• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Stavanger

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Hei fra Forus. Kommet et godt stykke ut i arbeidsdagen allerede. Dagen startet med litt sharepoint-frustrasjoner. Har ikke kommet helt i mål enda. Men det løser seg nok til slutt. Gårsdagens snøstorm har blitt byttet ut med pøsregn og fem røde på termometeret. Nå blir det mer kaffe. Ha en fin dag forumister!

Hei fra en temmelig nesnødd knaus.. Feil bil ble varmet opp så Dragen fikk god morgengymnastikk.

Kun to barn på hjemmeskole i dag, så jeg sniker meg unna for litt pol-handling og litt Trippel Trumf.

Prøver å forstå alle reglene som er der ute nå, men ser ut som det blir to eksterne middager i helgen som føles temmelig eksotisk...

God morgen. Rå Smak leverte varene i går, så kjekt å bo i en kommune hvor restauranter er åpent og man får vin til maten. Endel kubikk med snø er fjernet fra gårdsplassen, så nå kommer man ut med både bil og barnevogn. Sjeldent det faktisk trengs dusjes før en dag på hjemmekontoret. Dog på tross av snøkaos, så kom varene fra Meny.no på tiden. Ha en fin dag

Salige er de som har en god morgen. Her er det hjemmekontor og jeg har gjort flere ting jeg ikke kan allerede. Som f.eks å sette opp ReCaptcha for webutviklere vår. Noe jeg trodde jeg ville trenge kaffe, briller og tenkehatten for å få til. Men som gikk på ca 10 sekunder.

En del ting gikk litt for lett på morgenen i dag, så jeg venter bare på at en eller annen slegge skal treffe. Slik de pleier. I mens jeg venter drikker jeg litt kaffe.

Ha en fin en.

God formiddag fra det Sørlandske!

Her bøtter regnet ned. Og takk for det. Hadde det kommet som snø hadde det nok vært flere meter her nå.....

De første møtene er allerede gjennomført og om en times tid venter neste som er ute av huset. Ellers er det lite planer for ettermiddagen og kvelden. Heldigvis...

Snart er det helg! Da er det ikke rart at vi drikker....

Hu og hei. Her knelte Dexcom’en til Svigerbeistet i natt, med påfølgende alarmer og bråk. Skal gjøre et siste forsøk på å kalibrere skiten, men sannsynligvis er det en dårlig sensor. Igjen. Skjer med ca hver sjette. God ekstrainntekt for produsenten, de gjør lite for å hjelpe ...

Velvel .. da er det trøtt morgen. Kaffe og frokost er unnagjort. Nå skal det kokkeleres bikkjemat før vpn-linja fyres opp.

Fint og varmt vårvær er det ihvertfall.

Back