God onsdag fra Frankfurt

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God onsdag morgen.

Dvs... god og god. Føles som om jeg er løpt over av en mutert hamster, og jeg har nesten 4t layout over. Takk gud for kantiner.

Og... ja... gratulerer med dagen til NOEN.

Ha en fin en

God morgen fra en grønn buss på vei gjennom regnværet mot Oslo. Ønsker alle en fin dag og gratulerer med dagen til Someone! :)

God morgen fra et regnfullt sted i Oslo nord/øst - det har bøtta ned siden kl 20:45 i gåt kveld og det ser ikke ut til å stoppe før det har gått 15 timer i strekk. Pass på vanndammer i vegbanen - de dukker plutselig opp.

Someone (Espen) grattis med dagen i dag. Blir sikkert blautkake på kontoret :)

Jan

God morgen fra Lillestrøm...For et vær...Senhøstvær med + 8:cry:.Happy bursda til Someone.:hi2

Mornings fra Grønland. Stusselig værtype, straks på vei til kontoret. Ingen store planer for dagen. Kanskje kino? Eller blir det vel å titte litt på håndballjentene. Og grattis til alle som har noe å feire[emoji2]

Sent from my iPad using Tapatalk

God morgen og gratulerer med dagen til Someone. Vått ja, fant frem goretexjoggesko i dag pluss ekstra sokker. Man lærer da av erfaring. Sas byr på midtsete både frem og tilbake i dag.[emoji849]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takker alle :)

Vel god morgen fra Åpent Bakeri. Ble en outsourcing av frokost i dag. Et stopp på helsestasjonen for 2-årskontroll for arvingen, så blir nok og komme sent og dra tidlig på jobb i dag. Dessuten siden jeg bør kose meg i kveld så må jo Strøm-Larsen besøkes på vei hjem i dag. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen alle! Feirer Someones bursdag med ny flytype, ny flyplass og nytt flyselskap!
2248bef3500c6c58fd1f0b5407848904.jpg

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God morgen fra CPHs aller helligste, stappet av mennesker i motsetning til på Gardermoen i dag. Var vel totalt 5 pax i gulldelen før klokka slo 6. Sola skinner i København og forhåpentligvis enda mere i Milano. Gratulerer med dagen, Someone!

Jau .. skyene henger tungt over North Georgia og det ser ut til å bli en fuktig dag. Typisk på en fridag. La merke til reklame for opplevelsestur til Georgia i Aftenposten i dag, men motivet på bildet var lite familiært, så jeg regner med at NASCAR og prøvesmaking av moonshine i Dawsonville ikke står på programmet.

Ha en fin dag - med eller uten brennevin!

God ettermiddag fra Snillfjord! :)

Ustabilt vær, med tidvis sol og påfølgende hissige byger, fikk sågar smakt på haglbyger også i sted når en var ute en tur. TV 2 lader opp til ny sesong i PL med direkte TV fra 10-22, så spennende med mye analyser og diskusjoner før en ny sesong. Tittelen havner derimot i Liverpool, den røde delen, slik at det er avgjort. ;)

Ellers jobber vaskemaskinen for fullt med siste rest av klær som må være rene til i morgen. Da bærer det av sted til nordfylket nok en gang. Denne gang inkluderer turen også kake da bestemor blir 77 mens vi er der, så her øynes det håp om kalorier. Når vi kommer hjem kaller omsider hverdagen, og det skal bli godt når alle er tilbake i normale rutiner.

Ha en fortreffelig en alle, og grattis med dagen til Someone. :)

Onsdag ja. Her har vi nå fått fina været og kontoret er forlengst forlatt og det har vert arbeidet utomhus her hjemme. Planen denne uka var slakke dager på kontoret men nå viser det seg at en må en tur til vakre Farsund i morgen. Det blir en lang dag så får en heller sove ut på hotellet på fredagen.
Ha en snaisen kveld der ute :)

Back