• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen Norge

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Fra EWR, tilbake fra en spesielt toppers helg i NYC, spesielt værmessig. Sjøvalgt 752 til LHR og sjølvalgt treseter for meg og fruen i minst37" i Economy Plus og snorke til LHR. Sende ut maten men bunkers av Goose Island IPA. Snart God Natt:8:

Selvfølgelig gleder meg til 752 tilbake til OSL snart ^_^

Last edited:
God morgen fra Stockholm. 4 1/2 time siden jeg la meg...nå klar for et frokostmøte før SJ tar meg fra hovedstad til hovedstad. Ha en bra onsdag du også:-)

God morgen fra Stavanger. Frokost inntas med utsikter til en strålende dag. Jobbmessig blir det travelt og en må ty til VTC og telefonmøter i saker som egentlig er så komplekse at oppmøte er det foretrukkne.
Ha en fin dag :)

God morgen fra Snillfjord. :)

Skyet, hvit nedbør og og noe kjølig. Her er man umenneskelig tidlig på'an til meg å være. Sikkert første alarm-vekking på minst 1 år, men det er ingen bønn. Lillesøster har tannlegetime klokken 08.30, hvilket betyr avgang 07.45. En liten handlerunde skal gjennomføres i samme slengen, så timene flyr nok godt før man er hjemme.

Nåvel, frokosten kaller, det gjør også en kopp varm sjokolade før man renner ut døra.

Ha en fortreffelig dag! :)

Morn frå Trondheim. I dag blir det heime-dag, kjenner eg... Formen er lett nedkøyrt så då trur eg at eg får halde meg borte frå onsdagskaoset...

Ha ein bra dag!

Morn fra ferieøya Mallorca og nærmere bestemt Alcudia - venter på familien i ettermiddag - Indisk mat er avtalt - gleder meg.

Ha en flott dag videre.

Jan

God dag fra Oslo, ser ut til og bli en fin vår dag i dag også. Et "eksternt møte" er unnagjort og nå blir det litt gjemmekontor før nok et "eksternt møte" om noen timer. Ha en fin dag

God formiddag fra OSL-loungen!
Frokosten var finfin idag også. Vafler og det hele, for dem som liker slikt.
KL1143 er på veg, for å legge til 1 og frakte meg til Amsterdam.
Et lite glass til? Tror nok det.
Ha en staselig midtuke :)

Sende ut maten men bunkers av Goose Island IPA.

- How many scoops of mashed 'taters for a Goose, miss?

Håper byttingen av mat i Goose går bra.

Her er det shoppingdag. Masse stæsj til en messestand som skal kjøpes og hentes. så får man komme seg inn på kontoret i kveld for å pakke og stelle. Men først bærer det opp til opphavet for en lunch, og helst en liten tur i skogen.

Ha en fin en... særlig Learjet. Håper han får kake

Joda, fruen på treseter foran byttet mat for Goose for meg og sendte over. Sov godt, men for kort flight:colgate: Nå i Senator T2 og nok rart her.:o og sovestoler..

G'morgen. Ingen vekkerklokke trengs her, bikkjene vet når de vil ut. Deilig og fredelig i huset med kona i Raleigh.

Nå står eggerøre og sausage rolls på menyen.

Back