God morgen fra Lillestrøm!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God morgen fra Lillestrøm!

God morgen fra deltabyen. Ser ut til å være rimelig kjølig ute i dag, men det er håp om sol. Ha en fin dag og ny uke alle sammen! :)
Deilig det ble seier på Åråsen i går. ;)

Last edited:
Bagan mandag :)

Hei fra Bagan, nærmere bestemt Old Bagan. Det ble en 30 min flytur fra Heho (HEH) til lokal flyplassen her (NYU). Løyen opplevelse å fly Air KBZ, et konglomorat, og oppleve virkelig lokal flyplassene her - de er helt latterlig dårlige funksjonelt og sikkerhetsmessig (jeg kunne spasere uten hindring med 1 liter vann, samt gå på rullebanen). Jau jau, ha en opplevelsesrik mandag! ;)

Re: God morgen fra Lillestrøm!

Glad mandag fra Ris. Dette blir en av de mest spennende ukene i 2016 - måtte mange nok amerikanere gjøre det riktige valget i morgen...

Nå er det klart for en arbeidsøkt på bryggekontoret før det blir en treningsøkt på kvelden som vanlig. Ha en bra mandag!

God søndag fra Las Vegas! :)

Fortsatt kveld her, spareribs på Tilted Kilt bestilt og en god kald står på bordet!

Gledes til å oppleve valgkvelden tirsdag, blir vel en del kalde da også.

Håper dere ikke snør ned eller fryser der hjemme, var små 25 grader her i dag.

Kos dere!

Kim

God morgen fra Sandaker. -3 ute og kan ikke si det var de helt store snømengdene som kom i hovedstaden i helgen. Kunne godt kommet mer. Drøyer litt for vi tar turen til barnehagen. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgon från Göteborg,

4 blåa ute när väckarklockan ringde. Hotande hamnstrejk i GOT och presidentval i USA. Det blir minst sagt en spännande vecka :)

Re: Bagan mandag :)

Enda en strafferunde i Sarajevo for meg.

Igår:
-ettermiddagsflight med Austrian via VIE kansellert. Inn gjennom immigration fra gate.
-kveldsflight via IST med Turkish kansellert. Inn gjennom immigration fra gate igjen.

Begynte idag igjen på flyplassen 05:00 idag.
-Morgenflight via ZAG med Croatia kansellert. Hadde boardingkort, men var inne airsaide.
-Morgenflight via VIE med Austrian kansellert. Stod kun på venteliste.
-Har ikke bekreftet flight via MUC med Lufthansa i ettermiddag som Croatia ikke hadde mye tro på.
-Har ikke bekreftet flight via VIE og BRU med Austrian idag som Austrian trodde skulle gå bra.

Hei fra Bagan, nærmere bestemt Old Bagan.
Spesielt sted. For soloppgang bor du finne deg en øde pagode for den mest magiske opplevelsen.
attachment.php

De største og mest besøkte blir veldig fuglefjell.
attachment.php

Og noen annonseringer er jo så bra at man burde besøkt dem... om man ikke allerede hadde alt inkludert på hotellet.
attachment.php

Ha en god en alle som bruker dagen på å vente og vifte med gullkort.

Attachments

• bagan1.jpg
    bagan1.jpg
    66.3 KB · Views: 572
  • bagan3.jpg
    bagan3.jpg
    137.3 KB · Views: 573
  • bagan2.jpg
    bagan2.jpg
    179.4 KB · Views: 581

God morgen fra Hyatt Place på Schipol. Andre gang er på en uke og det er bare utrolig value. 900,- for denne natten. Inkl parkering og frokost. Fresht og velholdt. Kongebra seng.

Nå videre til Stockholm og middag før det endelig bærer hjem i morgen

Ha en fin en

God morgen fra Nice. Frokost inntatt med utsikt over Middelhavet. Nå skal vi finne noe vin vi satser på ikke knuser i bagasjen. Hjem via cph. Er det automatisk bag drop her nede nå?

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Nice. Frokost inntatt med utsikt over Middelhavet. Nå skal vi finne noe vin vi satser på ikke knuser i bagasjen. Hjem via cph. Er det automatisk bag drop her nede nå?

Nei, var ikke det i september i hvertfall. Men den klassiske innsjekk på automat også betjent bagdrop
Men tror det var en betjent skranke for gull/plus

Minus 4,5 i Gamle Oslo kl 1030 i starten av november er "mot normalt". Mot normalt er det også at jeg er hjemme. En lettere infeksjon krever fravær fra jobb denne uken, mener den serbiske fastlegen. Så jeg får høre på ham. Da slipper jeg også å gå ut i kulden og kan kose meg med det forferdelige valget i USA i morgen kveld.

