God morgen fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenkontoret. Her har det allerede blitt jobbet litt…så kan vi stikke avgårde etter lunsj for å skaffe mannen nytt pass som er gyldig også 6 måneder etter høsten USA reise. I Oslo var første ledige time for nytt pass i februar 2023…i Østfold fikk vi time på dagen. Ha en forhåpentligvis tørr og fin tirsdag.

God morgen fra en av Ruters røde! [emoji4] Her fosses det fram mot jobben og forhåpentligvis en flott tirsdag!
Ha en super dag! [emoji4]20220816_054536.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Ææh morgen fra Knausen. Hadde unødvendig vekkerklokken på 06.45.
06.43 slo det ned 150 meter fra huset og 06.44 80 meter.. sov med begge terrassedørene på soverommet vide åpne. Det er ganske bra akustikk her oppe og jeg våknet ganske bra.

Bortekontor og deretter velkomstkomite i kveld for familien. Nok Elvis ala 1977 nå.

B93BBE1C-A27F-4669-B6DB-8AD5702F2A7B.jpeg

God morgen fra kjøkkenkontoret. Her har det allerede blitt jobbet litt…så kan vi stikke avgårde etter lunsj for å skaffe mannen nytt pass som er gyldig også 6 måneder etter høsten USA reise. I Oslo var første ledige time for nytt pass i februar 2023…i Østfold fikk vi time på dagen. Ha en forhåpentligvis tørr og fin tirsdag.
Så lenge man reiser på ESTA, så holder det at passet er gyldig på selve reisen. Kun hvis du reiser på ett visum til USA at kravet er 6 måneder.

Nå, vel, god morgen fra Mjøndalen. Regnet godt her på morrakvisten, ble vekket av en skikkelig skur, heldigvis hadde den gitt seg til jeg skulle ta sykkelen fatt nedover til toget.

Ønsker alle en flott dag!

God morgen fra kontoret. Her er alt fyrt opp, men ligger litt på etterskudd for første espresso. Tid for den årlige tannsjekken i dag også. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg. Jeg våknet i likhet med Sud av at Tor med hammeren for forbi grytidlig i morges. Han kom visst innom litt senere i dag også i følge værmeldingen.

Ellers ikke så mye på tapetet i dag. Det er vel litt sport på fjernsynet i dag så det blir vel å kikke innom der.

Morn fra Jar som det står på skiltet utenfor T-banen. Våknet ikke av Thor med hammeren, men av ettåring som var ferdig å sove. Droppet sykkelen i dag da jeg er litt for godværs-syklist til å risikere å sykle i styrtregn, lyn og torden. Skal sies at 78 kroner for to enkeltbilletter på T-banen føles litt stivt.

God morgen fra Lillestrøm stasjon. Venter på L14 inn til kontoret. I går tok faktisk lynet modemet hjemme. Trodde sånt tilhørte 90-tallet... Men utrolig nok 0 ventetid hos Telenor. Rett igjennom, nytt modem og 50GB data på mobilen for å holde oss oppe med TV. Kunne bare ringe for å få mer. Det var knall service.

Så sprutet jeg en flaske sekt utover marmorbordet når vi skulle feire den gode servicen.

Det er mye balanse i universet.

Ha en ekstra stilig dag!!!

God formiddag fra Lyngørporten Hotel. Nydelig kveld i går med båttur og middag på Pers brygge. Litt kontorering før kursen settes mot Arendal og den pågående uka der. Litt forskjellige arrangementer i løpet av dagen før det blir retur til hotellet. Ha en strålende tirsdag[emoji3]
cbadca5c179edd6b356566cac2131dcd.jpg

EB: Like greit å få det gjort siden han må ha ny ESTA likevel.

G’moorgen. Fint på terrassen. Nå er det straks avgårde med den ene bikkja, som må inn for en liten prosedyre hos vet’en. Det vil ta noen timer, så da blir det seperasjonsangst og småpanikk på den andre. Ingen frokostpå dem, så de skjønner allerede at noe er på gang.

Ellers venter nok en fridag. Fikk unnagjort hagearbeidet i går, så da tar jeg det rolig i dag. Glimt-matchen går på Paramount+, så da skal jeg nok få med meg den.

God kveld fra Sandnes. Dagen her gikk i ett fra morgen til kveld. Masse liv (og røre?) på jobben som får dagen til å gå unna i en fei. Deretter rett på en god treningsøkt med PT’en. Skjer ikke så mye resten av kvelden nei. Har fri i morgen men takket ja til noen timer ekstra likevel. Men kan sove mye lenger enn til klokken seks. :-) Fire dager til avreise Syden. :-)

Back