God onsdag fra Singaporium

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God onsdag morgen fra Singapore. Her er jeg på kaffekopper nummer 2 og har blåst igjennom masse eposter. På tide og hoppe i dusjen og komme seg opp og sosialisere nå når deltakerne på konferansen straks begynner å komme.

1b81fa828f867c1f9a7db692e88cd476.jpg

Ha en ekstra best dag!

Last edited:
God morgen fra Lommedalen. Deilig å varmt her, nesten like varmt som i Singapore, men heldig vis ikke så fuktig.
Gratulere med dagen til mitt nye favoritt flyselskap, Norse Atlantic, som i dag har 1 års jubileum for sin første flight til JFK.
Snart avgårde på jobb, blir en relativt kort 6 timers dag og jeg får en tur innom OSL også, faktisk. Kanskje rekker jeg å gjøre noe i heimen etter at jeg kommer hjem, før årsmøte i huseierforeningen, men det blir nok totalt sett en avslappende dag.
Ha en avslappende dag du også.

Edit: Gratulere med dagen til tidligere president og wana-bee diktator donald trump. 77år og sikkert mye klokere en i går

Last edited:
Mornings fra Hvalstad. Startet dagen med en løpetur før det blir litt hjemmekontorering. Et lanseringsevent på oppdrag med Flypodden senere. Dessuten har jeg en nyinnkjøpt trampoline det er forventet at jeg skal montere. Ha en fin dag

God morgen fra Kristiansand. Kjenner at det kanskje et glass for mye i går. Folk som jobber med festival er definitivt ikke avholdsmennesker. Foregår mye rart her i byen, traff tilfeldigvis min eldre bror som var her på konferanse. Han skulle visst holde innlegg i dag. Men jeg dro før han fra det utestedet.

Jaja i dag skal det jobbes enda litt til. Det er så deilig at ting ser ut til å gli enda smoothere enn i fjor. Men først får jeg vel ta litt frokost. Ha en fin dag

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Mornings fra Bergen.

Dagen starter med ingenting men kjenner jeg meg selv rett så skjer det noe sprell utover dagen.
Vært mye fysisk aktivitet i det siste, som er unormalt for meg selv om det er et sterkt behov for det.

Mulig det blir spontantur til Prekestolen i løpet av kvelden, se soloppgangen i morgen veldig tidlig.

Noen som har kjørt Aursjøvegen? (Sesongvei med grus)

FQTV

Mornings fra Bergen.

Dagen starter med ingenting men kjenner jeg meg selv rett så skjer det noe sprell utover dagen.
Vært mye fysisk aktivitet i det siste, som er unormalt for meg selv om det er et sterkt behov for det.

Mulig det blir spontantur til Prekestolen i løpet av kvelden, se soloppgangen i morgen veldig tidlig.

Noen som har kjørt Aursjøvegen? (Sesongvei med grus)

FQTV
Har ikke kjørt den veien men noen av Norges vakreste steder finner man langs disse private bomveiene. Men sjekk om den er åpen, noen av disse veiene åpner kanskje ikke før juli til og med om det har vært mye snø. Men regner stort sett med at det er åpent pr nå. Har hørt at blant de vakreste veiene er den bomveien mellom Årdal og Turtagrø selv om det ikke er dit du skal i denne omgang. :)

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Hei fra bortekontoret.. 2000 fine meter i dag tidlig og et bittelite skritt nærmere riviera-kroppen så Dragen slipper å høre at hun er på tur med faren sin.

I kveld er det firmafest på hovedøya og jeg gleder med som en unge faktisk..

Morn fra hjemmekontoret. Blir snart en forlenget lunchpause for å kjøre til sydligere fylker, da det skal komme en kar fra PostNord med vaskemaskin og tørketrommel. Har allerede et bedre utstyrt hjemmekontor der enn her, så går fint med hjemmekontor der, selv om man må belage seg på mobilnett enn så lenge.

God morgen fra Warszawa hvor sommeren har tatt en liten pause, regn i luften og 15 grader i dag.

Forøvrig så betyr PostNord sin "Levering 17:00-22:00" kl 14:30, hvis det var andre her som trodde de kunne klokka.

Back