God onsdag fra 0777

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenkontoret som ennå kun tilbyr kaffe - men som om en liten stund også byr på kontorering. Fortsatt kaldt og hvitt ute - bra stemning. Ha en bra onsdag der du er!

God morgen fra Asker. Fjernet siden på sprinkelsengen til minstemann i julen, og jammen har vi ikke fått han til å gå inn til storebroen når han våkner og de sammen går å setter på TVen. Uten å vekke meg. :D At jeg uansett våkner av meg selv 07, er en annen sak. Heldigvis kan jeg ta meg en skitur, selv i karantene, så da er det planen senere i dag. Ha en fin dag

God morgen fra Forus. Ikke så mye å melde herfra. Litt misunnelig på kona som fikk seg en ekstra fridag i dag. Selv blir det holde koken på kontoret i to dager til. Ha en fin dag forumister!

God morgen fra Lillestrøm.
Nok en fridag her og det er jo innafor! Akkurat sjekket inn på morgendagens flight til Bergen og dagen består av å pakke litt. Dessuten litt nykvernet kaffe om litt! :) Ha en fin en!

God morgen fra Dubai. Dagene nytes og til og med kost oss med litt arabisk trafikk igjen. Det fulgte med en indisk/britisk SUV med stor bensinmotor i leiligheten. Ble såpass inspirert av nydelig thai middag i går kveld at dagen tilbringes på Anantara The Palm. Snasent hotell og en overdådig frokost med godt over ti forskjellige stasjoner med mat fra hele verden.

B345C754-9FFA-4063-AB38-A53BDC4AEB1D.jpeg

Last edited:
God morgen fra hula i Bergen. Dagvakt er ikke så verst i romjula, belysning er dempet og en sitter å sløver og titter på monitorer. I ettermiddag blir det middag hos opphavet. Ellers er temperaturen ute på vei oppover, og godt er det. En liten måned igjen til den planlagte Thailand turen, men begynne rå bli usikker på hvordan en skal klare å holde seg unna det der hersens viruset.
Ha en glitters onsdag! :)

God morgen fra sofaen i Mjøndalen. Her er resten av gjengen fortsatt i Covid-isolasjon, men ingen har heldigvis blitt syke. De er ute av isolasjon 1 januar, så inntil det får jeg ta meg av familiens handleaktiviteter. Eldste mann skulle ha noe på Elkjøp, som han ikke kan handle selv, så da blir det at jeg tar en handletur for han i dag.

Ellers så får jeg prøve meg på en rusletur i skauen i dag, men snøfallet som kom i går, så blir det vel ikke så mye løping, og ski er utelukket, så får prøve å gå litt hardt i oppoverbakke og se om jeg får opp pulsen litt.

Ønsker alle en flott dag!

God formiddag fra hjemmekontoret på Grønland. En av to arbeidsdager i romjulen i dag. Fint å få unna litt «smårusk» som har ligget på vent. Kaffe og smultring til frokost i dag. Pleier å booke årets CT i romjulen, men i år ble det fjorårets som straks går ut på dato. Vanligvis blir det booket en business eller First-tur til tropene. Men i 2022 er ikke reiseplanene spikret enda, så da ble det «å sløse den bort» på en høsttur til Spania med fruen i stedet[emoji3] Håper ingen av de covid-19 smittede blir syke, og ønsker alle en finfin romjul!

Morn fra Kolsås, lite planer for dagen, men man får vel finne ut hvor mye pikkpakk man trenger å stappe i kofferten for to netter i München. Mistenker at den yngste har mest baggasje med god margin. Meldt tosifret varmegrader og sol, så tror ullundertøyet mitt kan ligge igjen hjemme

God morgen fra Kongsberg. Her skulle det bli skyfri himmel i dag og sol, men det ser ut som solen har gått og gjemt så sålenge. Får satse på at det klarner litt opp etterhvert. Litt triviligere (og varmere) å ta trimmen i solskinn. Ellers skal vi ha et lite selskap her i dag da broren og søsteren (med ektefeller) til kona kommer på julebesøk.

Noen timer foran fjernsynet blir det nok også da et er enormt med sport i dag.

God onsdag fra SK931

Endelig tilbake over dammen igjen etter et opphold på 26 måneder. Vegas venter i det fjerne.
Og gode nyheter pre departure drink er tilbake!

Hu og hei.. Nok en arbeidsdag står for døren. 20 grader ute på morran, det er visst rekord nattetemperatur for desember. Ser imidlertid ut til at det normaliseres etter nyttår. Til bikkjenes glede er det spådd drittvær nyttårsaften, så vi får håpe det holder. Varme om vinteren har imidlertid en irriterende tendens til å skape lokale tornadoer og stormer.

Media er all over alle flykanselleringene, og ‘alle’ sier at det var helt uventet. Både DL og UA spådde imidlertid en jul med mye uregelmessigheter, men det glemte de visst …. Jaja, skal ingensteds så who cares ….

Svigerbeistet har bursdag i dag. Da må hun fores kake, ellers blir det hell to pay. Fant noen biffer til ekstra lav rente også, så her skarre bli fæst!

Last edited:
God ettermiddag fra Tananger,

Tilbake her i sørvest etter en liten uke østpå med julefeiring i familien. Resten av uken tilbringes her på hjemmekontoret i passelig tempo. Det blir en kombinasjon av lett jobbing og avspassering før det nye året braker løs med nytt prosjekt.
Ha en fortsatt fin dag.

Trallabom fra Granka. Ny sløv og deilig dag venter. Den har vel strengt tatt allerede ventet en god stund, men vi er på ferie. Jeg har kjøpt inn ferske baguetter, ost og skinke. Kald San Miguel står klar i kjølen. Alt blir bra.

Ha en ekstra deilig dag.

God morgen fra oss i vest - litt over 20F saa noe friskere her enn hos LN-MOW. Sneen ligger her ennaa, dog er det noksaa mye is ogsaa - mer sne i vente. Maatte ut til dyrlegen i gaar og var imponert over hvor godt det var broeytet og stroedd - ikke ulikt oppveksten i Norge. Ingen problemer i trafikken heller - noen av de bratteste bakkene er stengt.

Rolige dager paa jobb ogsaa - gir god tid til aa planlegge de neste 12 maanedene i prosjektet.

Back