• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra sommer og sol.

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Gårsdagens crab shack ble en suksess for den lille og mor… Nydelig sjømat og Holmenkoll-reker (hummer) til en hyggelig pris etter UAE standard.

I dag er det full rulle igjen, og det begynner å renne på besøk fra hovedkontoret nå som temperaturen er mer levelig – rart?

Ha en fin dag… i kveld er det pizza i hagen og relax som gjelder.

Attachments

• Dubai2.JPG
    Dubai2.JPG
    117.7 KB · Views: 265
God Onsdag fra Forus!

God morgen fra Forus godtfolk!

Trøtt.no, men skal vel overleve denne dagen tross alt. Mer enn nok på tapetet i dag, bla. litt servere som skal til pers, flikking på IP-telefoni, så dagen blir innholdsrik...

Dagen vil vel bli avsluttet med et par pils og en sesong av fra How I Met Your Mother streamet fra PC'en til det store alteret som de fleste hjem i Norge har i stua si.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra en sliten Trikk på Ruters #19 med forsinkelse på grunn av enkeltspor. Dagene fortsetter med pakking og planlegging av en flytur for en Beagle - hennes andre. For hunder er det kun Lufthansa som gjelder, her er det ingen andre som kommer i nærheten, men vi unngår transfer og kjører til Frankfurt for turen hjem til Seattle.
Ha en flott dag.

God morgen. På vei nordover for nok en dag med konferanse. God mat på Thon gjør dagen. Ellers en liten hilsen til han som skapte glanekø på E6, håper øya ikke datt ut av nepa når du så blålysene.

Hjemme i Norge for 4 dagen på rad... Kontoret straks, så får vi se om gjøre noe fornuftig.

Elefanten og elgen er på gjemmekontoret og planlegger "bug out bag" til elgen i forbindelse med elgjakta.

Keine sorgen, og fin dag ønskes.

G'formiddag fra Trondheim

Ikveld er det treff for trønderne - håper det ikke blir noe ala' jaktlagsfester i Kautokeino..... :p :p

Ha en strålende dag :up:

Gårsdagens crab shack ble en suksess for den lille og mor… Nydelig sjømat og Holmenkoll-reker (hummer) til en hyggelig pris etter UAE standard.

I dag er det full rulle igjen, og det begynner å renne på besøk fra hovedkontoret nå som temperaturen er mer levelig – rart?

Ha en fin dag… i kveld er det pizza i hagen og relax som gjelder.

Er det bildet tatt på moloen utenfor Barasti\mina seyahi ? Ser likt ut, skal bo rett over gaten der 10 netter i desember.

En ellers forblåst formiddag på Boknafjorden, vått og grått. Blir en lang dag dette...

God ettermiddag fra Istanbul. Sitter i THY's fantastiske lounge og leser om Sas' innsparinger på serveringsfronten på IC, her ser de ut til å tenke motsatt (selv om det er på landjorden); pusset opp og utvidet siden jeg var her sist, dette må vel være en av de beste business-loungene som er å oppdrive (?)
(selv om ingen spiller på flygelet som står her akkurat nå :)

Last edited:
Hei og hå fra Maura. Kofferten nesten ferdigpakket for de neste par dagers utflukt, og avreise er om under en time. Ellers kan Norsk Tipping godt la være å ringe meg om jeg vinner de nesten 200 millionene i kveld, siden det er forholdsvis dyrt for meg å motta en samtale der jeg befinner meg på den tiden.

God onsdag ønskes ;)

God litt over lunsj fra det Sørlandske.

Formiddagen har gitt noen skikkelig regnbøyer, så nå må denne byen være vasket skinnende ren.

Har mye å gjøre på kontoret i dag, men føler meg skikkelig trøtt så alt er en prøvelse! Satser på en ettermiddagslur i dag da. Vurderer kjøpepizza til middag for å gjøre det hele litt enkelt.

Fortsatt god onsdag! Satser på 196 mill i VikingLotto i dag. Nøyer meg forsåvidt også med halvparten om nødvendig!

BF:cool2

Stemmer det... Deilig omraade. Skal du bo paa Marriott?

Ja, Marinaen er min favoritt. Neida, i år blir det litt mer budsjettferie, så vi bor på Tamani. Men det er midt i smørøyet i forhold til båtracet vi mye er der for. Det foregår ut fra moloen der :)

G'formiddag fra Trondheim

Ikveld er det treff for trønderne - håper det ikke blir noe ala' jaktlagsfester i Kautokeino..... :p :p

Ha en strålende dag :up:

Oyyh, 13 mil mellom Kautokeino og Karasjok Frode! ;)

Grå dag i TOS idag, ledergruppa har forsvunnet ut på bedriftshytta med 2013-budsjettet så da kan man få gjort nyttige ting på kontoret igjen.

Mangler å bestille en natt nær Termini i Roma neste uke så er den turen i boks (om ikke det dukker opp et antydet møte som forlenger avreisedagen i Roma og betyr at man får en overnatting på RadissonBLU OSL også...)

Ellers er jeg ikke fornøyd med at pre-dep Sjampis er blitt borte i C med tanke på langhelgtur til TYO i slutten av November med kjerringa på en AMEX CT-bonustur. :headbang

God dag fra TOS. Da var man ferdig med dagens møte, og det blir retur til EVE og Narvik. Møte i Kiruna i morgen, så det er ikke fare for å få ro i ræ*** med det første! Jaja, blir tidlig helg på fredag i det minste.

Det er jo bare en kort spasertur i nord-norsk målestokk.... Det var sikkert de de hadde vært siden de ikke var i leiren da politiet kom :D :D

Nope, de sier de selv var på puben "Biddu" i Karasjok...., hvordan de kunne slippes inn der etter å ha rasert leiren slik er dog et spørsmål....:colgate:

Back