God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Oslo. En hel dag med møter venter på Bryggekontoret og slår værmeldingen til så er det kanskje like greit med en innedag i dag. Ha en bra onsdag:-)

God morgen fra Oslo nord - folks det er ventet store mengder vann fra den urolige himmelen i dag - Telemark og Agderfylkene ventes 60-80 mm i løpet av neste 24 timer.

Ha en flott på jobb.

Jan

God morgen fra Sandaker. Tror det er lurt ha med en paraply i dag, selv om det foreløpig er opphold. Kona er på jobbtur, så her er gutta hjemme alene. Siden jeg bare er på sesong 4 av House of Cards risikerer jeg heller ikke gå tom i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Grønland. Her er det heller ingen kake, siden man straks skal til tannlegen... Ellers byr dagen på et møte hos NHO, så da får man vel riste møllkulene ut av dressen. Også får man være storsinnet nok til å glede seg med nordlendingene som endelig ser ut til å få litt godvær. Ha en fin onsdag[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

Mornings! En dag uten hverken dress eller kake, mao. helt normalt. Ha en god en, og nyt penværet hvis du er nordpå.

God morgen :) Det er deilig å våkne og finne en mail som inviterer til jobbintervju i innboksen :D

Ha en riktig god dag !

God natt fra Fnat Angeles. Vi får ikke mer kake.

STUSSELIG :(

Ha en bedre dag. Grrrrr

Har dere endelig tømt Los Angeles for kake ...? Sånn kan det gikk. Men få ikke panikk. USA er et veldig stort land og jeg vet at det fortsatt er kake igjen på min side.

G'morgen. Har allerede vært ute med bikkjene og nå er det kaffe i koppen.

God natt fra Fnat Angeles. Vi får ikke mer kake.

STUSSELIG :(

Ha en bedre dag. Grrrrr

Pleeeeenty kake her.

e6548603963230b0023d2bb8b61fa20a.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Back