• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Verdens Ende

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny uke, nye muligheter. Snart retur til Oslo for å pakke om før det blir en liten grønn som tar meg videre til Røros. Ha en bra start på uken.

God grå og våt morgen fra hula i Bergen. Her har det vert et møkka vær helt siden i går og det føles derfor helt greit å ha en jobb under bakken. Like greit er det å jobbe når været er slik. Det nermer seg avløsing, og da skal det soves før det blir middag hos opphavet på eftan. Kun 1 dagvakt igjen i morgen før hjemreis mot Stavanger.
Ha en bedre fri-mandag der ute! :)

God morgen fra en solfylt prærie. Nå blir det en joggetur før frokost. Så går det noe rykter om at vi skal oppsøke en blomsterpark med berg og dalbaner og andre forlystelser. Siste hotell må også bookes for Balituren i sommer.

God morgen fra verdensmetropolen Barnstaple. Den har vært et greit utgangspunkt for å få med seg Lynmouth og Ifracombe. Lurer på om jeg klarer få med meg noe mer før jeg tar toget tilbake til bjørnestasjonen.

Ha en god en alle som enda ikke har dagens planer klare.

God morgen fra Tjøme. Fikk sove lenge for første gang på ganske så lenge. Sikkert derfor jeg fortsatt er trøtt. Solen skinner, men noe trekk i lufte. Hjem først i kveld, så får vel ta en løpetur og jakte noen Strava-segmenter innen da. Deilig med fridag og sier selvsagt ja takk, selv om dette er den mest uforklarlige og merkelige fridagen vi har. Men litt som å finne en hundrelapp på gata, så plukker jeg den opp og bryr meg ikke om bakgrunnen. Ha en fin dag

Last edited:
Morn fra Quesada.

Solen skinner og utsjekk fra "Resorten" er nærmer forestående.

En kjapp lunsj i Guardamar så noe greier i ettermiddag og DY hjem igjen kl 21.

To netter her nede kjenner jeg er nok [emoji847]

Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra LH lounge ATH . Når seg utvalget her av mat ( bytter ved lunsj ) og drikke. Hver gang på LH lounge tenker jeg automatisk på United Club. Merkelig :headbang

Holdt på å gå på en skikkelig smell her. Den eneste tiden på togbilletten til bjørnestasjonen var fra Exeter hvorfra jeg har reservert sete og ikke fra Barnstaple. Bra at jeg dobbeltsjekket på bussen på vei til kysten. Det var bare å raskt komme seg på buss i motsatt retning.

Holdt på å gå på en skikkelig smell her. Den eneste tiden på togbilletten til bjørnestasjonen var fra Exeter hvorfra jeg har reservert sete og ikke fra Barnstaple. Bra at jeg dobbeltsjekket på bussen på vei til kysten. Det var bare å raskt komme seg på buss i motsatt retning.

Nå er ikke plassreservering obligatorisk i UK da.

Nå er ikke plassreservering obligatorisk i UK da.
De påstod at det var det på det toget. Det var uansett mye billigere ikke fleksibel kjøpt for lenge siden. Og jeg ville tapt to timer og hatt null buffer om jeg ikke hadde oppdaget feilen.

Istedenfor sitter jeg loungeløs på LHR5 og venter på annonsering av gate om to timer.

Back