• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag...

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
....firmaet jeg jobber for er litt anderledes - med en litt anderledes sjef - så vårt ukentlig Web Møte med toppledelsen følger et litt utradisjonellt tema denne onsdagen, sjefen har invitert en hans gode venner Lars Ullrich fra Metallica er gjesten....ha en bedre onsdag med eller uten interessante gjester

God morgen fra Vertshuset Røros. Klar for å åpne opp hotellkontoret før det bærer videre til det andre hotellkontoret her. Blir mye frem og tilbake mellom stedene våre i dag...folk har heldigvis begynt å møtes ute igjen. Ha en bra onsdag der du er.

God morgen fra Stavanger.
Frokost er unnagjort og det går i kaffe nå.
Om litt går turen til Sola for litt kontorering.
Ha en fin en :)

Mornings fra Hvalstad. Ser ut til å bli en touch av sommer i dag, så da passer det fint med en sykkeltur i kveld. Men innen da må det hjemmekontoreres litt, så snart barnehagen åpner da. Ha en fin dag

Godmorgen her midtvejs i denne uge hvor det idag står på tur til strand og is lidt senere, ellers bare rengøring af hytten, lidt tidligt oppe, men det er der intet galt i når man ikke sover væk fra dagens bedste minut som jo er 7:47 <3 <3

God morgen, skal straks fyre opp hjemmekontoret.

I dag er det et ganske langt videomøte der man får informasjon om pensjon, og skal visstnok kunne stille spørsmål i chat, så da er vel ikke kamera så viktig :)

Ha en god dag der du er! :)

God morgen fra Groruddalen, klokken nærmer seg 08:00 denne onsdag morgen. Nå skal Evergodd i kaffekoppen og så er det bare å fyre opp hjemmekontoret og disse 2 PCene er klar for å starte.

Jan

God morgen fra skråningen. Andre koppen inntatt og fire timers Teams seminar coming up.

Så er det vel det vanlige, gå en tur, hente barn med venner, lage to middager også er det vel kveld..

God onsdag fra jobben.

Prøver å få gjort noe. Om bare det var mulig å få tilsendt den ene, enkle mailen med to bilnumre sånn at jeg får gjort den ene tingen jeg pleier å gjøre før jeg kan gjøre alle de andre tingene. Han som svarte på den mailen så ikke ut som han helt skjønte hva det gjaldt heller. Makan eller'no.

Viking-Lotto er lagt inn. Får jeg 32 mill. blir det i hvertfall nytt bilnummer på meg. Montert på en ny bil.

Ha en god en, med eller uten nummer :)

God morgen fra Tunhovd!
Fortsatt et par dager i lediggang, men det fører garantert ikke til noe vondt. Siste rest av vinteren får fortsatt henge i nordhellingene på værgudenes nåde; Det er fortsatt under lunt til fjells.

7605af3d4878620d15d141bcd5da5066.jpg

Liten ved-økt og et hastig oppmøte i butikken, er alt som står på dagens liste. Så blir det fyr i peisen, litt vin i glasset og på med P1 og lesebriller. :)
Digg onsdag ønskes!

ee3ae6607fcd33f5959e32a034f853fa.jpg

Trallabom fra Gaustad. Hjemme er nå alle fornøyde etter at moderen kom hjem fra biltur til Sørlandet i går. Når hun har vært der har hun nemlig også oftest vært hos Eigestøl Slakteri. ÅJÅJÅJ.

Da får Storsmurfen kalverull og krydret servelat. Jeg får komper og søgnepølse. Det er julaften altså. Man må bare være raskt ute der oppe hos henne når hun kommer hjem. Med dådyrøyne og labben frem.

Ha en brillefin dag

God onsdag fra Munchen. :)
Totalt sceneskifte på alle måter, tar alltid en dag og en natt, men snart på plass psykisk og, ikke bare fysisk. :D

God formiddag fra Sandnessjøen , her er det ikke mye som ligner på sommer enda. Etter en heller lang tur nordover fra SVG igår kom jeg fram til hotelleriet her oppe. Fikk siste sete på WF fra BOO og ned til SSJ.
Full fart i klargjøring av subsea utstyr som skal installeres ute på feltet senere i juli.
Nattskiftet gikk som vanlig med til samtaler og planlegging av fergeflygingen av N151 med Robert Everts.
Good news ; Prosjektet er sanksjonert i styremøtevedtak i Jærmuseet som blir flyets nye eier her på Sola.
Jeg har besluttet i samråd med Rob Everts at han starter ut fra Fairbanks 1.juni med ankomst Sola 2.juni ca midt på dagen.

Tjohei fra Skaun!

Straks på vei til TRD der det for første gang siden nedstengingen av landet skal flys igjen!:)

Kun en snartur til Oslo med en overnatting, men føles som jeg skal på andre siden av verden. rart dette gitt.

Vel, nyt dagen folk!

Kim

Hola fra hjemmekontoret hvor man faktisk jobber litt innimellom. Tok sykkelen ned til en foodtruck for en burger i lunchen så da har man beveget seg litt også.

Ellers skal man i kveld titte litt på en livestream fra Florida, da den første bemannede ferden med SpaceX sin Crew Dragon etter planen har liftoff 22:33 i kveld norsk tid :)

.... sjefen har invitert en hans gode venner Lars Ullrich fra Metallica er gjesten....

Vi har jo Eirik, da .... :up:

G'morgen .. hjemmekontoret er åpnet, men ikke aktivisert ennå. Nokså grått ute, men ikke noe nedbør foreløpig.

Apropos musikk .. fikk pakke i posten i går med to cd'er av et gammelt finsk band ved navn Wigwam. Ble en kjapp gjennomhøring, og frisk 70-talls prog med frekke orgeltoner er godt for sjelen. Nå må jeg finne en cd-drive så jeg får rippet dem ..

Velvel - nå blir det ut med bikkjene før vpn-tunellen åpnes ...

God ettermiddag fra Tønsberg stasjon. Venter på VY til Torp og WF424 hjem. Sjalabais!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Back