• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Onsdag fra Spirit

TigerBlack

ScanFlyer ettellerannet..
Good morning ladies and germs. (sitat M A S H)

Oppe før fanden har fått på seg tøfflene og en ny dag på Spirit Air Cargo Handling

Fikk akkurat en liten bunke med fiskebrev for transport til sushi-folket i øst.

-5 grader og krystallklart.
kjør forsitkig det er glatt på E6

Vårens USA tur ble bestilt i går og noe å se fram til

Have fun yall :D

God morgen fra Oslo beste sted å bo :p minus 4 og sol på blå himmel - det er vår. Er det kjørevei opp på sanddyna 19R folkens - kunne tenke meg en tur i løpet av ettermiddagen hvis man kommer opp med bil.

Folkens hvor blir alle de rødnesene flyen parkert i denne kappestridens dager. Kanskje jeg får bilder av mange rødneser på en gang :old

Ha en god dag.

Jan

Det var ikke noe problem å komme opp på vollen sist jeg var der, er vel en 3 ukers tid siden tenker jeg.

God morgen fra Snillfjorden! :)

Klokka passerer 08.20 og SQ61 har akkurat passert over her og da er fly-dagen i gang denne onsdagen. Været er forholdsvis bra, noen få skyer men i grunn greit, ryktes at det skal komme regn! :D Det liker jeg, da blir det enda mer vår-stemning på fjellet når snøen er borte, mulig en får lagt inn litt trening utendørs da også. :) Ellers er det nå en saftig opptrapping av streiken i Norwegian, hvilket betyr omlag 35.000 rammede passasjerer og det later ikke til at noen av partene er 110% innstilt på å fire noe som helst på noe som helst i sine krav, ergo kan man vel vente en fastlåst situasjon enda...

Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag! :D

Last edited:
God morgen fra Norges moralske hovedstad-Trondheim
Her er man i sprek-modus og sykler til jobb.+0,5 gjorde det til en heller kjølig opplevelse, men du og du så forfriskende :D
Eldstemann er hjemme med sjukdom idag også, det KAN spøke for min deltagelse på Fly&Øl ikveld da møtet til fruen kan ta lengre tid enn forventet, men avventer og kommer om jeg har mulighet.

Ha en sprek onsdag :D :D :D

God onsdag fra Kristiansand

Det var tidlig opp idag, men den planlagte turen til Kjevik(sjåfør for noen venner) ble ikke noe av, noe jeg jo egentlig var klar over i går kveld. Dagen går med til å fikse litt på bilen og div papirarbeid som egentlig burde vært gjort for litt siden. Så skal det fikses litt hjemme også, maler soverommet i lysere farger.

Må også få booket meg hoteller til Miamituren neste måned.

Håper alle får en god dag

God morgen fra Nittedal

Rapporter om lange køer og full stans på Alna gjorde at man diverted til hjemmebase og satte opp kontor her. Egentlig helt greit, ser jeg ofte får gjort mer hjemmenfra enn fra kontoret enkelte dager.

Nå er det straks en kundebesøk før min del av et anbud skal besvares.

Senere blir det å få i gang litt musikk på karneval for trinnet til snuppa. Og helst skulle man pakket ferdig til Seattle også. Innsjekk avklart og transport i Seatle er bestilt, så da kan turen bare begynne :)

en trivelig dag ønskes alle

S

God morgen fra gullstuen. Junior sitter fornøyd etter hevet i seg morgengrøten.
Trafikken opp gikk smertefritt selv med stengt E6 og det var ledig plass på mitt faste felt på P2. Nå venter Swiss til ZRH og deretter taxi til Lech. Ha en fin dag

God morgen fra mitt norske bopel hvor solen skinner. Ser kaldt ut ute. Snart på vei til Flesland hvor BA skal rekkes. Bombe styret i går er sagablott. Turen til SEA og Boeing begynner med festligheter og overnatting i London. Sprudlende hilsener til dere alle.

Mornings. Straks to forelesninger på rappen, de loves kake i den siste av de så er jo positivt, i tillegg til at det er mest spennende forelesningen også. Jobb i kveld frister omtrent like mye som det alltid gjør og er dårlig med ski-VM idag til å holde folk hjemme også

God onsdag fra Trondheim! Livet som student gjør at vekkerklokka i dag ikke trengte å ringe før 10 :) blir en forelesning etterhvert før resten av dagen plutselig ble ledig.

Til informasjon så har jeg valgt å utsette fly og pils i Trøndelag på ubestemt tid :( dette skyldes meget stort frafall. Kommer en ny doodle i løpet av dagen så prøver vi på en ny dato om ikke så alt for lenge :)

Ha en fin fin dag :)

God morgen fra Las Vegas, Akkuratt våknet, koffert skal pakkes og hjemover skal man, flyr sas via CPH og foreløpig ser det ut som alt er i rute, satser på at CAU er tomme for både pølser og øl sånn at alle flyvninger går som normalt!

Ha en fin dag folkens.

God aften,

Skulle gjøre en prisforespørsel på SAS sin chat: Jeg ville fly via CPH, mens den danske medarbeideren insisterte på å fly direkte fra Oslo i stedet. Trodde danskene ville ha trafikk gjennom CPH?!

Ha en riktig god kveld!

Puh ... jaggu ble det travelt i går, og like travelt er det i dag. Men det er godt for butikken. Får håpe vi slipper uvedkommende hendelser i dag ihvertfall ... :p

Finfin temperatur ute - nærmere 20 grader - men det snakkes om freezing rain i morgen kveld .. when will it end??? Oh well ...

Ny Nesbø ligger forøvrig og godgjør seg på Kindle'n min. Hvis jeg klarer å vente blir den cruiselesestoff i mai. :)

God onsdag fra Bodø! :)
Her går dagene med til konferanse om fremtiden til Avinor og norsk luftfart, - og det er mye som skjer i disse "outsourceing og nedskjærings-tider".
Trist å følge med på situasjonen i DY, og det er spennende å følge med på hvordan dette ender.

Ha en fortsatt fin dag!

Back