• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag

Mornings fra hovedstaden. Ser ut til og bli en bra mai-dag. Besøk fra Bærum i dag så junior er satt til og pugge nyttige gloser. Ha en fin dag

f551edc0b03a6f6d8cae790ce2ceedcc.jpg

Onsdag, pakkedag!

Bortsett fra den j***a pilotstreiken som gjorde turen til LAS rundt 10 timer lengre enn nødvendig så er alt bra. Men med 39 grader i vente der borte, skal vi nok overleve uansett! Hadde booket i B-klasse og fikk ny billett via SFO i S-klasse, så fikk da noen poeng ekstra som plaster på såret. :)

Enjoy!

Kim

God dag fra Akersgata - utrolig morsomt å hyggelig å være tilbake på jobb! :o Nuvel, greit nok, for så vidt. Nå må jeg få sendt telefonen på service. Har klart å knekke glasset på både Xperia telefon og nettbrett på samme turen. Vurderer å bytte til annet merke :angry: Ha en fin-fin onsdag - snart helg, jo !:cool:

G'whatever! Av skuta på rute, ble plukket opp av eldstesønn og har akkurat krysset grensen inn igjen i USA. Straks i Bellingham.

Hjem med Alaska/Delta i morgen tidlig.

G'whatever! Av skuta på rute, ble plukket opp av eldstesønn og har akkurat krysset grensen inn igjen i USA. Straks i Bellingham.

Hjem med Alaska/Delta i morgen tidlig.

Archer Alehouse Fairhaven !! Eller Boundry Bay Pub - hmm best a ta en Fnat og gaa begge steder;)

Archer Alehouse Fairhaven !! Eller Boundry Bay Pub - hmm best a ta en Fnat og gaa begge steder;)

Man må være forsiktig på disse stedene... Eneste gangen jeg kan huske å ha låst meg ute av hotellrommet mitt var etter et litt for langt besøk på Archer Ale House (det er det som ligger like ved Fairhaven Village Inn?). Jeg tror jeg egentlig forsøkte å finne toalettet på rommet mitt, men lukket opp feil dør og stod plutselig ute i korridoren med litt for lite klær på...:)

Man må være forsiktig på disse stedene... Eneste gangen jeg kan huske å ha låst meg ute av hotellrommet mitt var etter et litt for langt besøk på Archer Ale House (det er det som ligger like ved Fairhaven Village Inn?). Jeg tror jeg egentlig forsøkte å finne toalettet på rommet mitt, men lukket opp feil dør og stod plutselig ute i korridoren med litt for lite klær på...:)

Det er Archer Ale House - ja det kan bli mye godt utover en sen kveld i Fairhaven, men Boundry Bay blir heller aldri feil....og middag paa Pepper Sisters.....Beagleham hadde ikke vaert feil akkurat naa.....

Det er Archer Ale House - ja det kan bli mye godt utover en sen kveld i Fairhaven, men Boundry Bay blir heller aldri feil....og middag paa Pepper Sisters.....Beagleham hadde ikke vaert feil akkurat naa.....

Mulig det blir en tur innom Bellingham i september, men mest sannsynlig så stopper vi heller i Seattle på vei opp til Anchorage. De har vel øl også i Seattle...?:)

Mulig det blir en tur innom Bellingham i september, men mest sannsynlig så stopper vi heller i Seattle på vei opp til Anchorage. De har vel øl også i Seattle...?:)

Det finnes noe i Seattle ogsaa - Hilltop Ale House oppe paa Queen Anne - det var andre gang vi moettes ? Og noen er jo vaagale aa tar fergen ut til oss ogsaa - The Harbour Public House blir aldri feil - (men vi er jo radikale;) ) dog tror jeg Fnate overlevde. En annen norsk forumist klarte aa finne Bainbridge Brewery til fots mens jeg var ute paa andre oeyer paa jobb, bare gaa etter lukten av edel Humle;):drink

The Harbour Public House blir aldri feil - (men vi er jo radikale;) ) dog tror jeg Fnate overlevde.

Fnate overlevde i høyeste grad. Satt og nynnet blid og brisen i båten tilbake, mens noen raringer spilte Irske pubviser i kafeteriaen.

Back