• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Tbilisi!

L1011-500

ScanFlyer Silver
God søndags morgen alle sammen! Frokosten inntas før man finner en marshrutka og vender snuten mot Jerevan og kjente trakter.

I går gikk man tilbake fra Abkhazia til Georgia. Bortsett fra et 15 minutters avhør hos FSB, gikk alt smertefritt :) Abkhazia kan anbefales for de litt mer eventyrlystne :)

Samme fra Dubai, eller Sin City for enkelte..:angry:

I Conrad sin Executive Lounge ble jeg kjent med en Saudi eldre forretningsmann som etter utallige Heineken fortalte meg om alt fra sine 10 koner til 38 brødre og barnebarn etc. Kledd i sin hvite klær og hodeantrekk, viste han mengder av bilder...

Hva gjorde han i Dubai.. Kun drikke øl sa han, men etter noen feilplasserte bilder på telefonen, var det vel andre ting også... Morsom kveld..:colgate:

Mornings fra hovedstaden. 10t søvn var deilig og uvant, men rakk akkurat starten på utforen. Langrenn etterpå før jeg skal hjelpe en kamerat å flytte. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo nord og været er " innevær" og dagen går til rensing, lading av alt fotoutstyr for våren start på nye bilder.

Været nå:

1688167_10151872430031260_1114878854_n.jpg

Ha en søndag.

Jan

G'morgen.. eller..? Er på innseilingen til Fort Lauderdale, noe som betyr at en deilig uke er slutt. Nå gjenstår bare frokost og reisen hjem, som skal foregå i stort sete i en Delta 757-300. Vil ha en runde til med skuta !!!

Samme fra Dubai, eller Sin City for enkelte..:angry:

I Conrad sin Executive Lounge ble jeg kjent med en Saudi eldre forretningsmann som etter utallige Heineken fortalte meg om alt fra sine 10 koner til 38 brødre og barnebarn etc. Kledd i sin hvite klær og hodeantrekk, viste han mengder av bilder...

Hva gjorde han i Dubai.. Kun drikke øl sa han, men etter noen feilplasserte bilder på telefonen, var det vel andre ting også... Morsom kveld..:colgate:

Fantastisk!

God morgen fra Stockholm. Noen timer til her, før trynet rettes tilbake mot Lillestrøm.

Ha en fin dag.

God ettermiddag fra tiggerstaden. Bare sløving her idag.

God søndags morgen alle sammen! Frokosten inntas før man finner en marshrutka og vender snuten mot Jerevan og kjente trakter.

I går gikk man tilbake fra Abkhazia til Georgia. Bortsett fra et 15 minutters avhør hos FSB, gikk alt smertefritt :) Abkhazia kan anbefales for de litt mer eventyrlystne :)
Syntes Georgia var mye mer spennende og severdig enn Armenia.

Back