God morgen Hong Kong

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God morgen fra Royal Garden Hotel i Hong Kong. Her er det straks avreise videre til Tokyo, etter litt frokost.

Spiste super bra Italiensk på hotellet i går. Det er i det hele tatt mye god hotellmat her nede. I forgårs bodde vi på Shangri-La Kowloon som har en Kinesisk restaurant med 2 stjerner. Det var også bra, selv om jeg lurer bittelitt på om Michelin her er litt løsere med nevnte stjerner enn de er ellers?

497a19bb8970e39e58e4cc9c9c298893.jpg

Men nå ANA til Tokyo. Ha en fin en

Last edited:
God morgon frå sørstatane.

Lørdagen nærmer seg med stormskritt her.. en ufattelig lang og deilig dag nærmer seg slutten og dragen med undertegnede oppsummerer dagen med Peroni/Blue Moon og er enige om at den var utmerket. En meget god taco-fredag i Lauderdale by the Sea etter mye bassengvirksomhet. I dag blir det lørdagsbiffen på kanskje en av USAs beste og kuleste steakhouses Smith & Wollensky Miami helt på tuppen.. den gleder jeg meg til.

A91A98F3-93E5-4DFD-8FA6-99650369A5D9.jpg

Re: God morgon frå sørstatane.

God morgen fra hula i Bergen, på kamera kan en se at det er et nydelig vær ute og det er like før solen kan skimtes. Her er det dørgande stille så det har vert gode timer. Har fått booka meg en tur utpå høsten når en bla. skal til HGK å bøtte champis. Det ble Qatar i Q-suite å greier, til en meget overkommelig pris. Så noe nyttig har en fått gjort.
Ha en nydelig lørdag :)

God morgen fra et stille Ris. Gårsdagens oppussingsprosjekt medfølger tur ut for å kjøpe en ny lampe i dag. Ellers veldig få planer for dagen. Ha en bra lørdag du også...nå Nespresso.

God formiddag fra Linz. Etter å ha måtte kjempe om plassen med asiatere bevepnet med selfiestenger i Hallstatt igår så skal jeg holde meg nærmere byen idag med noen små turer i nærområder med gamle bygg og slikt. Og så blir det enda mere spetakket i gamelbyen i løpet av dagen. Det er så mye som pågår samtidig at man må planlegge. Så mye forskjellig og spesielt igår og det blir vel å se litt av hvert idag også.
https://pflasterspektakel.at/de/

Ha en god en alle som skal skal ha en dag fullstappet av kulturopplevelser.

Brukbar morgen fra Åfjord. :)

Delvis skyet og sol her, så later til å bli en ok dag.

Formen er litt sånn 50/50. Litt ør i hodet etter en vel varm natt da man glemte å sette opp vinduet i varmen. Nåvel, en paracet er innabords og etter hvert blir det litt frokost på denne kanten også. Utover det får man se hva dagen byr på, men blir neppe noe særlig til stress.

En fortreffelig en ønskes. :)

Jau jau ... da har man fått i seg første kopp morrakaffe. Litt forskjellig småplukk på programmet, bl.a. må jeg ut og kjøpe airconditionenhet til skuret etter torsdagens lynnedslag. Fikk ned antenna i går og konstaterte at den var like hel, men Diktatoren har forlangt demontering, så vi får se hva jeg gjør. Har en feeder til, så jeg opprettholder ihvertfall status både hos FR24 og Flightaware.

Da får man jakte på litt frokost ....

Mornings fra Hirtshals. Nå venter Fjord Cat over til Sørlandet for en uke der. Full bil, men skal alltid få stappet inn kvota. Ha en fin dag

41d5f93229d95623c7aa3d32c5912043.jpg

Back