God onsdag fra Oslo

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Solen skinner her i hovedstaden og trikken er i rute. Dagens oppgaver er både å forklare fortiden og spå om fremtiden. Ha en fin dag

Re: God tirsdag fra Oslo

Her lenger øst i Oslo har vi allerede kommet til onsdag.
Solen skinner her også, ingen spesielle planer for dagen så langt.

Espen er det ikke onsdag i dag ?

Glad onsdag vil jeg si fra Oslo nord - været er surt og solaktig.

Jan

Onsdag i Bærum også. :p

God morgen forøvrig. Venter på en av Ruters grønne busser. Arendal med Nettbuss i kveld. Tror jeg snart har sikret gullkortet der også..?

Ja, kan bekrefte at det er onsdag. Også på Grønland. En helt ordinær dag på kontoret, faktisk ikke en eneste jobbtur planlagt i april. Så set ut til at våren blir rolig på reisefronten. Ha en aldeles fortreffelig onsdag[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

I febertåka kan det være hvilken som helst dag her på Ris....men nå er jeg oppe etter en av de heiteste nettene på lang tid. Dagens tall er 38,2 - håper ditt er lavere.

God morgen fra Saggart i Irland. Her er det full fart med jobbing før det blir å starte med dagens høydepunkt Main Event om noen timer. TV2 er ivrig tilstede og filmer overalt, og det er i det hele tatt et voldsomt bra arrangement her borte!

God morgen fra Linje 1 på vei opp til Holmenkollen med en gjeng Polske kunder.

Leveren min får nok kjørt seg i kveld også :(

Ha en fin en. Med eller uten Alexa.

God morgen fra Linje 1 på vei opp til Holmenkollen med en gjeng Polske kunder.

Leveren min får nok kjørt seg i kveld også :(

Ha en fin en. Med eller uten Alexa.
Vinket dere når dere kjørte forbi?

G'moorgen vestsørøstfra. Her spenner vi oss fast for et heidundrande uvær som skal være inbound. Tornadoer, hagl, sterk vind, skybrudd ... ikke måte på hvilke styggedommer denne stormen skal bringe, men de har ikke nevnt gresshopper ennå. Men TV-hodene har alle jevnlige orgasmer og normale programmer er avlyst, så vi får nok litt styggvær. Oh well, så lenge vi har strøm har vi kaffe.

Vanlig arbeidsdag i dag, så lenge strømmen holder.

Skatteetaten hadde tidligere problemer med at folk kunne logge inn som "Kenneth". I dag tror jeg de fortsatt har problemer. Ser ut som jeg har fått BankID-sesjonen til Fnate.

01cf12c8147248719fee064361645225.jpg

Ha en strålende dag. Snart påske.

Fernweh...

G'moorgen vestsørøstfra. Her spenner vi oss fast for et heidundrande uvær som skal være inbound. Tornadoer, hagl, sterk vind, skybrudd ... ikke måte på hvilke styggedommer denne stormen skal bringe, men de har ikke nevnt gresshopper ennå. Men TV-hodene har alle jevnlige orgasmer og normale programmer er avlyst, så vi får nok litt styggvær. Oh well, så lenge vi har strøm har vi kaffe.

Vanlig arbeidsdag i dag, så lenge strømmen holder.

Ville hamstra øl jeg. Kan overleve lenge på det. Var det vi gjorde da det kom tropiske stormer inn mot Hawaii da jeg studerte der Drakk stormen ut.

God ettermiddag her fra Oslo - driver og gjør meningsløse arbeidsoppgaver. Savner det jeg gjorde.

Back