• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra midtausten.

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Nå har høsten begynt å snike seg inn her, og det viste for første gang siden Juni, under tretti grader når jeg stod opp. I dag er det full rulle med møter og en tur bort på golfklubben for noen øl med noen hyggelige norske gutter.

Nå er det en uke igjen til Mauritius og reisefeberen slo til hard i går – så hardt at jeg oppgraderte til rom på stranda på ydmyke 130 kvm – dragen ble først sur (ca 25 sekunder) og deretter meget happy når hun så bilder av søppelet. ;)

Nyt dagen.

photo (20).JPG

God morgen fra Forus!

Ikke noen bookinfinger her. Her er det helt andre ting som står på agendaen. Så da blir det en tur innom nærmeste flisebutikk for å fikse noen småting som må gjøres før man får en elektriker på besøk i morgen tidlig.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra SQ 22 inflight fra Singapore til New York, still 16:54 to go. :)
Godt i gang med 3. glass Bollinger, lunch snart.
Fett fly, kabin og service, omtrent 60-70% belegg på denne Airbus A340-500 100-seters 'biz-jet' i dag.

Last edited:
Mornings fra en av Ruters røde. Fikk sikret med et av "business class" setene i dag på turen ut til Prærien. Ha en fin dag

Mårnings fra Trondheim
10 grader på 'kvisten idag-skal helt opp i 18-19 ifølge meterolygen...
Vel jobb må man møte på uansett så....
En fantastisk dag ønskes alle sammen :D :D

Fett fly, kabin og service, omtrent 60-70% belegg på denne Airbus A340-500 100-seters 'biz-jet' i dag.

Haha, jeg tar den om 3 uker og 1 dag!!! Blir heftig digg! Internet ombord altså? Niiiiice :D

God morgen fra midt-Oslo!

Var trøtt som ei dovendyr når jeg gikk ut av dusjen imorres, så en boks Redbull står her og godtgjør seg til jeg har behov for den. Inntil videre går det fint med kaffe!

I går fikk man også booket neste kryssing med Queen Mary 2, med rett under 47 uker til avreise blir det lenge å vente men sju andre uker på diverse cruise i mellomtida pluss småturene hjelper nok på ventinga. ;)

Middag med moder`n på Skipperstua venter ikveld så middagslaging idag er en saga blott. :)

Onde jævel..syntes du kunne spart oss for denne påminnelsen! :D

Nyt nyt!! ;)

Ha en fin dag folkens!

God morgen fra midt-Oslo!

Var trøtt som ei dovendyr når jeg gikk ut av dusjen imorres, så en boks Redbull står her og godtgjør seg til jeg har behov for den.

Er sikker på at du også konsumerer San Miguel ^_^

Her på gard`n skal min epoxybelagte hjerne få sin velfortjente hvil etter nattvakten. One to go så er det pinadø fri.

God morgon!

Eftersom ankomsten av Hr. Obama spärrar av hela ARN är det hemmakontor för min del idag och i morgon.

Solen skiner och temperaturen verkar stiga upp över 20 grader idag.
Ha en fortsatt fin dag!

God morgen fra kantina... På vei tll ReidarTown, eller BSSWTown ? Denne gangen går vi ikke på direkten... Sover på Best Western IAH og så vel 8 timer til HNL med 772. Aloha og mahalo....^_^^_^

God morgen fra det Sørlandske hvor solen skinner i dag igjen!
Godt over 20 grader i går, og det skal bli det samme i dag. Skulle nesten hatt fri jo.

Masse å gjøre på kontoret i dag, så det er bare å komme i gang her. I ettermiddag skal man følge junior til fotballkamp, og så er vel nesten den dagen også gått.

Du, den turen tar vi gjerne en tripreport fra du!:cool:
Kos deg!

En fin dag ønskes dere alle!

BF:cheers:

"Great balls on fire" fra kantina.. Jerry Lee Lewis er her ... Topp fyr ikke problem med foto, chat etc...

"Great balls on fire" fra kantina.. Jerry Lee Lewis er her ... Topp fyr ikke problem med foto, chat etc...

Få se et bilde, da ;)

God onsdag fra Kollen. Litt tidligere oppe enn vanlig, siden styret i borettslaget hang opp lapp at om at de skal male over garasjeinngangen, og den ville være stengt fra 11 til 15. Tar de virkelig ikke hensyn til folk som drar på jobb 11:30? :angry: ^_^.

Straks jobb, og ellers 19 dager til avreise.

Ha en god en :)

Hellige ku! God natt kveld fra Manila Pen. Lang dag med kunden her. Fått masse fin lokal mat. Var ærlig og sa at jeg måtte være forsiktig med maten. Da tenkte de seg nøye om før de konkluderte med at de da visste om det perfekte stedet å gå. Litt senere sitter jeg på Sushi restaurant...

Vel, vel. Er tilbake på hotellet nå. Om de må kondemnere toalettet eller om det holder å vaske det med lighter og flybensin er fremdeles usikkert. Wiskey er neste stopp for å feire at jeg forlater bula med SQ biz kl 08 imorra.

"Always look on the Fnaaaat side of life"

Hadebraaaaa

Goood morgen !! Da var det klart for noen arbeidsdager igjen. Blir visst aldri kvitt disse ... Alt var mye bedre under Keegan, sier'em ..

Sol, varmt og klamt er stikkordene. Her inne er det kjølig og fint. Herreavdelingen spinner i bakgrunnen og kaffekoppen er nyfylt!

Back