God onsdag!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God morgen fra Lillestrøm! Da var det onsdag og man er midt i uka. Helgas flyturer nærmer seg. Jaggu røk man ikke på nok en booking i går. Med 36 flightsegmenter i begynnelsen av juni ser det ikke helt umulig ut å beholde det gylne kortet...;)
Ønsker alle en spretten onsdag! :)

Mønstret på Hurtigruten i Tromsø i natt og skal seile til Trondheim. Litt av et kontor og for en fantastisk utsikt. Ha en herlig onsdag du også!

God morgen fra sk249. Det er vel lovlig sent å starte re-fueling 12 min før oppsarr rutetid når de har hatt hele natten på seg????

God morgen, "italiatrikk" til jobb i dag. Ser ut til å bli noen gymnastiske exceløvelsen på agendaen i dag. Ha en fin dag

God morgen fra Pretoria. Avreisedag, i kveld settes kursen nordover. Før det må jeg vel prøve å få stappet sakene mine i koffert og bag og det skal feires 12-årsdag.

God morgen fra tiggerstaden. Har prøvd å få utvidet en tur med LH/OS med 1 dag da jeg trenger det for å komme meg gjennom programmet på destinasjonen. Widerøe som jeg booket via sier at LH var for kjipe til å akseptere det. Så dagens dilemma er om jeg skal redusere ambisjonen for den turen eller booke en helt ny billlett. Liker av prinsipp ikke å kaste penger ut av vinduet.

Kanskje jeg skal gå helt amokk og se om OS aksepterer å endre sin ende av turen?

Ha en god en alle som lever denne dagen "on the wild side".

God morgen fra toget, der jeg har funnet meg ny favorittplass. Togene er jo stup fulle om morran, men av en eller annen grunn liker ikke folk å sitte på gulvet.

Så nå har jeg sitteplass på gulvet i handikap rullestolparkeringen. Hver dag. Kan strekke bena ut og Lene meg mot veggen. Beste plassen på toget.

Ja ja ja... Tantor mener hun skal fikse meg med å sende meg til ekte frisør, kjøpe meg dølle gensere uten gorilla på og sånne ting. MAKAN.

Det går opp og ned, med andre ord

Ha en fin en

God formiddag fra kontoret. Ikke bare moro med første dag på jobb etter drøye 3 ukers ferie... Men hyggelige kolleger disket opp med frokost[emoji3] Helt topp med ferskt grovbrød, smør, brunost og annet snadder! Som ekstra bonus er det heller ingen møter i dag, så da har man vel ingen grunn til å klage... Ha en god dag!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Straks ut på tur igjen. Skal hente meg ett beist av en arbeidsbil.

Tror også jeg skal designe en 11D t-shirt snart. Har sete 11D booket på 10 av de 13 neste turene....

God onsdag fra Sola.
Full fres og forberedelser til møte i Oslo i morgen.
Dessverre dukket det opp et foreldremøte som spolerte mine planer om å reise over allerede i dag. Så da blir det fakir flight i morgen.
Ha en fin en!
:)

Ja ja ja... Tantor mener hun skal fikse meg med å sende meg til ekte frisør, kjøpe meg dølle gensere uten gorilla på og sånne ting. MAKAN.

Så lenge du ikke henger genseren over skuldrene ..... :old:

95da9821e86b0597fdb7ec0ad50400e0.jpg

G'morgen fra vestsørøst. Iført ny kontorstol gjør jeg meg klar til en gruelig tredagers arbeidsuke.

Solen har tittet frem. Satser på at det varer.

Håper på en tur ned til flyplassen i helgen. 747'en på Delta-museet åpnet for publikum i går og kunne være interssant å ta en nærmere titt på.

God ettermiddag fra Emirates Lounge på JNB. Klager ikke på utsikten.
4a687ab385b89bdb9eebcaa3d4ef57df.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mønstret på Hurtigruten i Tromsø i natt og skal seile til Trondheim. Litt av et kontor og for en fantastisk utsikt. Ha en herlig onsdag du også!

Har du kommet deg lenger enn Risøyhamn?

Etter et par dager med mildvær (bare rundt 30 grader) i Chiang Rai er jeg tilbake i varmen i Chiang Mai.

Noen få varme dager igjen før returen søndag kveld.

Sånn går det når EB får styre båten ... :colgate: .... Så noe om en buss-for-båt på FB ...

Ja, han (EB) sitter jo der med pilotbriller og headset på FB. Så det er lite tvil om årsaken.

Uansett... buss for båt på hurtigruta er jo skikkelig bonus. "den opplevelsen"

Lykkelig innlosjert på Scandic Svolvær...etter en definitivt annerledes opplevelse. Vi stodpå dekk og så at det kom til å gå galt....og det gjorde det til gangs. Men du verden hva vi har klart å skape av et alternativt arrangement. I moren krysser vi havet med Widerøe til Bodø.

Lykkelig innlosjert på Scandic Svolvær...etter en definitivt annerledes opplevelse. Vi stodpå dekk og så at det kom til å gå galt....og det gjorde det til gangs. Men du verden hva vi har klart å skape av et alternativt arrangement. I moren krysser vi havet med Widerøe til Bodø.

Du var med på at Trollfjord kjørte i kaia? Jeg tenkte på deg etter innlegget ditt i tråden i dag tidlig. Ser ut som en real trøkk ja, den skuta seiler vel ikke videre før etter et verkstedbesøk. God tur videre med Widerøe!
Håper Hurtigruten ordner opp for paxen. Jeg har et positivt inntrykk av selskapet etter en motorstans på Stadhavet med Nordstjernen for noen år siden. Da ble vi busset og ombooket.

Du var med på at Trollfjord kjørte i kaia? Jeg tenkte på deg etter innlegget ditt i tråden i dag tidlig. Ser ut som en real trøkk ja, den skuta seiler vel ikke videre før etter et verkstedbesøk. God tur videre med Widerøe!
Håper Hurtigruten ordner opp for paxen. Jeg har et positivt inntrykk av selskapet etter en motorstans på Stadhavet med Nordstjernen for noen år siden. Da ble vi busset og ombooket.

Hurtigruten har chartret fly i morgen som flyr pax hjem fra Evenes. Vi fikk med oss Svolvær i kveld og også i morgen før Widerøe tar oss til Bodø. Her har alle hjulpet alle er mitt inntrykk:-)

Hurtigruta traff kaia i Risøyhamn, bare en kilometer eller 2 fra hytta min.
Ser på både anløpet og kaia fra hytteverandaen.
Skal begynne med utleie i sommer, hvis noen vil leie en hytte der for en uke eller en måned, bare meld Dere på: Flott natur og ved stranda, skjønt det er sjeldent det er 28 grader i vannet der nei. Har dog vært uti sjøen der men måtte ta springfart så jeg ikke kunne stoppe da jeg traff vannet. Begynte også å brøle før jeg kom til vannet, visste at det kom til å svi. :lol:
Må vel legge ut bilde også.

Attachments

• IMG_0611.jpg
    IMG_0611.jpg
    221.5 KB · Views: 77
Last edited:
Back