• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Lillestrøm

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Lillestrøm

Korttur til MUC ...minus 2 her i morges...LH har ikke 0740 på søndag lenger, så 1150...

Ha en god kjølig/ kald søndag ..

Re: God morgen fra Lillestrøm

God morgen fra Tjøme. Sol og blå himmel. Får vel forsøke meg på en løpetur etter frokost. Middag i Sandefjord før vi drar hjem til Oslo i kveld

God snørik morgen fra Skaun!

Her er det konfirmasjon på gang, så dagen går med i Kirken.. (Hurra...). Ca 10 cm nysnø og det laver ned enda. Flott våren er her..

Nyt dagen!

Kim

Hei igjen fra gullkantina...Smekk full siden "forværelset " og "stillerommet" og korridorren mellom stengt... Lite køer og nulli fasttrack..

God morgen fra Oslo nord, hjem etter 2 uker på Mallorca og hjem i går med et forsinket Norwegian fly.

God søndag hjemme forans PCen.

Jan

Lett fyllesjuk god morgen fra Oslo sentrum!
Nydelig vær og kalde pilsnere lokker, men først en ørliten løpetur... Grøss...

God søndag fra toget fra OSL. Tar NSB så jeg sparer 110 kr. Da har jeg flydd nok for idag.startet grytidlig fra Imam Khomeini International hvor de faktisk hadde "free internet", men de hadde samme ubrukelige system som OSL så det var ikke mulig å komme seg online der heller.

Imsdalen her overlevd 4 sikkerhetssjekker, men er godt utvannet med Iransk flaskevann.

Bortsett fra at de ikke klarte si at online check in ikke fungerte fra Iran har Aeroflot fungert ypperlig denne helgen. De kom til og med og ønsket meg velkommen som frequent Flyer på flyet.

Transit i Moskva tok 15 min fra fly til gate på returen og under 10 min på utreisen. Og det var med immigration, sikkerhetssjekk og terminalbytte begge veier.

Ha en fin søndag alle som har flydd seg ferdig for denne uken. Tøyenbadet neste.

Morn frå Flytoget til OSL. Blir ein burger før tur heim. Trøtt, utdrikningslag i går/natt. Bra opplegg! Rakk meiningslaus byvandring ved strekkoden og ein dyr is før toget. No blir det reiseforbod til eksamen er forsøkt bestått... Ha ein bra ein!

God søndag fra Kristiansand! Her er det en god del sol men også noen spredte skyer, ikke verst mao. Straks blir den en flytur lokalt før en natt-utsjekk med skolesjefen senere på kvelden. Og på tirsdag kommer årets høydepunkt - tur til Island og Færøyene :-) Ha en fin dag alle sammen!

Hei igjen fra gullkantina...Smekk full siden "forværelset " og "stillerommet" og korridorren mellom stengt... Lite køer og nulli fasttrack..

God tur, kompis!

Blurp fra Lillestrøm, hvor man forsøker manne seg opp til en liten sykkeltur før det settes igang med å bookes en del billetter for en gjeng vi skal ha på besøk fra Junaiten.

Det er utrolig hvordan det er mulig å være både giddalaus og rastløs samtidig.

Ha en fin dag.

Back