Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by Cedlind
God morgen fra litt nord i Trøndelagen osgå.
300D har nettopp ankommet postkontoret, så nå venter man bare på at de åpner.
Laptop kom i går, og iPod er rett rundt hjørnet![]()
Originally posted by CK
, og i kveld er det Nytt På Nytt igjen.
Originally posted by BU9001
Originally posted by CK
, og i kveld er det Nytt På Nytt igjen.
Må nok skuffe deg der.
Det blir det beste med Team Antonsen (Montreux bidrag)
Originally posted by CK
(...)
Glad morgen fra FBU. V40 ble levert til liten rep. på morgenkvisten, og i kveld er det Nytt På Nytt igjen. (...)
Originally posted by Falcon
Originally posted by CK
(...)
Glad morgen fra FBU. V40 ble levert til liten rep. på morgenkvisten, og i kveld er det Nytt På Nytt igjen. (...)
Vet ikke om du har fått det med deg, men det ser ut som om det skal bli Bilia i det gamle Braathens-bygget (treningsavd./cargo, du vet).
Originally posted by Scanor
... Off topic.
Er det noen her som vet åssen en filmscanner funker ?? stapper inn negativene og får digitalisert bildene på den måten ?? (egen teori)
Originally posted by Trety
Originally posted by Scanor
... Off topic.
Er det noen her som vet åssen en filmscanner funker ?? stapper inn negativene og får digitalisert bildene på den måten ?? (egen teori)
Jepp, ganske riktig, kort fortalt. Jeg går selv å lurer på å kjøpe en
Konica Minolta Dimage Scan Dual IV (puuuuh), som forøvrig er på tilbud om dagen. Skal visst være ganske bra til det meste, med mindre du har ambisjoner i retning av proffe bilder.
Originally posted by Trety
Originally posted by CK
(...)
Vet ikke om du har fått det med deg, men det ser ut som om det skal bli Bilia i det gamle Braathens-bygget (treningsavd./cargo, du vet).
Og det skal etter hva bilnorge.no opplyste, bli Norges første og foreløpig eneste kombinerte Ford/Volvo/Renault/Land Rover forhandler... Jeg tror det fremdeles vil være godt å kjøre Nissan jeg :up:
Originally posted by EB
Snart kommer Alfa 157 og nå skal Alfa og Apple samarbeide slik at nye Alfa`er kommer med Ipod - eller hva det nå heter?:up: :up: :up:
Originally posted by CK
(...)
Og god formiddag fra landet i Bærum. Vil heller være her enn i Kiruna (ugh), og nå skal jeg ut og lufte min "klassiske" Range Rover.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.