• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Sjokoladekjeks i innenlandslounge i dag, og da blir det jo en god dag[emoji4].

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Oslo nord - I dag blir innedag på kontoret - godt er det - da det er værforandring - kan bli noe regn - opptil 20 mm.

Ha en flott dag videre.

Jan

God morgen fra Trondheim. Oppe tidlig med kidsa idag, men nå er det oppforet og klar for dagen. Senere blir det SK og 11A på -700 til OSL og Iron Maiden. Alltid bra med litt påfyll av populærkultur :) :)
Trivelig gjeng samlet på treff igår,vi ble vel 9 stk totalt....
Ha en strålende dag :) :)

Morgen fra Skaun!

Skulle egentlig vært på vei til Stockholm nå, men fikk akkurat vite at møtet ble kansellert så da blir jeg hjemme. Lukter ferie da gitt :)

Nå: Sove litt til...

Kim

God morgen fra Sandaker. Her har jeg alt fått gjort litt på hjemmekontoret, så da kan jeg vel snart flytte meg bort til gjemmekontoret. Kona trengte bilen, så da utgikk Prærien. Og sånn apropos Prærien, i dag ble det også takket ja til ny jobb, så da blir det slutt på Prærien, som byttes ut med Skøyen. Noe sier meg at jeg må skaffe meg et månedkort også. Faglig møte på "One Lake" etter på. Ha en fin dag

God morgen fra Kokstad. En medium effektiv arbeidsdag (sliter litt med å komme i gang) skal gjennomføres før det blir SAS og sete ukjent? (blir stort sett flyttet til en annen plass enn den valgte) til OSL og Iron Maiden på meg også. Skal bo på SAS hotellet på FBU, så det blir nok bra. Lenge siden siste jeg var på konsert nå, så da er det godt å komme seg på de to i dag og Ghost igjen i morgen i Bergen. :) Fortsatt god sommer her fra Solkysten!

God dag fra Oslo. Her har man spist frokost og vært på frokostseminar om krisehåndtering i mediene. Man kan jo aldri vite når Sophie Elise får norske medier til gå bananas igjen....

... ellers en normalt kjedelig sommerdag med regn.

Gratulerer med jobb til Someone!!!

Ha en fin-fin dag, med eller uten ny jobb.

God ettermiddag fra en regntung hovedstad.

Faglig møte nettopp avsluttet - ble både tid til lunsj, kaffe og complimentary Airliner World til den fremmøtte ^_^

Nå skal resten av arbeidsdagen benyttes relativt effektivt før man skal takke av en gammel traver som har holdt ut i bolaget i over 40 år - mulig det blir noen bobler i glasset kl 16:01.

Ha en fortsatt finfin onsdag!

Nå skal resten av arbeidsdagen benyttes relativt effektivt før man skal takke av en gammel traver som har holdt ut i bolaget i over 40 år - mulig det blir noen bobler i glasset kl 16:01.

Skal dere ta livet av han?

Morn fra Seattle. Kom seg frem og fant velkomstkommiteen, godt å se igjen lillebror etter ett år men var ikke han mindre? [emoji13]
Fått lov til å legge inn en fly-ting i dagens aktiviteter så blir Museum of Flight senere. Eller er dette utsikt fra rommet, blir visst en tur opp der også
db40de6565bd8e3b2946ce3beb18579b.jpg

God morgen fra Sandaker. Her har jeg alt fått gjort litt på hjemmekontoret, så da kan jeg vel snart flytte meg bort til gjemmekontoret. Kona trengte bilen, så da utgikk Prærien. Og sånn apropos Prærien, i dag ble det også takket ja til ny jobb, så da blir det slutt på Prærien, som byttes ut med Skøyen. Noe sier meg at jeg må skaffe meg et månedkort også. Faglig møte på "One Lake" etter på. Ha en fin dag

Gratulerer med ny jobb!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Grattis Someone!! Sjokoladekjeks på hjemmekontoret også. Nå venter vi på at tordenstormene skal slå til. Men så lenge man har strøm og internett går det greit.

Back