God morgen fra midtown Manhatten.

Boeing

ScanFlyer Blue
Etter en bedre middag med god drikke :drink, er det straks klart for noen timer på øyet før kursen settes mot gamlelandet igjen. I stedet for SK908 blir det LH401 til FRA for å teste ut A380'en.
Ha en aldeles fortreffelig dag alle sammen;)

Last edited:
God morgen fra Hong Kong får man vel si, selv om det er formiddag her ;)

Straks klar for en runde med trasking, for å få med seg noen inntrykk. Varmt,disig og fuktig vær, men det er vel normalt.

Ha ein strålande dag forumister :) :) :)

Varmt og fuktig ogsaa her i Hotlanta. Bikket 100F i dag, og det er lite gunstig naar airconditionen i annen etasje har konket ut. Velvel - reperatoerene kommer ..

Heldigvis er det OK paa soverommet ... natt!

God dag verden.... OSL melder om lettskyet pent vær.... nærmer seg hjem for og sove etter en rolig natt..

Hepp fra Bangkok. Her er det litt regn på morran

Opp til Chiang Rai i ettermiddag, litt elefant trekking og avslapping der til søndag

God morgen fra gamlelandet. I dag lir det ut på tur igjen. Traff noen forumister i går, og i morgen blir det antagelig enda et flyprat-treff. OSL er neste stopp på programmet.

Ha en fin dag!

God morgen fra Stavanger!

Har hatt tre ekstra unger på overnatting, så man kan vel si det mildt at jeg er trøtt, og at jeg ikke har samme filosofi når det gjelder oppdragelse som foreldrene mener :p

Vel, de skal snart plukkes opp, og da settes kursen mot Stavanger sentrm og Vågen og fire cruise skip! :)

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Oslo. Blir snart å sende dama avgårde, så da har jeg kåken for meg selv. En entrecote ligger å venter og det er øl i kjøleskapet. Men først må bilen vaskes og siste del av flyttelasset ryddes bort.....kanskje rekker jeg å skrive en trip report også! Ha en fin dag

G'himmelsprett fra Maura.

Godt med en fridag, etter at uka ble litt mer "spennende" enn hva den burde vært, sånn jobbmessig. Dagen vil straks gå med til å prøve seg som "reisebyrå" for mor og tante, som har tenkt seg på tur. Vi får se hvor jeg klarer å sende dem. Ellers er BA flinke som vanlig, og sender mail og minner meg på at jeg snart skal fly med dem. Tenk om jeg hadde glemt det? :drunk:

God torsdag ønskes :)

Happy Himmelsprett!

Her er det en rolig dag i heimen. Man bør kanskje komme seg ut en tur. Ikke så værst vær, men det blåser litt.

Tåken fra nattens drikkerier er ved å lette, og en dusj hjelper nok også på.
I morgen er det jobb igjen før det atter er helg og bare 2 uker til ferie! Ikke gær'nt det!

BF:cool2

God kveld fra Stavanger. Har sittet og kost meg med flighradar24 og forumet de siste timene. Tipper de fleste her har fått med seg kveldens begivenhet på Sola. Kjipt at fruen hadde stukket av med bilen. Ellers hadde jeg nok hevet meg i bilen og tatt en tur ut jeg også. Men flynerding fungerer fint på kjøkkenbordet også.

Begynner å nærme seg nattevakt også...

Ha en fortsatt fin kveld forumister.

Back