• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgon, torsdag

Christian

ScanFlyer Blue
Jaha, då är man redan vaken, pga att det är übervarmt i sovrummet.
Just nu är det faktiskt mulet i Sthlm, sägs att det ska bli regn och åska senare under dagen.

Nästa sista dagen innan en 5 veckor lång semester startar för mig!!!!

Ha en bra dag

God morgen... Det har vært nok spredning av gresspollen i tillegg til varmen. Blir vel ikke så lang dag på arbeidet i dag heller...(...man kan da treffes på mobiltelefon!) Ha en bedre torsdag - det er snart helg!

Goood formiddag fra Drammen. Stille på jobben om dagen, så dagene blir litt kortere - det gjør seg å møte på jobb kl. 0930... Og i kveld kommer endelig Volvoen, 3 måneder og 1 dag etter at jeg bestilte den! :spin:

...og da var jeg ferdig på jobben! Har til og med rukket en tur innom Alfa her i oslo for å drømme... Men i dag er det den store Volvodagen...grattis igjen Trety!!!

Blir spennende å se hvor mange kilometer du brukte på veien hjem...(...via Porsgrunn kanskje?)

Hehe, det ble litt "omveier" hjem ja (dog ikke via Porsgrunn :)), kjerra måtte jo vises frem. Men ferien begynner i dag, og da skal den få prøvd seg Drammel-Ål (i Hallingdal) og Drammen-Lindesnes. Så jeg får nok prøvd den relativt grundig i sommer. :spin:

Back