God morgen fra Lillestrøm

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Lillestrøm

Til Costa Rica i dag. Alt i rute til EWR , 38 tidlig inne. Oppgradert til F videre fra EWR . Ha en god dag alle forumister. Blir også møte mellom Fnate og OleB ombord... Det blir sirkus...:cool:

Re: God morgen fra Lillestrøm

Hei fra SK844! Boarding går fint hovedsakelig med biz-reisende - herlig. Lang dag med jobb i ARN før langhelg når jeg på et tidspunkt kommer meg i seng igjen om typ 22 timer ;)

Happy flying y'all!

Mornings. Mangler bare tannpuss før det bærer av sted mot landlige trakter for dagens jobbøkt. Satser på at forkjølelsen har redusert seg nok til at jeg er klar for en løpetur i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Forus!

Ikke noe spes på tapetet i dag, så da må man gå på jakt etter noe jobb ila dagen!

Ha en fin en forumister! :)

Gud morning fra Oslo nord - på tide å hente ut billetter og velge sete og gjøre seg klar for en tur til BGO i morgten og CPH på lørdag ( Bare med SAS)

Attachments

• 11-9.jpg
    11-9.jpg
    46.7 KB · Views: 264

Snork og urk.

Trøttfjes i dag, siste hjemmedag før reising igjen noen dager..

Tror jeg skal... nei... tror jeg skal.... nei.... Vel, da blir det et par timer til under dyna!

Kim

God morgen fra SVG. Deilig med litt sommervarme igjen men må man på jobb så må man nesten. ^_^ Vet aldri hva arbeidsgiver bestiller men denne gangen ble det Norwegian etter tre turer med SAS. Jaja. Ønsker alle en riktig flott torsdag!

Sol og pent vær i Krsand i dag.
I går var vi oppe i 20 grader her og det var rent sommerlig. Kan godt gjenta seg i dag det.

Starter med hjemmekontor i dag med syk junior, før barnevakten overtar etter lunsj og jeg setter meg lengst fremme i noen SAS fly som skal ta meg til Tyskland i løpet av ettermiddagen. Blir ikke feil med en langhelg i Jägermeisterens hjemland!!

God helg!

God morgen fra Forus,
Flott sensommer/høst vær her på morgenkvisten. Dog faller temperaturen gradvis.
Gårsdagen var rene sommeren med ca 20grader og vi hadde fin tur på sjøen ut over ettermiddagen/kvelden. Barnebarna koste seg i alle fall.
Satser på en tilsvarende fin dag i dag og.
Ha en fin dag Forumister.

Mornings fra Trøndelagen! :D Klokken kryper over 09.16 og det er grått og litt kjølig i dag. Dagen tilbringes innendørs med det uendelige husarbeidet og høylytt musikk på radioen. I helgen skal man inn til Malvik, så kanskje en skal prøve seg på en tur til ENVA( Værnes ) i samme slengen..... får se hva som skjer. :)

Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag! :D

God morgen! Til min store forskrekkelse så funket SAS.no ganske så smertefritt på morgenen i dag, så jeg har fått sjekket inn på flighten min til OSL i morgen kveld. Good times.

Straks lunsj, før jeg skal filosofere videre over livets små og store spørsmål.

God formiddag fra Fjallhamar

Her er man godt i gang med dagens tekst. Nok å ta tak i, og dagen blir vel lang iom at jeg har kveldsvakten og skal avslutte ballet i dag. Får håpe at slakteriene har kvesset knivene og er godt i gang, så jeg slipper nattarbeid.

S

Jalla formiddag fra Stavanger. Bilen har vært på EU-kontroll. Sliten 98 mod Opel Astra som definitivt har sett bedre dager. EU-kontrollen endte litt som forventet egentlig. Spørsmålet nå er om jeg skal få prøve å solgt bilen med mangler, eller om jeg skal gjøre kort prosess og levere den til vraking på Knoksen. Planen var uansett å kvitte seg med bilen. Men hadde gjerne håpt å kunne kjøre den over vintern. Well well. Man får tenke litt på det samtidig som man tenker på at man snart skal på kveldsvakt.

Er jo berre å prøve å selje for ørlite meir enn vrakpanten det. Og elles vere ærlig... Kanskje du kan lage ei ny annonse som kvalifiserer til vg-overskrift!

Morn frå Trondheim. Lesedag. Den siste, håpar eg.

G'morgen fra vestsørøst. I dag minnes vi de som mistet livet for 13 år siden.

Etter noen års bortstuing har man fått opp NAD-anlegget igjen. Nye høyttalere måtte imidlertid anskaffes, og de ble levert med Fedex i går. Amazon Prime er fint! Forsterker og cd-spiller måtte renses og blåses fritt for støv, men nå fungerer alt prikkfritt. Deilig med litt skikkelig godlyd i stua igjen og en hel uke til kona kommer hjem!

Vi får håpe Ole Brum og Fnate ikke raserer kjøkkenet på UA39 fullstendig ...

Back