• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Mjævritius..

Mornings fra OSLounge. 50 minutter fra vekkerklokken ringer hjemme til jeg sitter i loungen vil jeg si er relativt effektivt. Ellers hadde man verken trengt status eller C-klasse for å komme inn her i dag da det var ingen som passet på i døren så det var bare å gå rett inn. BA i C til LHR står på programmet.

Ellers ble det nå stille her i loungen etter hun på nabobordet fikk kjeft av en annen for å snakke for høyt i mobilen ;)

5ava8u6a.jpg

Re: God morgen fra Mjævritius..

God morgen fra regnfyllte ENZV. Når jeg ser Sud's bilde får jeg tilbakelengsel.
Spesiellt til Le Touessrok. Nyt vinterferien:cool:

God altfor tidlig morran fra Bislett, her er frokosten akkurat inntært foran diverse nettaviser. Så mye som klokka allerede har rukket å bli må jeg få stappa tannbørsten i kjeften så den kan få gjort seg ferdig slik at jeg kan komme meg nedover til Sandefjord og en liten rundtur med Color Line`s lille sjarmtroll.. M/s Bohus! :)

I morgen venter en liten veterantogtur til Hamar og jernbanemuseet der, dette anbefales for alle som ikke har vært på jernbanemuseet før og vil kjøre veterantog fra Oslo S! :)

Ha en fin dag!

3upy7yda.jpg

Nøt siste dag med utsikt over Provence i går før det ble Kjos Class hjem til Oslo. I dag er sakene pakket for TG955 som blir starten på melkeruta OSL-BKK-HAN-KON

Kan bli et slag i trynet da min forrige tur med Thai var i F. Men no worries, har strøket hvitskjorta, så nå regner jeg med å bli oppgradert til biz. Minst!

Ha en finfin lørdag:)

Ellers ble det nå stille her i loungen etter hun på nabobordet fikk kjeft av en annen for å snakke for høyt i mobilen ;)

Åh, Sweeeeeeeet! Så mange ganger jeg har hatt lyst til å gjøre det, men holdt meg tilbake.

God morgen fra Lillestrøm. Var greit sliten etter å ha kommet hjem fra Asia igår, så jeg dro en 10-timers cowboystrekk og voknet nå.

Det beste igår var egentlig at moren min hadde reist innom kåken min og hentet Staut, for så å komme og hente meg på Gardermoen med en bjeffende Staut i bånd. Den dama eier ikke skam i livet ;)
20130913_224132.jpg

Ha en fin en

Mornings fra Trondheim
Her bruker man helga til å stelle syke barn med oppkast,feber etc......Oh joy.....
Bra de ble syke denne helga iallefall.... ;)

Strålende lørdag til alle :up: :up: :up:

Åh, Sweeeeeeeet! Så mange ganger jeg har hatt lyst til å gjøre det, men holdt meg tilbake.

Ja, men hjalp egentlig ikke så mye da hun senere begynte leke politi og kjefte på noen som tok med seg en avis og generelt var veldig opptatt av å annonsere hva hun skulle

Hun forsinket også serveringen ombord da hun syntes sa var fornuftig å begynne en lengre samtale med CSDen midt under serveringen på BA761 :rolleyes:

God formiddag fra det Sørlandske!

Deilig å sove litt utover formiddagen i dag. Greit å hente seg inn litt etter ei slitsom uke. Det regner her i dag, så ingen store planer for dagen enn å ut å handle litt godsaker.

slik at jeg kan komme meg nedover til Sandefjord og en liten rundtur med Color Line`s lille sjarmtroll.. M/s Bohus! :)

Du får hilse Slubbert! ;)

Det beste igår var egentlig at moren min hadde reist innom kåken min og hentet Staut, for så å komme og hente meg på Gardermoen med en bjeffende Staut i bånd. Den dama eier ikke skam i livet ;)

The crazyness is strong in your family! :p

Ja, men hjalp egentlig ikke så mye da hun senere begynte leke politi og kjefte på noen som tok med seg en avis og generelt var veldig opptatt av å annonsere hva hun skulle

Hun forsinket også serveringen ombord da hun syntes sa var fornuftig å begynne en lengre samtale med CSDen midt under serveringen på BA761 :rolleyes:

Downgrades skjer alt for sjeldent, gitt!!:8:

Fortsatt god helg!

