• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da naermer vi oss Thanksgiving, og i morgen ved tolvtiden begir jeg meg ut i trafikken i retning Greenville, SC med familiens hund, niaaring og en stor tv som skal foraeres til guttens oldemot paa 90-aarsdagen.

Ser ut til aa bli fint Thanksgivingvaer, men litt smaakaldt. Men hva gjoer det naar man har peis og hyggelig selskap?

Selvfoelgelig har oljeselskapene satt opp prisen 15c i forbindelse med aarets stoerste reisedager. Ikke no' kvantumsrabatt til det amerikanske folk, gitt .. jaevla pengeutsugere!

Morn morn!

Har endelig fått arbeidsånden over meg her så her sitter jeg og mekker vmware-farm og brannmurer så det holder. Før jeg laller skal og en maskin mre resin settes opp, for de som i dt heel tatt bryr seg. ;)

-A

God morgen. Litt hustrig her i dag, men bare 28,5 grader på morgenen. Heldigvis har det bedret seg etter at sola kom fram, og nå er det snart 34 grader igjen.Oppholdet går mot slutten nå, og det er mindre enn en uke igjen til jeg setter kursen nordover igjen. Kan vel ikke si at jeg ser så mye fram imot snømåking, mørketid osv, men sånn er jo livet:cry: Får heller leve på minnene om at det finnes varmere steder i verden jeg kan reise tilbake til.

Go morn fra Ishavsbyen

Mørkt ute , og nå er jo sola borte fra synsfeltet også, så noe sol kan ikke vi se fram til i tiden fremover heller...... :cry: Temp. er helt ålreit, overraskende mildt.

Kort dag i dag , ferdig 12 , men jobbing i heimen står deretter for tur.

Bedre midt i arbeidsuka til alle :nor

Hovedstaden byr på 4 grader...resten vet jeg ikke fordi det er bekmørkt ute! MOW! Du har ingen grunn til å klage på bensinprisen!!! Kanskje på tide du sjekker prisene her i gamlelandet.

Ha en bedre onsdag!

God morgen fra København. Ser ut til å bli sol idag hvis jeg tolket fargene på himmelen riktig. Ellers blir dagen tilbrakt på jobb får det ikveld blir oppgaveskrivning og klesvask.

God morgen der alle!

I dag skal det jobbes, og det er lett regn, 3 varme deilige grader :)
Snart er det heldigvis helg :) Og snart er det scanair-julebord

:)

Ha en strålende dag alle sammen!

God morgen fra Høvik,
Beskrivelsen til EB gjelder også her. Det blir full fart og møtedag før returen til SVG utpå kveldingen.
For noen køer i morgenrushet her inne! Jeg er glad jeg bor i utkant- Norge til vanlig.
Misunner ingen rushtidskøene her.
Ha en fin dag.

G'onsdag fra Asker. Hvordan ser det ut værmessig på OSL i dag? Kanskje man skulle børstet støvet av EOS'en??

MOW - som fagmann gleder det meg at også de amerikanske oljeselskapene har begynt å tenke revenue management!!:rolleyes:

Originally posted by CK

MOW - som fagmann gleder det meg at også de amerikanske oljeselskapene har begynt å tenke revenue management!!:rolleyes:

Originally posted by EB
MOW! Du har ingen grunn til å klage på bensinprisen!!! Kanskje på tide du sjekker prisene her i gamlelandet.

Hvor er langfingerikonet naar man trenger det....???? :mol

4-5 grader i Alpharettta ... fikk en morsom hilden fra Ludde .. han har vaert paa OSL og ble vist de gamle dagboekene fra Parkering hvr undetegnede var bidragsyter .. mye klare meldinger der, saavidt jeg husker ... oh yeah .... :smokin

Etter en hyggelig kveld i NYC i går og et meget vellykket møte i dag, gikk returen til Chicago helt smooth på USAs mest bizzie reisedag. Var innstilt på det verste men det gikk overraskende greit!

Vel hjemme er det godt å lese Champions League resultatene. Ikke sant, MOW ;)

Back