God onsdag fra L1

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra L1. På vei til kontoret for å være klar til Polet åpner deres digitale kø i dag. Siden jeg skal innom Oslo sentrum og plukke opp et startnummer passer det jo fint legge inn en lunsj der også. Hjemme det det sjongleres mellom middag, svømmeskole og fotballkamp, og tror jeg får til alt. Ha en fin dag

Morn fra Tønsberg. Her er man hjemme med syk undertegnede, og selv om bedriften jeg jobber i er meget generøs med antall egenmeldingsdager, så gjelder ikke det for nyansatte. Så da er det bare å møte opp hos legen etterpå, og da kan man jo også finne ut av om halsbetennelsen kan behandles eller ikke.

God litt utpå dagen fra Lysebu. Kan melde om null skogbrannfare på denne delen av byen. I ettermiddag skal det benyttes både bane og tog for å besøke opphavet. Bruk dagen best!

God dag fra NAIA T3 hvor ferden går til Cebu.

Det har regnet mer eller mindre i to døgn så nå er jeg klar for å skifte lokalitet og forhåpentligvis få bedre vær.
Hadde glemt å booke hotell i Cebu så det måtte ordnes mens jeg ventet på boarding, og det ble det.

Så da er det bare å fly avgårde

FQTV

God morgen fra Hamburg. Fremdeles stappmett etter eisbein-lag i går. Ny dag med nye muligheter og ganske sterk reisefeber for morgendagen.

God formiddag fra Forus,
God gang i prosjektet , utfordringene står i kø , køen har en tendens til å bli lengre på grunn av mangel på kvalifisert arbeidskraft.
I en bransje som går i høygir for tiden er det nok av jobbmuligheter utenfor det grønne skiftet!
I ettermiddag skal jeg trekke krabbeteiner igjen. Luksus mat rett utenfor stuedøren.
Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Her er man hjemme med syk undertegnede, og selv om bedriften jeg jobber i er meget generøs med antall egenmeldingsdager, så gjelder ikke det for nyansatte. Så da er det bare å møte opp hos legen etterpå, og da kan man jo også finne ut av om halsbetennelsen kan behandles eller ikke.

Selv om man har 8 egenmeldingsdager på rad og 24 i løpet av et år så tjener man aldri opp den rettigheten før det har gått 2 måneder. Men da fikser en sykemelding som regel biffen

God onsdag fra hjemmekontor Santiago. Straks et møte med gjengen i Parkveien. Satser på en joggetur til et utkikkspunkt rundt lunsj. Meldt pent vårvær i dag også. Kjenner at jeg liker denne byen.

G'morgen .. Endelig fått sjekket inn på Westjet .. Omstendelige greier. 1D og F er ihvertfall i boks. Jeg har TSA Pre, kona ikke, så da får vi satse på at køene ikke er altfor brutale. Tydeligvis slutt på de dager hvor reisefølget også fikk Pre.

Deilig og kjølig morgen. Snart skal bikkjene kjøres til feriekolonien, før vi retter snuten(e) mot Atlanta ..

God ettermiddag fra Napoli. Ikke den mest sjarmerende byen jeg har besøkt… Temmelig store forskjeller mellom nord og sør i Italia. Men kult med en ITA-flight i går. Mikro trip report: Fin blåfarge på A320neo’en og fancy innredning. Drikkevarer inkludert, så vidt jeg kunne se var det vann, kaffe, te og juice/nektar å få. Men seat pitch er tydeligvis tilpasset italienere med gjennomsnittlig høyde, så knyttnevetesten er langt fra bestått. Foretrekker SAS, LH med flere med god margin. Nå blir det sen lunsj på uterestaurant i 35 varme, fortsatt fin dag[emoji41]
1435abae640e8e7fb6e6df4381a8ab44.jpg

God onsdag fra Denver airport. Lang reise hit i går og det var sjukt deilig å kræsje i sengen på Westin Airport hotellet. Fått sovet 9,5 timer og nå skal jeg bruke et par timer på å bare gjøre ting i slow motion før jeg drar inn til sentrum og kaoset starter.

Ha en verdens best onsdag!

God kveld fra Sandefjord! Ble litt overtid på jobben i dag og deretter rett på foreldremøte. Jeg er ingen fan av foreldremøter, men slapp heldigvis unna både FAU og klassekontakt verv. Konemor er på selvforsvarskurs som jeg håper hun ikke bruker på meg. Ellers så er det lillelørdag i dag og halvveis i jobbuka allerede. Ukene flyr unna gitt!

Da var man på plass på ATL. Lite folk i security og ellers gjorde at vi er tidlig på plass på Concourse D. Og jammen har ikke Westjet bestemt seg for å sende oss en MAX også. Første gang for meg, faktisk!

Bare velstand.

Back