God morgen fra Lillestrøm

Re: God morgen fra Lillestrøm

God ettermiddag!

Plenty av oppgaver på jobb i dag også. Uken hittil har vært meget hektisk og det skal visst ikke roe seg før en gang i neste uke...

Jeg har også ryddet kontoen for 40 mill. fra Hamar, evnt 20 mill hvis Bizflyer griner seg til halvparten :p

Ha en fin onsdag!

G'onsda'n fra FedEx. Vel på plass, som den eneste av de tre som normalt gjør den jobben som jeg nå plutselig er "alene" om. Hurra. Heldigvis er det en uke til jeg er ferdigpakket, og bussen går om 20 minutter.. T-7

Til Hamar: Jeg har ikke spilt, men om dere trenger en konto med skikkelig god plass, så send meg en PM eller noe..

G'morgen fra Alpharetta .. -7 i dag også, men nå er det 'bedring' på gang .. fra i morgen skal det tine opp litt.

Venter på håndverkere .. de har ikke meldt ETA så begynner å bli litt skeptisk .. men klokken er jo ikke ni ennå. Kjerringa står på reisefor til Raleigh, så da blir det et par ungkarskvelder for Guttungen og meg.

Banket han i turn around rally i går. Og han får et
nytt forsøk på å vise hva han og hans kolleger er gode for i dagens
rally. KL 1143/44 mot AY 655/56. Kortest turn tid og hvem som greier tidligst push ref rutetid.

Hvem vant i dag?

Hvem vant i dag?

Begge maskinene ble vel sene. AY pga slot i HEL. Vil tro at det er det samme med KL. I så tilfelle vil jeg si uavgjort. Men når KL tok final call 20 minutter før rute trodde jeg løpet var kjørt.

Billetøren får kommentere sin flight :D

Vi får sette opp en ny fight...

S

God morgen fra Chicago. Her skinner sola med kun en haandfull minusgrader. Blir litt kontorjobbing i dag foer man stikker til O'Hare der en CRJ700 skal ta meg til Omaha der natten skal tilbringes.

Ellers lite aa melde

Trodde på global oppvarming...:cry: Men nå avlyser jeg den..:angry:

Det sto jo i VG lørdag at den globale oppvarmingen var utsatt - så du ikke det? :lol:

Da var to unge menn ankommet og er i full gang med å rive ut teppet på soveværelset. Blir vel en del banking og hamring, så jeg får skru opp stereoen ..

Hvis dere ikke tror på global oppvarming kan dere ta steget ut av den lille sørlandsboblen/lokalområdeboblen man lever i og se litt rundt om i landet/verden. I Tromsø har vi hatt 5-6-7-8 varmegrader og regn den siste uken - i Melbourne, Australia (ja, det er sommer der, jeg vet ;) ) har de 30 varmegrader om natten....

Global oppvarming er et medieskapt ord, en misforståelse av "ekstremvær", dvs utsabile værsystemer.

Ellers er jeg skikkelig skuffa over at ei t-skjorte jeg så i serien Big Bang Theory på TvNorge ikke selges lenger *vil ha* :(

plane.jpg

Back