• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Lillestrøm!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem

Da var man i gang med en ny uke. Fikk booket noen nye flyturer i helga, det var litt trist uten noen bookinger framover. ;)
Ønsker alle en fin dag og ny uke! :)

Re: God morgen fra Lillestrøm!

Mornings. 8 grader her i morgentimene i hovedstaden, så man merker det er september og høst. Jobben kaller. Ha en fin dag

Goden mandag.

7 garder og sol på Østlandet - det er en flott start på en ny uke.

Ha en flott dag der du er.

Jan

God morgen fra SVG. Dagen skal tilbringes i luften. Ha en nydelig dag!

God morgen fra Lillestrøm. Hel uke på kontoret venter.

#heltvanligliv #kaffeogbananer #sjitlei

Ha en fin dag

God morgen fra Fjellhamar

Her har man fått fylt opp kaffekoppen og er sånn passe i gang med dagen. Kjenner at det finnes minimalt med arbeidslyst å spore i dag.. Kan jo ha noe med at det er et veldig hyggelig sete og festlig selskap som venter på Gardermoen i morgen :)

Kan nevnes at det ble målt ned i 4 grader hjemme i Nittedal på morningen. Så høsten er utvilsomt på gang, håper på fint vær igjennom dagen, så tørker plenen litt. Skulle gjerne ha frest over den med gressklipperen, alternativet er snart å bruke ljå. Muligens jeg setter ut noen sauer også. Men da tror jeg naboene slår seg skikkelig vrange..

Ønsker alle en trivelig dag

S

Gutenmorgensein, nå er det svalestup i loppekassa og der skal jeg ligge vannrett til tidlig ettermiddag. Kropp og sjel skal snu døgnet til normaldagtids-A4. Forresten, kun tre kjappe vakter på aerodromen så er det vips - LANGFRI.

SNX

Mornings fra Trøndelag. Sola skinner, tempen på 12 grader en tidlig mandags morgen. Her er det intet på planen i dag, hadde håpet å komme meg ut til Værnes en tur, men blir nok ikke noe av i dag.

Ønsker alle #avgeeks en topp dag og fly høyt folkens. ;)

God morgen fra Forus,
Noe grått her i sørvest på morgenkvisten.
Første kaffekopp er satt til livs.
Det ligger ann til en grei mandag på jobb. Morgendagen går med til ukas tur over sjøen til øya i vest.
Ha en fin dag folkens.

God morgen fra gullstuen på OSL. Til New York med SK907, heldigvis langt fram i flyet:) Kun et par dager jobb i NJ, så tilbake onsdag kveld. Blir nok dessverre liten tid til fest & fyrverkeri... Ha en aldeles fortreffelig dag!

God morgen fra Helsfyr
Nok av oppgaver å ta fatt på, før man forlater åstedet og fokuserer på Dubai/Emirates-turen. Ser frem til den.
Og om det er glad mandag? Nei, men det er sikkert pga mandager aldri har vært min favoritt dag - den kommer tross alt etter en søndag.

Ha en bedre dag!

Hei fra Midtausten.. Litt I overkant med møteaktivitet i dag men man overlever.. I kveld er det på tide å pakke til morgendagens Oslo flight, svømme en tur og avslutte med nydelig pizza.

Blir hentet hjemme av Emirates 04.45 og deretter går det totalt i ett hvor det avsluttes med en Emirates fest i oslo med 400 deltakere.
Møter vel noen av dere på gaten OSL også hvor jeg forstår det blir litt kalas.

Nyt dagen..

God formiddag fra FBU. Ble booket to helgeturer i helgen. Så nå blir det en flytur i september og en i oktober. Så får vi fylle opp november og desember litt senere.

Grå morgen fra stavanger, dagens høydepunkt må være at jeg sikret meg 10F og 10C for morgendagens flyvninger. Ellers lite å rope hurra for.

Ha en fin dag folkens.

God morgen!
Går bare å gleder meg til i morgen, tenker ikke på annet :)

Ellers skal man på premiere for "mot naturen" i kveld.

Ha en fin mandag!

God ettermiddag fra Trondheim
Her er det sol idag, men man kjenner man er litt redusert etter helgens utskeielser..les: altfor mye brennevin... :p

Kjenner jeg er litt misunnelig på gutter og jenter som skal til Dubai, men jeg vil tro regjeringa hjemme vil erklære krig om jeg skulle reist....:p:p , så da er det kanskje best å la være ;)

Ha en flotters dag alle :fly :fly

Last edited:

Jejeje .. g'morgen fra havets bredd ... Lang kjøretur hjem i dag. Skal bli godt med egen seng .... Men først en tur på stranda med bikkja til eldstemann.

ab7073afe1654f75d2b570707b9b37f1.jpg

Last edited:
Back