God morgen...

LN-MAH

Newcomer
Endelig en tidlig god morgen fra KRS!
Etter en lang kveld med XO er det på det tide med natta!
Mer fly til uka med smågriser og SKYWAYS F50!
GIve me some turbulence!!!

Nok en gang fra KRS...
Det var da veldig tidlig, får si god morgen til noen, og god natt til resten.

G'aften fra Atlanta. Deilig aa vaere tilbake i varmen. Naa staar tur med bikkja for tur - Kaiser Chiefs og Mika skal testlyttes. Deretter blir det nok kanskje en liten skvett brunt ildvann i glasset for aa feire at helgen er her!

Gjorde et kupp paa Fry's i dag .. de selger 'refurbished' Creative Nomads til en slikk og ingenting. $59 for 30gb og $99 for 40gb. Ingenting varer evig, saa naa har jeg en backup naar min egen en gang melder pass.

Glad lørdag morgen... Det er lyst ute før klokken 07.00...men så er dagen snart 5 timer og 30 minutter lysere også... Blir brunch på Nesodden - så da må vi ut på fjorden først. Ha en bedre lørdag...

Goood morgen alle sammen!

Da var arbeidsdagen godt igang og frokosten venter her på MJF!
Desverre ingen vaffler i dag, da kommunikasjonssvikt førte til at "noen" glemte å ta med røre i dag... :rolleyes:

Ikke så alt for mye folk som reiser i dag, men vi får det igjen i morgen!

Ca 2 timer og 30 min til Farmer lander i BKK! Savner intenett ombord SK jeg og Trip Reports underveis...

Egil

God morgen fra Phuket. Bare straalende her. I morgen til Ko Samui hvis jeg klarer aa faa booket fly...:cool:

God kveld.
Da er jeg forlengst framme i Thailand. Har hatt en fin ettermiddag og kveld med god mat og drikke. Turen gikk som vanlig meget bra med SAS. Flott produkt. Det eneste som trakk ned var at bagasjen ikke kom med denne gangen. Den ligger igjen i CPH sier de, så jeg får da håpe at de får den med på TG som lander i morgen tidlig slik at jeg får den før jeg fortsetter til Tokyo. Passer seg fryktelig dårlig å møte japanerne uten dress og slips:cry:
Nå er det bare å komme seg i køya her som gjenstår.

Dæsken så mange fra KRS denne lørdagen!

Her kommer en til!
Endelig er det fars frikveld. Kvinne og barn ute av huset. Jegermester og CB pils i glassene, og sandelig tror jeg at far skal ta en tur på byen.

Skål!

BF:cool2

Originally posted by Bizflyer

Dæsken så mange fra KRS denne lørdagen!

Her kommer en til!
Endelig er det fars frikveld. Kvinne og barn ute av huset. Jegermester og CB pils i glassene, og sandelig tror jeg at far skal ta en tur på byen.

Skål!

BF:cool2

Jeger er farlig, sist jeg drakk det endte det med å få armen sagt over og skrudd sammen igjen for å ordne opp i et brudd... en metall-plate og 8 bolter seinere var jeg frisk. ;)

-A

PS: og ja, det piper som oftest.

Det regner som aldri før i Vancouver. Litt synd, men får satse på at været blir bedre etterhvert...

Back