God morgen fra Stavanger

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Mornings fra Stavanger. Det ser ut til å kunne bli en aldeles nydelig dag her. Og det er antakeligvis en nydelig dag for flyving også. Jeg håper inderlig det. For i dag trenger jeg at alle connections går sånn noenlunde som normalt. (Host, host *separate bookinger* host.) :cool: :colgate:

Ha en nervøsitet-fri onsdag folkens. :fly

God onsdag fra bygda

Mornings. Omsider på plass her ute i skogen og venter på systemene skal slå seg på. Utrolig hvor godt og tungt man sover nåran sovner etter alarmen har ringt. Bivirkningen er at man blir veldig effektiv nåran først er oppe. Løpetur Marka med en kamerat i kveld, ellers lite på agendaen utenom jobb nå og bleieskift senere. Ha en fin dag

God morgen fra toget. Legger merke til at alt går så smud nå som Østfoldbanen er stengt ut fra Oslo S.

Jeg vil reise et benkeforslag om at det fortsetter sånn.

Ha en fjong dag.

Mornings fra Forus,
Flott vær her over på morgenkvisten. Noe trøtt i trynet etter gårsdagens tur-retur ABZ.
Det ser stille og fint ut idag så det blir nok en kort arbeidsdag for deretter å dra en tur på havet med båten i ettermiddag / kveld.
Ha en fin dag Forumister.

God formiddag fra Warsawa!
Kaffe i koppen og BBC World News i bakgrunnen. Blir lunsj i Praga og så må man vel komme seg til F Chopin. Skal heldigvis vis AMS, så det er to flighter å glede seg til :)
Ha en sandblåst Onsdag!

God ettermiddag fra Varna. Sitter på Happy med en Hoegaarden (14 kroner) og venter på sushi. Damene som går forbi er relativt strøkne, for å si det svært forsiktig.,,, God onsdag!!

G'moorgen! Nydelig vær og fin temperatur og sitte ute med morgenkaffen med. :)

Straks igang med dagens arbeid, men først må de få igang internettet i Mosjøen så jeg kan komme meg inn i VPN-tunellen min.

Venter på en håndverker som bl.a. skal installere ny stekeovn/mikro for oss .. Fyren heter Throndsen og har slekt i Valdres. En av få vikinger her i Georgia. :)

God ettermiddag fra *A lounge T1 LHR, en mørk stor lounge med relativt godt matutvalg. Ankommer Hong Kong imorgen ettermiddag en gang, om noen vil stå klare med norske flagg.

Ha en fin kveld

Jeg håper inderlig det. For i dag trenger jeg at alle connections går sånn noenlunde som normalt. (Host, host *separate bookinger* host.) :cool: :colgate:

Hoy fra Arlanda. Nevnte connections har gått helt smertefritt. Ikke verst med lunch på Heathrow. Og British Airways med 767 videre derifra var ikke feil det heller. Selv om jeg ikke fikk "Dreamliner-produktet" jeg egentlig hadde bestilt billetten min for. To flighter gjenstår. Nå ser det ut som det ligger an til en liten forsinkelse herfra så får vi se hvordan det slår ut på videreforbindelsen min i Danmark. Men no stress. Herfra er det gjennomgående billett.

Back