - folk har bestemt seg for å stemme åkke som. Og det er dårlig nytt for Trump. Selv Georgia står i fare for å bli Biden-land. Det er vel egentlig bare Texas han kan føle seg noenlunde trygg på å vinne nå, og selv der begynner det å bli tight ... Med mindre han kan trylle en kanin ut av hatten de siste dagene, blir dette en solid seier til Joe.

Prøvde å gjøre en avtale hos ambassaden i DC, men fikk beskjed at siden jeg kom fra Georgia må jeg i to ukers karantene der oppe før jeg slipper inn. Ikke aktuelt. Konsulatet i Houston ønsket meg imidlertid hjertelig velkommen.

Velvel, kaffetrakteren roper.

Back