God onsdag fra Beitostølen

Someone

Moderator
Medlem
God onsdag fra Beitostølen

God morgen. Her kommer vi oss som vanlig opp om morgenen. Ser ut som vannmagasinene skal fortsette å fylles opp i dag også, men jeg får vel fyre opp både i en peis og espressomaskinen. Ha en fin dag

Re: God onsdag fra Beitostølen

Morn fra Fevik. Med litt overtalelse sov junior til kl 6:30, det vil jeg si er meget bra. Nå sover han igjen og jeg har egentid på sofaen

God morgen fra Sandnessjøen,
Sommer'n er tilbake her nord med 22 grader kl 07.00 .
God progress i prosjektet og det blir sikkert tid til en tur opp på en av Søstrene i løpet av ettermiddagen/kvelden.
Ha en fin dag.

God feriemorgen fra Bergen. Her er en på en liten miniferie sammen med eldste datter hos opphavet. Turen går sørover til Stavanger litt senere i dag. Fuktig og lommert vær her, men grei temperatur.
Ha en fin fin onsdag :)

God morgen fra Sandnes. Bilen skal pakkes og kursen settes mot Sørlandet. Oppholdsvær og blå himmel akkurat nå, men vi får se hvordan det utvikler seg dit vi skal. Ha en fin en!

Feriegodmorgen hjemmefra. Storsmurfen skal allikevel en liten tur i barnehagen og i mens skal jeg forsøke finne remedier så hun kan lage meg off-season fårikål i kveld. Det blir knall. Vinen fant jeg allerede i går, så det er best at de har lammekoteletter i butikken.

Ellers håper vi på en dag eller to til med opphold denne uka så vi får kjørt mer båt. Jeg vil bade!

Ha en fin en

Fårikål? Sylteagurkens ukjente fetter.

G’morgen …. ser ut som at sommeren er kommet hit også. Hvis man kan kalle 38 grader sommer, da. Og det kan man vel.

Det synges om en gutt som heter Tommy som har sommerleir på radioen. Og nå skal det kokes frokostblanding for den neste uka.

Sånn går no dagan ….

Fårikål? Sylteagurkens ukjente fetter.

Jeg trodde jeg ikke likte det heller. Hadde såre minner fra barndommen, men så har nevnte Storsmurf laget det til meg en del ganger og da er det plutselig kjempegodt. Tror trikset hennes er å ikke langtidskokt en brunstig geit med bukkeskjegg og det hele. Men snarere bruke lammekoteletter.

Gleder meg i hvert fall. :)

Jeg trodde jeg ikke likte det heller. Hadde såre minner fra barndommen, men så har nevnte Storsmurf laget det til meg en del ganger og da er det plutselig kjempegodt. Tror trikset hennes er å ikke langtidskokt en brunstig geit med bukkeskjegg og det hele. Men snarere bruke lammekoteletter.

Gleder meg i hvert fall. :)

Makan ...... !!!

God kveld fra Oslo.
Fin feriefølelse her selv om regnet høljer ned, da fikk jeg i alle fall fullført denne, strålende lesning fra Guy Van Herbruggen m.fl., anbefales.
Nå snart ManU treningskamp på TV, bra dag alt i alt :)

Attachments

• IMG_7144.jpg
    IMG_7144.jpg
    94.8 KB · Views: 103
Back