BF:cool2

God morgen fra eksotiske Oslo. Planlagt svømmetur idag har over 3 timer forsinket avgang, men er enda ikke kanselert

Har gått inn sjekket om det har skjedd noe med endel av bookingene jeg har fremover. Det ser ut som om United prøver slå AirBaltic på antall endringer de gjør på en booking. For en av flightene jeg skal ha med dem har de endret flightnummer 2 ganger. Har hatt minst 4 forskjellig tider og 4 forskjellige setereservasjoner. Nå hadde de flyttet meg til over vingen og blokkert 2 seter ved siden av meg. Likte ikke det helt og tok et sete lengere bak. Håper det kommer blokkering der også.

Må vel også snart finne ut hvilket hotell jeg skal satse på i Las Vegas.

God ettermiddag fra Kollen. Digg med en siste helg før siste arbeidsuka før ferien ;)

Dagen vil gå med på å assistere min mor med laptopkjøp, og antagelgvis i å få den til å virke etterpå. Det ender antagelgivis med gratis middag etterpå ;)

Nei, nå er det på tide med en sen frokost og siste nummer av Lunch som lå i postkassa i går, mens en venter på vaskemaskinen som bare må bli feridg før jeg stikker. T-9 til avreise, og T-10 til en sitter i et baklengssete over dammen ;)

Ha en god en :)

og T-10 til en sitter i et baklengssete over dammen ;)
Du vil å så fall være den eneste som sitter i retningen flyet faktisk beveger seg. Jorden roterer jo mot øst raskere enn flyet går mot vest.

Du vil å så fall være den eneste som sitter i retningen flyet faktisk beveger seg. Jorden roterer jo mot øst raskere enn flyet går mot vest.

Det er jeg nok ikke. Hvis du teller alle vindussetene pluss midtsetene i fireseteren i CLub World, så kommer du til 26.

http://www.seatguru.com/airlines/British_Airways/British_Airways_Boeing_747-400_C.php

I tillegg har du diverse crewmedlemmer som sitter i baklengsklappseter, i hvertfall under avgang og landing.

(Men det bryr jeg meg egentlig ikke om. Jeg flyr fra LHR til USA, og det er vestover for min del..)

Me like too ! :)

'Termiddag fra Flytoget, snart fast track og kanskje lounge før London og Roger Waters' calling.

God ettermiddag fra Bergen. Pakker for en kjapp tur til Stavanger, hvor jeg skal på min 27. og siste Kaizers-konsert. Helt normalt. ;)

Ha en utmerket dag, folkens.

God ettermiddag fra Solør. Tok litt tid å komme seg opp og i bilen i dag. Kan ha hatt noe å gjøre med at vi gikk tom for GT i går.

G'moorgen! Her i vestsørøst er høsten offisiell .. Knappe 12 grader på mårrakvisten. Sitter med åpen dør og er i ferd med å sparke i gang arbeidsdagen.

NBC-app med Premier League på iPad er fyrt opp og dagens andre kaffekopp er fylt. Uniteds Awardkart er under overvåkning. Masse flighter dukket opp sent for denne helgen - satser på at det samme skjer for neste søndag.

Første rad i Go til LHR var plutselig blitt siste i Pluss, skal vel ikke legge inn klage på det. :)
Ellers synes jeg OSL er blitt en virkelig spennende plass etter noen 'kjedelige år; Dreamlinere på vei direkte til Bangkok, JFK og Doha står ved gates, nye ruter til både her og der.
En fin dag på OSL ! :)

EDIT: nei, der flytta de Pluss-skiltet gitt ... :)

Back