Ha en fin-fin dag, enten man lever i minus eller pluss !

Re: Bagan mandag :)

Enda en strafferunde i Sarajevo for meg.

Igår:
-ettermiddagsflight med Austrian via VIE kansellert. Inn gjennom immigration fra gate.
-kveldsflight via IST med Turkish kansellert. Inn gjennom immigration fra gate igjen.

Begynte idag igjen på flyplassen 05:00 idag.
-Morgenflight via ZAG med Croatia kansellert. Hadde boardingkort, men var inne airsaide.
-Morgenflight via VIE med Austrian kansellert. Stod kun på venteliste.
-Har ikke bekreftet flight via MUC med Lufthansa i ettermiddag som Croatia ikke hadde mye tro på.
-Har ikke bekreftet flight via VIE og BRU med Austrian idag som Austrian trodde skulle gå bra.
Dette var visst ikke enkelt. Turkish utstedte billett med ny kode og de andre klarer ikke utstede billettenen igjen. Og Turirsh skjønner nå ingenting. Blir sendt frem og tilbake mellom selskapene mens flyene snart går.

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Superb vær, ikke mye mer å si. Vaskemaskinen jobber livet av seg, fly spottes og snart skal nok støvsugeren få jobbe litt. Som flere sier er det duket for den viktigste uken i 2016. Verdens mektigste land skal velge verdens mektigste leder for de neste 4 årene. Blir en spennende uke med andre ord.

Ha en fortreffelig en! :)

Grompf... hva er det med SAS og vegetarianer cateringen. Ingenting i menyen med så mye som et hint av kjøtt.

Norwegian har jo tapas og alt mulig digg

Da er man tilbake i loungen på SSJ. Skikkelig deja vue med de evindelige oppropene "Final call (slik at alle lytter etter) ...... for security check and passport controll".

Da er man tilbake i loungen på SSJ. Skikkelig deja vue med de evindelige oppropene "Final call (slik at alle lytter etter) ...... for security check and passport controll".

Hmm. Lounge i Sandessjøen? Hvor er den? Kaffeautomaten? :p

God ettermiddag fra Bodø. Her har sola straks planer om å gå ned for dagen. Sitter inne og prøver å bli klok på en bok jeg skal testes i om litt over en uke. Det kan jo bli spennende. :rolleyes:

G'efta fra en kanalby i Holland. Zaandam heter den visst. Togstasjon har'em til og med! Innstallert på en splitterny Best Western. Helt greit og under halve prisen av 'det offisielle' hotellet.
Fæl tur over dammen. Turen var nonstop, noe særlig annet positivt er det ikke å si.

Hmm. Lounge i Sandessjøen? Hvor er den? Kaffeautomaten? :p

God ettermiddag fra Bodø. Her har sola straks planer om å gå ned for dagen. Sitter inne og prøver å bli klok på en bok jeg skal testes i om litt over en uke. Det kan jo bli spennende. :rolleyes:
SJJ, man blir litt sliten utpå dag 2 på flyplassen.

G'efta fra en kanalby i Holland. Zaandam heter den visst. Togstasjon har'em til og med! Innstallert på en splitterny Best Western. Helt greit og under halve prisen av 'det offisielle' hotellet.
Fæl tur over dammen. Turen var nonstop, noe særlig annet positivt er det ikke å si.

Fæl tur?
Turbulens og lite søvn, eller dårlig sete?
Begge deler hvis du ikke har vært snill gutt:)

Bra morgen her i Fort Lauderdale, overskyet, lett bris og 25 grader.
Må vel på båtmessa idag, tar med sjekkheftet om det skulle være en 140 fots yacht som faller i smak.
Hvis ikke så blir det bare å glane på nystriglede båter og lettkledde damer.
Slett ikke en dårlig måte å kaste bort en ettermiddag på. :cool:

Etter mer enn et døgns reise har man kommet seg til Bryssel hvor det selvsagt er 1 times forsinkelse på flighten hjem.

Sitter på "the loft"-loungen og spiser quiche. Neste flight er overbooket og de skal lete etter frivillige. Er glad jeg ga dem en ekstra runde da jeg sjekket inn slik at ikke bare eurobonus-nummeret, men også status, kom med.

Back