Re: God nyttårsaften fra Oslo
God ettermiddag fra Snillfjorden.
Varierende vær, kort sagt. Får se om det blir fyrverkeri ila natten, eller om vi skipper det. Middagen blir kalkunfilet m/tilbehør, ikke så hakkende galt det.
Verden er alt i gang med 2017, i alle fall lengst øst på kula og blir etter hvert vår tur også om noen timer.
Fra denne kanten ønskes det et riktig så godt nytt år til alle forumister med familie, slekt og venner. Måtte alle beholde, eller forbedre egen helse, økonomi og livssituasjon. Måtte året også bringe mange spennende opplevelser som nye reiser til fjerne himmelstrøk, eller til den lokale bakeren om man foretrekker det.
Sånn rent relatert til flyprat ser jeg frem til mang en spennende, engasjerende og oppklarende diskusjon om mangt et tema, og at bildeforumet fylles opp av mye godsaker for en hver med et godt øye til fly og bilder av de.
For min og min families del byr året først på noen obligatoriske bursdager, men ellers noen rolige måneder. Deretter er det i gang med innspurt til lillesøsters konfirmasjon. Årets sommerferie bør man vel også få lagt noen planer for, mulig det blir tur til Hønefoss og en Oslo-tur er det au stemning for i år-eh neste år....
Ha en fortreffelig, fornøyelig, fargesprakende, boblende men mest av alt en hyggelig feiring i kveld/natt, med omlag 7 timer igjen av 2016.