God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hovedstaden som er pakket inn i et grått ja nesten koksgrått skylag. Nå venter en del møter på kontoret før Grand Hotel blir arbeidsplassen de siste timene av dagen.

Ha en flott onsdag...

Morn morn fra Stavanger. Overraskende opplagt til å stå opp frivillig på denne tiden av døgnet. Men det kan muligens ha noe med at jeg skal se sola i dag! Satser ihvertfall på det. Dessuten skal jeg debutere som loungebesøkende i dag.

God morgen fra Vadsø. Første skoledag for meg i sjuende :(
Idag kommer det kanskje noen bilder fra ferien(eller så kommer de om noen dager)

God lunch fra avdeling sør-øst. Atter en dag med masse soving, et basseng og et hardt liv. Tempen ute var sval og fin på ca 28 ved morgensvømmen, og nå er det et par kontorting før man skal ut og myse på byen.

Ha en bedre dag :)

-A

God morgen fra Forus!

Atter en ny dag med nye muligheter. T minus 2 dager, så er det ferie og "pappa-perm" til ei på fire bein.

Vel, nå er det å brette opp armene og komme seg i gang med dagens oppgaver.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgon frå Trondheim! Då er strømmen tilbake i heimen, og det blir jakt på utelamper i ettermiddag. Temperaturen er visst nede i heile 8 grader, så varmepumpemontøren må raska på ;) No er det derimot godt og varmt på kontoret -ha ein fin dag alle saman!

Mornings fra Oslo. Trøtt som vanlig, men jobben kaller uansett. På middag hos dama i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra vestre del av hovedstaden. idag byr dagen på en nesten fullverdig skoledag igjen, og kampanjeprosjekt i mediefag. blir bra å feste løs seinere i kveld - selv i dette været... høst: hei på deg :(

Så var det blitt onsdag ja.
Fortsatt vind og overskyet og 14 grader her i byen! Skulle ikke forundre meg om det begynner å regne straks også.

Vanlig kontor dag i dag, før jeg satser på å runde av dagen som vikinglottomillionær!

Ha en god dag dere også!

BF:cool2

God morgen fra Oslo!

Forkosten ble inntatt ved skrivebordet samtidig som man gjennomgikk internepost fra to kolleger vedr. en firmatur vi har tatt på oss å arrangere for en del av firmaet.
Det er snakk om en helgetur med avreise etter lunch fredag. Foreløpig er vi i sorteringsfasen, men jeg tipper valget faller på enten Istanbul, Roma, Beograd eller Amsterdam.

Dama reiser bort torsdag morgen og blir borte over helgen; ser derfor for meg kvelden i dag sammen med henne før ungkarslivet setter inn for fullt dagen etter! :)

Nå er det høst på Nærsnes! Surt og kaldt i nordavinden. Snart frokost. Har stand-by idag, imorgen og fredag. Håper for all del at man ikke blir kalt ut. Har nemlig kjøpt billetter til Jean Michel Jarre-seansen på Festningen på lørdag. Går et par tusen kr. i dass dersom en og annen kollega sykmelder seg.
Ha en fin dag.

Greetings fra Serviceair Executive Lounge i CPH. Tviler sterkt på at jeg blir sittende helt til klokken 14. Helt ok standard liksom ingenting ekstraordinært ved dette her. Men det er jo fint å betale 200 spenn og så få velge fritt av forfriskninger og slikt da. Er godt i gang med skriving av t/r så jeg har da noe å holde på med....

God formiddag - ferdig med lunsj og nå litt forum og kaffe før man setter igang med siste halvdel av arbeidsdagen. En del gymnastikk i KraftPek venter før dagen er slutt.

God dag fra nesten 71 grader nord!

Ryktet sier at det er REGN i sørvest.... Det er det IKKE her ;)
Her har man nettopp spist lunsj og man fikk en rask tur innom pcen for å sjekke mail og slikt før det er tilbake for å jobbe videre.

Ha en fin dag forumister, hvor enn man skulle befinne seg :)

God ettermiddag hjemme i Oslo igjen.

Helt grei flyvning med Thai BKK-OSL i natt, i motsetning til SAS hadde de også masse norske aviser ombord i BKK. Bortsett fra litt opplæring i hvordan servere frokost leverte Thai varene, og det var deilig å komme rett til OSL i stedet for flybytte et eller annet sted på veien. Fortsatt god plass i biz, greit med to seter alene på første rad ^_^

Back