• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God onsdag fra vaskehallen på Shell. Mye gråt, host og hark fra den ene lille i natt, så gav opp mer soving 0345 og starter tidlig på jobb istedet. Halv pris på bilvask før 06.00 rakk man iallfall å få med seg:-).

Se lyst på livet, vi er straks halveis i arbeidsuken!

God onsdag fra vaskehallen på Shell. Mye gråt, host og hark fra den ene lille i natt, så gav opp mer soving 0345 og starter tidlig på jobb istedet. Halv pris på bilvask før 06.00 rakk man iallfall å få med seg:-).

Se lyst på livet, vi er straks halveis i arbeidsuken!

Uff! Men fint du fikk vaska bilen!
God morgen fra Vestlandet. Her regner det ikke, merkelig...

Mårn fra bartebyen.
Da var det lillelørdag og et steg nærmere helg. Nuh blir det kaffe...... Ha en fantastisk dag :)

God morgen fra flytoget! Årets andre flytur står for tur, SK332 i dag.

Bortsett fra jobb skal dagen brukes til å planlegge en nerdehelg med swiss i biss. Noe må man jo se frem til på vinteren!

Mornings. Begynner dagen med en tur ut til provinsen for noen møter, før det bærer tilbake til Prærien. Sats i kveld for litt fysisk fostring.

Morn!

Travelt på jobb denne veka, overgangen etter julesjuk og julefri vart stor, ja. Skrive-skrive-skrive idag før ein tur på romsenteret i morgon. Så då kjem flyåret i gang igjen. Heime går det i kjøkkenplanar... Gru-glede-seg...

Ha ein bra dag!

God morgen fra Nittedal

Her har man senvakt i dag, så man starter litt senere på jobb. Så da benytter vi muligheten til å gi elektrikeren en stor gaffel og et forsøk på å finne en periodisk jordfeil i heimen....
Har eliminert meg ned til en kurs i kjelleren, men det er så periodisk at det kan bli spennende å se om noen finner feilen...

Ha en fortreffelig dag

S

Tjohei fra Furano, central Hokkaido. Knusk tørr 50cm pudder og ingen kø i trekket er en helt ok kombinasjon! ;)

Litt chill før middag om 2 timer for japansk pizza(?!) :)

God ettermiddag fra Forus,
Godt igang med dagen. Det tok sin tid å komme på jobb i morges. Bilkrasj på RV509 gjorde at trafikken sto stille til/fra Tananger i lang tid. 2 timer seint på jobb som følge av dette. Godt det ikke var dagen for flyreise ut fra SVG i morges.
Vel, man får ta igjen litt på ettermiddagen for å komme ajour.
Ha en fortsatt fin dag.

God dag fra Sola. Formiddagens aktiviteter utendørs er gjennomført og flere utsatte oppgaver på kontoret er nå løst, fantastisk.
Videre tikket det inn en tur til Bodø her også, så da er vi snart i gang med første tur i 2014.

Ha en fin dag

God dag, her ble det en ekstravakt grunnet at avløseren hadde akutt sykdom i hjemmet. Vel det betyr mer penger for meg og det er ikke meg i mot.

G'moorgen fra en kald sørstat. 13F da jeg sto opp men allerede 20 nå .. Skal faktisk bli noen varmegrader i dag - fredag skal det bli nesten 20 C !! Så det svinger fort ..

Pussig det der at man putter ting i kjøleskap for at det skal holde jevn temperatur .. det funker tydeligvis ikke så godt når det er kaldt .. Slik gikk det med konas Pepsi i natt som sto i kjøleskapet i garasjen. ... Men mine Mexi-Cola og øl har ikke hatt problemer .. :p

1524671_10151813534691036_948251197_n.jpg

G'moorgen fra en kald sørstat. 13F da jeg sto opp men allerede 20 nå .. Skal faktisk bli noen varmegrader i dag - fredag skal det bli nesten 20 C !! Så det svinger fort ..

Pussig det der at man putter ting i kjøleskap for at det skal holde jevn temperatur .. det funker tydeligvis ikke så godt når det er kaldt .. Slik gikk det med konas Pepsi i natt som sto i kjøleskapet i garasjen. ... Men mine Mexi-Cola og øl har ikke hatt problemer .. :p

Mexi cola, alias rom og cola? :-)

nei - mexikansktappet cola på flaske. Med ekte rørsukker istedet for fruktosesølet de brygger med her. Etterhvert blitt en stor eksportartikkel. Vi kjøper dem kassevis på Costco.

Pepsi så nærme Atlanta??

Forbanna skvip, men kjerringa liker skiten ... Lokalbefolkningen bruker Pepsi mest til målskive og rustoppløsningsmiddel. Forøvrig er vi plutselig oppe i nesten 10 grader .. sol og påskeføre!

Back