God onsdag fra Tourrettes sur Loup

Someone

Moderator
Medlem
God morgen her fra Tourrettes. Etter en regnværsdag i går er det meldt sol og 25 grader igjen i dag. Uansett blir bassenget brukt hver dag. Overraskende mye på planen i dag - lunsj i Gourdon, sykkeltur med fattern før kona og jeg skal ut å spise på Cinq her i landsbyen. Ha en fin dag

Morn fra SK2303.
Snartur ned til Stavanger i dag og så hjem etterpå.

Folk tar forøvrig med seg helt sinnsyke mengder håndbaggasje. Latterlig:)

Folk tar forøvrig med seg helt sinnsyke mengder håndbaggasje. Latterlig:)

I går var det minst 3 passasjerer som ikke fikk boarde sk osl-bgo fordi de ikke hadde dratt bagasjen sin gjennom tollen, så min strategi med kun håndbagasje viser seg gang på gang å være smart.

God morgen fra Clarion BGO der tv kun viser FOX. frokosten hadde heldigvis iallfall noen cookies i dag og bacon. Ser første bølge med helikopteret kom seg avgårde så satser på at alt er i rute.

Om noen ikke har booket høstferie når østlandet har dette finnes det noen kombomuligheter plus/business til hkg/pvg/pek.

Last edited:
God morgen fra det motsatte av Tourrettes su Loup - Asker.

Deilig svømmetur i dag, men noe etter skjemaet. I dag skal det bookes en god del flybilletter og håper jeg klarer å ha litt skylapper for stjerne-alliansen, og dermed spare mye tid og penger.

God torsdag fra Oslo. Ingen fly på programmet, men kanskje booking av noen flybilletter? Spent på hvordan NAS aksjen reagerer på Sissner sitt siste utspill.

God morgen fra Lysaker!
Det var NSB som kjørte toget i dag også Martin :)

Uansett hva du måtte mene, så byttet de navn til Vy i vinter :)

God onsdag fra jobben. Litt hanglende form i dag, men man gjør et forsøk.
Halvannen uke til ferie. Da skal det bl.a. VY'es.

Ha en god en :)

God morgen fra Sola. Været er begredelig, øs-pøs.
Men en har en tatt turen utom gamle-kontoret for litt kaffe, sladder, sjekk av jobb-mail samt booking av flybilletter.
Så da er en snart på vei hjem igjen.
Ha en nydelig onsdag :)

Hello fra Østerås!
Første morgen hjemme etter en fantastisk tur i Spania. Kjenner litt på savnet og gleder meg allerede til neste år. Men det er bedre det, enn å gå lei :D
Logistikkmessig fungerte det perfekt; kun to ubrukte elementer i kofferten ved reisens slutt.
Orkefri onsdag ønskes!
8d006fe62d2c6f45b4b071d17937d8ee.jpg

God morgen fra hjemmekontoret.
Det bærer snart mot St Olavs for en sjekk av minste arving, ellers er det en rolig dag som er på programmet. Ikke at jeg forventer at sjekken blir urolig.

Må vel bestille ferdig siste natt til USA turen i høstferien, ellers ingen store planer.
Og om noen kan tenke seg til Boston i juli, SAS har en del billetter i C som award fare. Snublet tilfeldigvis over det tidligere i dag.

Ha en flott dag!

God eftan fra Skaun!

Straks på vei mot Storlien og litt harryhandel med min mor. (jada hun røyker som en skorstein dessverre...)

Reisefri neste uke da kona må en runde til Narvik, Stockholm og Split. Variert meny i jobben hennes.. hehe.

Selv skal jeg en kjapptur til Færøyene den 24 Sept, gledes til litt kos og hygge en kveld i Torshavn. Aldri vært der før, så tips mottas med glede.

Og ja, det er forresten 21 grader her nå.. :)

Kim

Back