God onsdag

Yeager

ScanFlyer Blue
God morgen fra Osl, straks klar for SK330 til Trondheim, jobbreise for en gangs skyld. Ser ut til at det blir en solfylt vakker dag i bartebyen :-)

God morgen. Snart ombord i WF563 fra Kristiansund til Bergen, videre til Stavanger med SK4139. Jobbreise som vanlig. :)

Fint vær og skyfritt så langt jeg kan se, så da er det alltid greit å fly ned langs kysten. men sovner sikkert uansett :)

Mornings. Overraskende mye vind for å være Oslo i natt og i morgentimene. E18 mot skogen kaller. Ha en fin dag

God morgen fra en vindfull morgen fra Oslo nord - dagen går til gjennomgåelse av ligningspapirer til årsoppgjørene for 2013 for våre selskaper.

Jan

God morgen fra en vindfull morgen fra Oslo nord

Vrææææl 1: Jeg ville heller hatt en vinfull morgen et varmt sted

Vrææææl 2: Jeg har fått tilbud på en ferie jeg ikke har samvittighet til å ta meg råd til i år

Vrææææl 3: Hvor går sommerens stunttur da?

Bortsett fra disse eksistenselle problemene mine, får dere ha en god morgen fra Lillestrøm.

Grompf

God dag? Her regner det – igjen!! Faktisk svært uvanlig med de mengdene vi har hatt så langt i år. Bruket nesten et kvarter på å få av antispinnen på leiebilen (dragens tanks har sitt syvende verksteds besøk)

Litt uvel i dag etter «street food» på Jumeirah Beach Hotel i går.. Lurer på om jeg ikke tåler asiatisk mat? I dag blir det Amala som er kåret til Midtøstens desidert beste indiske restaurant (selvfølgelig også på Jumeirah hotell – Zabeel)

Nyt dagen..

photo.jpg

God morgen fra Forus,
Fin morgen her i sørvest. Ikke så kjølig som igår.
Går det mot vår?
Et par møter på formiddagen og deretter jevn jobbing resten av dagen.
I morgen tar jeg uka's jobbtur østover fjellet til Sandvika via OSL.
Ha en fin dag gutter og jenter!

God dag - ikke helt 100% idag så blir litt hjemmekontor, sverger på at det var noe rart med den TORO Tandoori Kylling jeg spiste da jeg kom hjem i går kveld. Kanskje greit å holde seg unna slik mikromat? Er uansett ikke verre enn at man overlever. Yoghurt naturell inntas for å roe det ned litt - det lindrer som oftest ganske så bra.

God formiddag fra Forus!

Jobber deltid i dag og, dvs si sent på jobb og tidlig hjem.... ^_^

Stille og rolig på jobb, men det blir derimot en travel kveld når man skal leke "speiderleder" i kveld...

Ha en fin en forumister! :)

Hallo fra Akersgata. Ganske uinspirert arbeidsdag. Men i det miste har jeg fri om to timer og da til mandag morgen. Feier fri og lønn med årets torsketungemiddag. Ved hjelp av det som heter internett, fant jeg ut at det nøyaktig ett år siden forrige gang... :-)

http://www.flickr.com/photos/77361739@N05/8591991343/in/photostream/

:drink

Og så har endelig vårens og sommerens planer begynt å konkretisere seg i booking. Vurderer å prøve noen dager Brussel-Køln, bør være fint i slutten av mai...

God onsdag, med eller uten gode tunger!

Last edited:
God tidlig ettermiddag fra Asker hvor det faktisk snør, og temperaturen ligger på ca 1 grad. I morgen blir det avreise til Kuala Lumpur, via FRA og SIN. Sjekket hos Lufthansa at flyet mitt til FRA i morgen er i rute enn så lenge, så får vi håpe det holder seg. Resten av dagen blir det vel å pakke ferdig, samt å lese litt pensum.

God onsdag alle! :)

G'iskaldmorgen .... Ja, opptil flere minusgrader her ved HOTlanta ... og i går ettermiddag feide det forbi en dugelig snøbyge! NÅ holder det .......

Ikkeno' spess på programmet idag annet enn besøk av et potensielt renholdsfirma etter at PolMex-dama vår trolig er kastet ut av landet. Hun har ihvertfall ikke gitt lyd fra seg siden jul ..

Hoy hoy fra Thai sin Royal First Lounge på Suvarnabhumi. 10 dagers DM bonansa går mot slutten. Det er imidlertid ikke noe å sutre over, for TG 380 til Paris i F står for tur i sete 2K.
Når jeg kommer hjem må jeg kjapt vurdere om de resterende 2 x 160 000 DM poeng skal svies av i *A eller om jeg skal vente å heller bruke dem i Oneworld.
Vell, her har det vert kanon bra vær i dag og har antydning til svidd svor, men har en vert i Solsteiken skal det jo kjennes.

Ha en fine dag.

God kveld fra Kristiansand
Kald vind i hele dag, heldigvis skal dagen tilbringes innendørs i morgen før det bærer nordover mot Oslo og ukas femte og siste natt på et hotell. Skal bli godt å finne sin egen seng i helgen.

Back