• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag 24 mars!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God morgen fra Lillestrøm.
Midt i uka og påsken nærmer seg. Levd et halvt århundre har man også. :)
Ha en fin en!

Mornings fra Asker. Nettopp tilbake fra en pinne i nesa og en løpetur. Like greit å teste seg før vi drar på hytta. Dog var jeg nok den eneste i drive through testing i løpesko og ikke bil. Så får det hjemmekontoreres litt før en trolig negativt svar snart dukker opp. Ha en fin dag

Gratulerer med dagen, Concorde98!

God første dag i karantene herfra. Husholdningskarantene praktiseres her i kommunen, og da en av de andre i husstanden ble bekreftet som nærkontakt i går, så må jeg også i karantene i 10 dager. Kan teste meg ut av karantenen på dag 7, men det blir en stasjonær påske uansett tenker jeg.

Grattis til Concorde98 med å ha bursdag så "langt unna" meg som det går an :)

Måtte visst jobbe i dag også. Og i dag har visst Tollvesenet "reparert" litt igjen, så det som ikke funket på mandag funker heller ikke i dag.

Ha en god en

G’morgen og grattis!

Her har man tilbragt natten alene ettersom kona måtte i begravelse til sin tante i South Carolina. Vel, eller visitasjon blir vel nærmere. Det blir ingen begravelse i vanlig forstand. Og, ja - dødsfallet går i statistikken som covid-relatert.

Men vi durer videre og å lese om hva som foregår i Norge er smått surrealistisk ...

Vel, her blir det en kjapp Costco-tur før jobb. Men først - mer kaffe!

God ettermiddag fra hovedflyplassen i Viken...

Her er det rimelig hektisk. Ramlet inn noe sykdom i går, så ble litt mindre hoder å fordele oppgavene på. Så da er det dobbel takt på tastaturet og kaffe intravenøst.

Martin sine tollproblemer tror jeg vi merket også, bare så vidt jeg fikk et par biler ut fra teminalen i dag. og med tanke på at jeg har 2,5 x så mange i morgen så er jeg noe spent på hvordan det skal gå.... rimelig alright av handleren vår å ikke gi fullgod beskejd eller følge det jeg ba dem om. Men da får jeg sette meg på dem i morgen så vi er sikre på at de greier det de skal..

Gratulerer med dagen til Concorde98 :)

S

Mornings fra Asker. Nettopp tilbake fra en pinne i nesa og en løpetur. Like greit å teste seg før vi drar på hytta. Dog var jeg nok den eneste i drive through testing i løpesko og ikke bil. Så får det hjemmekontoreres litt før en trolig negativt svar snart dukker opp. Ha en fin dag

Det gikk unna. Tok mindre enn 7 timer fra pinnen var i nesa, til negativt svar forelå :D

Først og fremst GRATULERER til Deltaværingen @Concorde98
Det er store saker så jeg får håpe du får både kake og grevling.

Her skal jeg snart føne noe enkel mat. Storsmurfen har følt seg litt syk noen dager, så i kveld skal vi begge bort og få pinne i nesa igjen. Sånn for sikkerhets skyld.

Gleder meg ellers ganske mye til Påske. Selv om den blir hjemme og rimelig alene, så blir det fint med noe som bryter opp innmari like dager og uker. Det blir fint altså.

Ha en fin en

Først og fremst GRATULERER til Deltaværingen @Concorde98
Det er store saker så jeg får håpe du får både kake og grevling.

Tusen takk for det! :) Så hyggelig hilsen fra en Deltaværing til en annen. Det ble både kake og grevling her. ;)

Back