• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Onsdag morgen.

FlyboyKarsten

ScanFlyer Gold
God Onsdag morgen da var man midtuke. Våknet til overskyet vær dessverre, men men ellers nokk på tapetet i dag. Så det blir vel noe og gjøre da ja, satser på bedre vær utover dagen hadde vært kjekt synes jeg da.! Satser også på at cruisene kommer slik jeg får litt glede på morgenkvisten, ellers ha en bra dag forumister.

Her har man nettopp klatret ombord i Qatar Sporveier, så for vi se hvor morgenens melkerute rundt flyplassen bringer oss. Forhåpentlig til en større buss som skal hjemover.

-A

God morgen fra Oslo. Her blir det full pupp med en den overivrige australieren. Han kom i går fra Sydney og skulle pinadø ikke sove etter flyturen. Rett til østre bane og knipset 1300 bilder. Snakk om å legge sin elsk på SAS og Norwegian :lol:

Ser ut som været holder seg så skallen skal nok bli kokt i dag også. Da er det bare å hive seg avgårde. Ha en flott dag.

At det er pent vær nå passer egentlig ganske dårlig for undertegnende..nuvel, god morgen og ha en fin dag :)

God morgen fra Forus. Trøtt i trynet med stor kopp kaffe godt plassert forann skjermen. Håper på en rolig dag. Har begynnt å telle ned til ferie, 11 dager til avreise rettning NY :)

Smågrått her i Mosjøen .. omtrent som hodet mitt. Kort natt pga kveldsvakt i går, men litt sterk Peet's og en solid dose egg&bacon skal nok få fart på meg.

Ikke så mye som skjer i dag. Tror jeg. Ikke fotballkamp engang, så da blir det kanskje en tidlig kveld ...

God morgen fra Stavanger!

Stille og rolig på kvisten. Tøtta er blitt syk, så i dag er det å kope foran laptopen mens frøkna ser på divererse "barne-TV" relaterte ting på TV.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Trondheim

Skyet med sol innimellom her, men ikke den helt store temperaturen enda....
Idag skal det feires bursdager her...svoger og svigermor har bursdag på samme dag :D

Ha en strålende dag forumister :D :D :D

Mornings fra Oslo. Litt telco fra hjemmekontoret på morgenkvisten, siden jeg uansett skal ut i et møte i fomiddag. Trøttere enn normalt idag, så har måttet fyre opp Nespressomaskinen for litt stimuli. Noe jeg ikke pleier gjøre før lunsj. Pause i fotball-EM idag, så får vel ta meg en løpetur. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo.
På vei til jobb, med en av #Ruters hvite fartøy. Og heller ikke noe noe nytt at den er forsinket. Håper på en rolig dag, bortsett fra ett par møter som må gjennomføres.

Ha en bedre dag :)

God morgen fra Lillestrøm. Hjemmekontor idag.

Elefnaten er i spesielt opprømt. Han har nemlig fått mail fra Nairobi om at elefanten (den "virkelige" elefanten) han fikk adoptere har blitt parkens skurk. Den dypper snabelen sin i gjørmebadet og løper så rundt og lager prikker på alle gjestene. Fnate føler de utallige brevene hans til fadderbarnet har hatt effekt.

Ha en stilig dag.

Ikke mye grått i Varna, tvert imot sol, strålende sådan og en 30 grader, tenker jeg. Droppet Constanta og tar heller en ekstra dag her. En mye mer avslappet og lysere by, slik jeg kjenner byene. Og hotellet er ved den store gågata og det er 150 meter til stranda. "Nye cubo" (strandkafe med mye jazzinspirert musikk) var utmerket og servitørdamene var de samme. Nå er det rett ut i gata og finne seg mat, enten på Happy eller Bodega. Ha en kjempefin en!

God formiddag fra connecticut. Hetebolge fra DC til Boston gir temperaturer rundt 35 grader pluss høy luftfuktighet. Blir vel en tur ned til sjoen for et bad etterfulgt av en kort runde golf. Ha en fjn dag

Back